eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Budowa dróg na terenie Gminy Wiązowna, w tym budowa drogi Wiązowna -Pęclin, budowa drogi Malcanów -Kopki i budowa drogi w Majdanie - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Wiązowna: Budowa dróg na terenie Gminy Wiązowna, w tym : budowa drogi Wiązowna -Pęclin, budowa drogi Malcanów -Kopki i budowa drogi w Majdanie - etap I
Numer ogłoszenia: 168002 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna, ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg na terenie Gminy Wiązowna, w tym : budowa drogi Wiązowna -Pęclin, budowa drogi Malcanów -Kopki i budowa drogi w Majdanie - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg na terenie gminy Wiązowna. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert/y częściowej/wych. Część I Budowa drogi Wiązowna-Pęclin. Kod CPV 45.23.31.31-6 - Prace budowlane dotyczące budowy dróg. 1. Budowa drogi gminnej nr 270826W Wiązowna-Pęclin o długości 250 mb., pikietaż od 1+833,00 km do 2+083,23 km, na terenie działki nr. ewid. 389/1 w obrębie geodezyjnym Wiązowna Kościelna w gminie Wiązowna, na podstawie opracowanego projektu budowlanego i uzyskanego pozwolenia na budowę Starosty Otwockiego - decyzja Nr 275/P/01 z dnia 19.07.2001r. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 1 do dokumentacji przetargowej. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do dokumentacji przetargowej. Uwaga: Dot. Część I zamówienia. Zamówienie nie obejmuje poz. 52-58 przedmiaru robót (oznakowanie pionowe i poziome). W kosztorysie ofertowym należy te pozycje przekreślić ciągłą poziomą linią. Część II Budowa drogi Malcanów- Kopki (ul. Jeździecka). Kod CPV 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 1. Budowa drogi gminnej Nr 270831W Malcanów-Kopki (ul. Jeździecka) o długości 430 mb.; pikietaż od 1+282,36 km do 1+712,36 km, na terenie działek o nr. nr. ewid. 324 i 326 obręb geodezyjny Malcanów oraz nr 75 obręb geodezyjny Kopki gm. Wiązowna, na podstawie opracowanego projektu budowlanego i zgłoszenia do Starosty Otwockiego - Nr SAB7352/434/08 z dnia 14.05.2008 r. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 4 do dokumentacji przetargowej. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 5 do dokumentacji przetargowej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 6 do dokumentacji przetargowej. Część III Budowa drogi w Majdanie - Etap I. Kod CPV 45.23.31.31-6 - Prace budowlane dotyczące budowy dróg 1. Budowa drogi gminnej nr 270804W w Majdanie - Etap I o długości 300 mb. pikietaż od zjazdu publicznego km 0+755,289 do km 1 + 055,29, na terenie działek o nr. nr. ewid. 262 i 321/1 w obrębie geodezyjnym Majdan w gminie Wiązowna, na podstawie opracowanego projektu budowlanego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 7 do dokumentacji przetargowej. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 8 do dokumentacji przetargowej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9 do dokumentacji przetargowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.31 - Roboty w zakresie budowy podwyższonych autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: XII. Wadium. 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto sum depozytowych Urzędu Gminy Wiązowna Nr 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012 B.S. w Otwocku o/w Wiązownie, 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Oryginał dowodu wniesienia wadium proszę złożyć w pok. 102 (I piętro Urzędu Gminy Wiązowna), natomiast kopię należy dołączyć do złożonej oferty. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 4. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a) wymagane jest wykazanie się robotami drogowymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia związane z wykonywaniem robót budowy dróg o nawierzchni utwardzonej, w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia o wartości min. 400 tys. zł. brutto każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VIII. pkt. 1, ppkt. 6. b) dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. c) udokumentują posiadanie przez kierownika budowy odpowiednich uprawnień i członkowstwa w Izbie Budowlanej. 3) Udzielą pięcioletniej gwarancji na wykonane roboty. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w Rozdz. VIII pkt.1 ppkt.7a. 5) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , aktualne na dzień złożenia oferty. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 7) Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz wzorze umowy. 8) Dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust.4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Wykonawca do oferty dołącza: 1) Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ogólny Oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia dla kierownika budowy w specjalności drogowej. Do oferty należy również załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy ponadto winien wykazać się 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami drogowymi w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia. 6) Wykaz wykonanych minimum dwóch robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z wykonywaniem robót budowy dróg o nawierzchni utwardzonej, w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość brutto co najmniej 400.000,00 zł. każda, - zawierające wykonanie robót budowy lub remontu dróg o nawierzchni utwardzonej, 7) Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia. 8) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 300 tys. zł. (słownie złotych: trzysta tysięcy) - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, aktualnej na dzień złożenia oferty. 2. Ponadto do ofert/y należy załączyć niżej wymienione dokumenty. 1) Zaparafowany wzór/ry umów/wy stanowiące załączniki od nr 4-6 do SIWZ. 2) Kosztorys/y ofertowy/e uproszczone oparte na załączonym do SIWZ przedmiarze robót stanowiące załącznik nr 1 nr 4 i nr 7 do dokumentacji przetargowej. 3) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, 1) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Forma dokumentów. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca). 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 8. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 9. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku wymagane jest podanie w ofercie zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazowna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna, 05-462 Wiązowna ul. Lubelska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:30, miejsce: XV. Miejsce i termin otwarcia ofert. 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 sierpnia o godz: 11.00 w siedzibie zamawiającego sala konferencyjna II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I 1.Budowa drogi Wiązowna-Pęclin. Kod CPV 45.23.31.31-6 - Prace budowlane dotyczące budowy dróg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Budowa drogi Wiązowna-Pęclin. Kod CPV 45.23.31.31-6 - Prace budowlane dotyczące budowy dróg. 1. Budowa drogi gminnej nr 270826W Wiązowna-Pęclin o długości 250 mb., pikietaż od 1+833,00 km do 2+083,23 km, na terenie działki nr. ewid. 389/1 w obrębie geodezyjnym Wiązowna Kościelna w gminie Wiązowna, na podstawie opracowanego projektu budowlanego i uzyskanego pozwolenia na budowę Starosty Otwockiego - decyzja Nr 275/P/01 z dnia 19.07.2001r. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 1 do dokumentacji przetargowej. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do dokumentacji przetargowej. Uwaga: Dot. Część I zamówienia. Zamówienie nie obejmuje poz. 52-58 przedmiaru robót (oznakowanie pionowe i poziome). W kosztorysie ofertowym należy te pozycje przekreślić ciągłą poziomą linią..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Budowa drogi Malcanów- Kopki (ul. Jeździecka). Kod CPV 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa drogi gminnej Nr 270831W Malcanów-Kopki (ul. Jeździecka) o długości 430 mb.; pikietaż od 1+282,36 km do 1+712,36 km, na terenie działek o nr. nr. ewid. 324 i 326 obręb geodezyjny Malcanów oraz nr 75 obręb geodezyjny Kopki gm. Wiązowna, na podstawie opracowanego projektu budowlanego i zgłoszenia do Starosty Otwockiego - Nr SAB7352/434/08 z dnia 14.05.2008 r. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 4 do dokumentacji przetargowej. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 5 do dokumentacji przetargowej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 6 do dokumentacji przetargowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Budowa drogi w Majdanie - Etap I. Kod CPV 45.23.31.31-6 - Prace budowlane dotyczące budowy dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa drogi gminnej nr 270804W w Majdanie - Etap I o długości 300 mb. pikietaż od zjazdu publicznego km 0+755,289 do km 1 + 055,29, na terenie działek o nr. nr. ewid. 262 i 321/1 w obrębie geodezyjnym Majdan w gminie Wiązowna, na podstawie opracowanego projektu budowlanego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 7 do dokumentacji przetargowej. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 8 do dokumentacji przetargowej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9 do dokumentacji przetargowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.66-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.