eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja dźwigu osobowego MAiE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Łódź: Modernizacja dźwigu osobowego MAiE
Numer ogłoszenia: 167956 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 143094 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi, Pl. Wolności, 91-415 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 632 84 40, fax 042 632 97 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dźwigu osobowego MAiE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. .Przedmiotem zamówienia jest (Modernizacja dźwigu osobowego) polegająca na demontażu dźwigu znajdującego się w budynku A , dostawie i montażu w istniejącym szybie dźwigowym nowego dźwigu osobowego cztero-przystankowego, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych .W ramach realizacji zadania Zamawiający oczekuje modernizacji dźwigu osobowego typu: (cierny) rok budowy 1962, rok remontu, 1978, udźwig 500 kg, wysokość podnoszenia - 14,6 mb przystanki oraz drzwi szybowe - 4, rodzaj sterowania - przyciskowe przestawne, kabina - meblowa z drzwiami dwuskrzydłowymi wychylnymi , Funkcjonującego w Muzeum Archeologicznym i Etnograficznym w Łodzi, Pl. Wolności 14, przedmiotem modernizacji objęte są: 1. Wymiana tablicy sterowej na mikroprocesorową dla sterowania zbiorczego w obu kierunkach i napędu silnikiem jednobiegowym z płynnie regulowaną prędkością jazdy kabiny 2. Wymiana tablicy wstępnej na nową z zabezpieczeniem różnicowo- prądowym 3. Montaż tablicy oświetlenia i automatyki wentylacji 4. Wymiana kabli zwisowych na płaskie ze złączami typu gniazdo-wtyk. 5. Montaż ( na kabinie) kasety jazd rewizyjnych z klamretem przyłączeniowym w systemie złączy typu gniazdo-wtyk 6. Montaż sygnalizacji kierunku jazdy i piętrowskazywaczy na przystankach 7. Wymiana kasety dyspozycji na panel ze stali nierdzewnej szlifowanej, przyciski dla niepełnosprawnych z podświetleniem funkcji czynnych diodami z elektronicznym piętrowskazywaczem i świetlnym wskaźnikiem przeciążenia 8. Wymiana kaset wezwań na nowe z pokrywami z stali nierdzewnej szlifowanej z przyciskiem ze stali nierdzewnej - polerowanym- podświetlanym diodą 9. Wymiana instalacji w szybie na nową ułożoną w korytku osłonietym na całej wysokości szybu, ze złączami typu gniazdo-wtyk 10. Wymiana lub montaż wszystkich pozostałych elementów osprzętu elektrycznego, jak. Np. - STOP w podszybiu, łączniki końcowe i krańcowe, kontakty - czujniki pełnego obciążenia i przeciążenia, kontakt zwisu lin, kontakt chwytaczy, kontakt obciążi oraz gniazdo 1-no fazowe w podszybiu oraz włącznik oświetlenia szybu. 11. Wymiana drzwi przystankowych na automatyczne , centralne z stali nierdzewnej o szerokości w świetle - 900 mm 12. Wymiana zespołu napędowego na nowy z silnikiem jednobiegowym do płynnej regulacji prędkości 13. Wymiana ogranicznika prędkości na nowy dwukierunkowego działania 14. Wymiana lin nośnych i ogranicznika prędkości 15. Wymiana ramy kabiny na nową z chwytaczami dwukierunkowego działania spełniającymi warunki normy PN/ EN 81.1. 16. Wymiana kabiny na metalową z drzwiami automatycznymi teleskopowymi z stali nierdzewnej w fakturze KORN 240 o szerokości - 900 mm w świetle, ściany wykonane z stali nierdzewnej w fakturze (skóra), z oświetleniem narożnym, z oświetleniem awaryjnym i sygnalizacją awaryjną (z dwukierunkową łącznością z dyspozytornią) zasilanymi z automatycznie doładowanego akumulatora, lustrem o wymiarach - 900x 1000 mm i barierką pod lustrem z stali nierdzewnej polerowanej. 17. Wymiana zderzaków w podszybiu 18. Wymiana zawieszenia przeciwwagi i korekta klocków 19. Malowanie szybu i maszynowni oraz wykonanie obróbek przy drzwiach przystankowych 20. Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzgodnieniem z Urzędem Dozoru Technicznego 21. Opracowanie dokumentacji technicznej odbioru wraz z uzgodnieniem z Urzędem Dozoru Technicznego 22. Wykonanie pomiarów elektrycznych pomontażowych 23. Transport dostawy na koszt Wykonawcy 24. Wywiezienie i utylizacja zdemontowanego dźwigu i urządzeń na koszt Wykonawcy Po modernizacji dźwig będzie między innymi: Ogólnie dostępny, dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych Posiadał udźwig - Q = 500 kg lub 6 osób, , i= 4 p., prędkość jazdy płynnie regulowaną - V = 0,61 m/s Posiadał kabinę metalową z blachy nierdzewnej o wymiarach wewnętrznych - 1000 x 1400 mm Posiadał drzwi kabinowe i przystankowe ze stali nierdzewnej automatyczne centralne o szerokości w świetle - 900 mm Posiadał łączność dwukierunkową kabiny z serwisem dźwigowym, automatyczny dojazd do przystanku po zaniku napięcia zasilającego budynek zjazd pożarowy na parter Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków. Prace związane z modernizacją dźwigu będą prowadzone w obiekcie czynnym Wymagania zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia 4.1. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji jakości na dostarczone części i podzespoły dźwigowe oraz bezpłatny serwis gwarancyjny w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. 4.2. Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z terenem na którym będą prowadzone prace związane z modernizacja dźwigu, wykonał wizję lokalną jak również pomiary z natury istniejącego szybu dźwigowego, kabiny dźwigu, otworów drzwiowych. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że zapoznał się z terenem na którym będą prowadzone prace związane z modernizacja dźwigu i nie wnosi żadnych zastrzeżeń 4.3. Zamawiający wymaga dla elementów zespołu dźwigu, aby spełniały wszelkie konieczne wymogi techniczne w zakresie wymaganym przez Urząd Dozoru Technicznego dla przedmiotu zamówienia 4.4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych ( zakupionych przez Wykonawcę) i nowych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zapewni kompetentne kierownictwo, pracowników oraz sprzęt w zakresie zapewniającym prawidłowe pod względem jakościowym i terminowym wykonanie przedmiotu umowy. 4.5. Za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 4.7. Rodzaj zamówienia : dostawy wraz z montażem 4.8 .Kod zamówienia wg. Wspólnego Słownika zamówień (CPV) : Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 5. Termin wykonania zamówienia. Wymagany termin wykonania zamówienia : w ciągu 80 dni liczonych od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10-3, 45.31.31.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe i Obrotu Towarowego WINDPOL Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 60/62, 90-337 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 92 000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 92 000.00 / oferta z najwyższą ceną: 118 000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.