eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Tarnowskie Góry: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych
Numer ogłoszenia: 167989 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1, będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), zawierający w szczególności dostawę: zestawu komputerowego - laptopa - 1 sztuka, elementów dodatkowych (t.j. pamięci RAM - 1 sztuka, monitora LCD - 2 sztuki), dysku sieciowego 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, zainstalowanie systemu operacyjnego oraz aktywowanie. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy. Usługi gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany podjąć w terminie 16 godzin od chwili zgłoszenia wad przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 32.42.70.00 - System sieciowy 32.36.00.00 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 190,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, c) udzielą gwarancji na sprzęt komputerowy, oprogramowanie, elementy elektroniczne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru, d) w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 5 tys. złotych brutto każda. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wypełniony pismem ręcznym czytelnym, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, c) Aktualny lub uaktualniony dokument: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie. e) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 w/w ustawy (element formularza ofertowego). f) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy). g) Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej, (umowa niezbędna jest celem identyfikacji stron/wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki). h) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom) stosowny załącznik nr 3 do SIWZ. i) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały zrealizowane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). j) Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na sprzęt komputerowy, oprogramowania i elementów elektronicznych (element formularza ofertowego). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1.c), winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Okres ważności wyżej wymienionych dokumentów analogicznie jak w punkcie 1 c). 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio pochodzenia osoby lub kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenia, mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginału, lub kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa ma być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę (w przypadku kopii dokumentu). 5. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,ul. Karłuszowiec 5,p.101 lub za pośrednictwem poczty,po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez zamawiającego. 2. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny - tel. +48 32 381-37-97; - w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, tel. +48 32 381-37-86. 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 12 października 2009 roku o godzinie 10:00. 4. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Dopuszcza się składnie ofert równoważnych. 7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. 10. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.