Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Rachanie: Roboty remontowe i przebudowa dróg gminnych
w miejscowościach Grodysławice, Grodysławice Kolonia,
Wożuczyn i Wożuczyn Cukrownia.
Numer ogłoszenia: 167940 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rachanie, ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, woj. lubelskie, tel. 084 6471103, fax 084 6471103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rachanie.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Grodysławice, Grodysławice Kolonia, Wożuczyn i Wożuczyn Cukrownia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Grodysławice, Grodysławice Kolonia, Wożuczyn i Wożuczyn Cukrownia. Zadanie Nr 1 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 111608 L w miejscowości Grodysławice do szkoły podstawowej długości 0,415 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) mechaniczne czyszczenie i frezowanie nawierzchni bitumicznej, c) roboty ziemne, d) wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, e) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej, Zadanie Nr 2 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 111601 L w miejscowości Wożuczyn do szkoły podstawowej długości 0,157 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) mechaniczne czyszczenie i frezowanie nawierzchni bitumicznej, c) wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, d) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej, Zadanie Nr 3 Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wożuczyn Cukrownia dojazd do PGR długości 0,116 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) mechaniczne czyszczenie i frezowanie nawierzchni bitumicznej, c) roboty ziemne, d) wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, e) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej, Zadanie Nr 4 Przebudowa drogi gminnej nr 111605 L w miejscowości Grodysławice Kolonia długości 1,250 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) oboty przygotowawcze, b) ręczne czyszczenie nawierzchni drogowych c) wykonanie warstwy profilująco - wzmacniającej z kruszywa stabilizowanego, d) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej e) pogłębianie rowów istniejących, f) zamontowanie pionowych znaków drogowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Dowód wpłaty wadium przetargowego w kwocie: Zadanie Nr 1 - 1 300,00 zł. Zadanie Nr 2 - 500,00 zł. Zadanie Nr 3 - 500,00 zł. Zadanie Nr 4 - 4 000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział podmioty spełniające następujące warunki: 1 Udzielą Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty w okresie 36 miesięcy. 2 Dysponują osobą, która posiada wymagane uprawnienia z zakresu kierownika budowy z minimalnym 5 - letnim stażem pracy, w tym posiadają; - uprawnienia w specjalności drogowej, - zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków. 3 Dysponują zaświadczeniami potwierdzającymi uregulowanie zobowiązań wobec US, ZUS lub KRUS. 4 Udokumentują wykonanie w ostatnich 5 latach (liczone wstecz od daty upływu terminu do składania ofert ), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres: wymagane minimum co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowych o wartości minimum 200 tys. zł ( brutto ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 5 Udokumentują, że w okresie realizacji zamówienia będą dysponować co najmniej następującym sprzętem: a) koparka o pojemności łyżki 0,4 m3, - szt. 1 b) równiarka samojezdna 74 kW ( 100 KM) - szt. 1 c) samochód samowyładowczy 10 - 15 t - szt. 4 d) rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4,0 m szt. 1 e) walec statyczny samojezdny 10 - 15 t - szt. 1 6 Złożą oświadczenie, że akceptują ogólne warunki umowy. 7 Spełnią warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełania), na podstawie analizy załączonych dokumntów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz oferty - ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2 Kosztorys ofertowy ( pełny lub uproszczony) - ( załącznik nr 8 do SIWZ ) 3 Dowód wpłaty wadium przetargowego w kwocie: Zadanie Nr 1 - 1 300,00 zł. Zadanie Nr 2 - 500,00 zł. Zadanie Nr 3 - 500,00 zł. Zadanie Nr 4 - 4 000,00 zł. 4 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert ) robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. ( załącznik nr 2 do SIWZ ) Wymagane minimum 1 robota budowlana w zakresie wykonania nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumiczvznych asfaltowych na drogach o wartości minimum 200 tys. zł ( brutto ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 6 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. ( załącznik nr 6 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: a) koparka o pojemności łyżki 0,4 m3- szt. 1 b) równiarka samojezdna 74 kW ( 100 KM) - szt. 1 c) samochód samowyładowczy 10 - 15 t - szt. 4, d) rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4,0 m - szt. - 1. e) walec statyczny samojezdny 10 - 15 t - szt.1 7 Wykaz osób lub podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( załącznik nr 9 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia z zakresu kierownika budowy z minimalnym 5 - letnim stażem pracy, w tym: - uprawnienia w specjalności drogowej, - zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków, (wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty ) 8 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP ( załącznik nr 4 do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 9 Oświadczenie z art. 24 ust. 1-2 PZP( załącznik nr 3 do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 10 Oświadczenie o akceptacji treści ogólnych warunków umowy załączonej do SIWZ ( załącznik nr 5 do SIWZ) 11 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie ) 12 Dokument ( pełnomocnictwo) dla przedstawiciela ( partnera wiodącego) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. .5, .11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 13 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt..13, .14, .15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.13, 14, 15. 16 Zaakceptowane ( podpisane ) ogólne warunki umowy ( załącznik nr 7 ) 17 Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym ( załącznik nr 12)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rachanie.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Rachanie ul. Dolna 1 22-640 Rachanie pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rachanie ul. Dolna 1 22-640 Rachanie pok. nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 111608 L w miejscowości Grodysławice do szkoły podstawowej długości 0,415 km..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 111608 L w miejscowości Grodysławice do szkoły podstawowej długości 0,415 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) mechaniczne czyszczenie i frezowanie nawierzchni bitumicznej, c) roboty ziemne, d) wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, e) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 111601 L w miejscowości Wożuczyn do szkoły podstawowej długości 0,157 km..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 111601 L w miejscowości Wożuczyn do szkoły podstawowej długości 0,157 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) mechaniczne czyszczenie i frezowanie nawierzchni bitumicznej, c) wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, d) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wożuczyn Cukrownia dojazd do PGR długości 0,116 km..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wożuczyn Cukrownia dojazd do PGR długości 0,116 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) mechaniczne czyszczenie i frezowanie nawierzchni bitumicznej, c) roboty ziemne, d) wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, e) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Przebudowa drogi gminnej nr 111605 L w miejscowości Grodysławice Kolonia długości 1,250 km..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 111605 L w miejscowości Grodysławice Kolonia długości 1,250 km. W zadaniu przewidziane jest wykonanie n/w robót: a) roboty przygotowawcze, b) ręczne czyszczenie nawierzchni drogowych c) wykonanie warstwy profilująco - wzmacniającej z kruszywa stabilizowanego, d) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej e) pogłębianie rowów istniejących, f) zamontowanie pionowych znaków drogowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- Przebudowa drogi gminnej nr 160063Z na odcinku Jarosławiec-Jezierzany. Etap Ib.
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.