eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-28

Iwonicz-Zdrój: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI.
Numer ogłoszenia: 168001 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113107 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 435-02-12, 435-03-28, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych i innych w Lubatowej - etap VI: 3.1. Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami i przepompowniami (PP8, PP9, PP10, PP11, PP12, PP13, PP14) w następującym zakresie: Sieć kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D200 typ -N- o długości 8 755,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D200 typ -S- o długości 3 751,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ -N- o długości 4150,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ -S- o długości 1 063,5 mb, Sieć kanalizacji ciśnieniowej: - kanalizacja ciśnieniowa PE D110/97 o długości 1 191,0 mb Przyłącza kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ -N -o długości 2 450,0 mb, Przepompownie ścieków 7 kpl. (PP8, PP9, PP10, PP11, PP12, PP13, PP14) w skład przepompowni wchodzi: - zbiornik przepompowni, - pompy zatapialne, - instalacja tłoczna, - układ sterowania (szafka sterownicza przepompowni), - urządzenia monitoringu, UWAGA !! Przepompownie PP1 i PP2 ujęte w kosztorysie, wyłączone z realizacji zadania. 3.2. Zakres prac do wykonania: określony szczegółowo w kosztorysie ślepym (dodatek nr 11 do SIWZ), dokumentacji projektowej (dodatek nr 10 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 9 do SIWZ). Zakres szczegółowy robót określony w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót sieci kanalizacyjnej, został przedstawiony na mapach zasadniczych. Teren objęty robotami zakreślony został ciemną ciągłą linią i zacieniony kolorem. Roboty te dotyczą map zasadniczych: Mapa nr 6, 5, 4, Mapa nr 3 część zlewni w części północno - wschodniej, Mapa nr 2 część zlewni północno - zachodniej (za Kościołem) UWAGA !! Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na podstawie cen jednostkowych i nośników cenotwórczych ujętych w kosztorysie szczegółowym, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy płatnościach częściowych, ewentualnych robotach dodatkowych, robotach zamiennych oraz w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. UWAGA !! W związku z tym, że realizowany etap VI kanalizacji jest etapem ostatnim z całości kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Lubatowa, określonej w projekcie budowlanym należy szczegółowo przeanalizować zakres prac objętych tym etapem . 3.3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 5 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający ma obowiązek zatwierdzić Harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 5 dni licząc od dnia jego złożenia. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przed?miotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do pra?widłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3.5. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania (wytyczenie trasy w terenie oraz inwentaryzacja powykonawcza), e) zapewnienie wideoinspekcji sieci kanalizacji sanitarnej, f) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu. 3.7. Ponadto w trakcie realizacji robót do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) sporządzenie projektów organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, b) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na własny koszt: - związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji. 3.8. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.26 - 45.23.24.26 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.21.20 - Roboty nawadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty jest pomocą finansową w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S.A., ul. Grodzka 26, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098360,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2994425,34

  • Oferta z najniższą ceną: 2971892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4629720,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.