eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Ełk: dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 167904 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PRO-MEDICA w Ełku Sp.z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 MATERIAŁY DO RISO 1 FARBA RISO ORYG CZARNA CR INK G1 800ml SZT 6 2 FARBA RIZO ORYG CZARNA RZ INK G1 1000ml SZT 12 3 FARBA RISO ORYG NIEBIESKA RZ MEDIUM BLUE S-4261E SZT 6 4 FARBA RIZO ORG ZIELONA RZ S-4259 SZT 2 5 MATRYCA TR/CR-A4 RISO CRA4L SZT 4 6 MATRYCA Z37 A3 DO RZ Z37 SZT 6 Razem Pakiet 2 PŁYNY I ŚRODKI CZYSZCZĄCE 1 PIANKA DO SZKŁA min. 300 ml SZT 5 2 PIANKA DO PLASTIKU min. 400 ml SZT 20 3 PIANKA lub PŁYN DO MONITORÓW LCD min.250 ml SZT 20 4 DYSKIETKA CZYSZCZĄCA 3,5 SZT 1 5 Płytka czyszcząca CD SZT 1 6 Papier termiczny 57mm x 30m SZT 1000 Razem Pakiet 3 NOŚNIKI 1 CD R z kopertą SZT 800 2 DVD +R + KOPERTA SZT 500 3 CD R z kopertą - zwykły SZT 1000 4 DVD -R + KOPERTA SZT 500 5 CD R DO NADRUKU + KOPERTA SZT 10000 dla poz 1,2,4 gwarancja zapisu min 20 lat przy warunkach przechowywania 15-25 C i wilgotności 20-40% - potwierdzone certyfikatem Razem Pakiet 4 OSPRZĘT 1 KABEL PATCH CORD 0.5M SZT 40 2 KABEL PATCH CORD 2M SZT 15 3 KABEL PATCH CORD 3M SZT 10 4 MYSZKA OPTYCZNA 1 SZT 50 5 KLAWIATURA KOMPUTEROWA PS 2 USB2 SZT 20 6 KLAWIATURA KOMPUTEROWA Z CZYTNIKIEM kart chipowych USB SZT 40 7 LISTWA P-PRZEPIĘCIOWA ACAR 5 SZT 5 8 MONITOR 21 16:9 LCD4 SZT 10 9 MONITOR 19 4:3 LCD 3 SZT 10 10 MONITOR 17 4:3 LCD 5 SZT 1 11 MONITOR 22 16:10 LCD 6 SZT 8 Razem 1 przewodowa; z pokrętłem, PS2-USB , ilość przycisków 3 , gwarancja min. 2 lata 2 złącze PS2 lub USB w zależności od zamówienia ; liczba klawiszy 104, układ klawiszy : standard ; oznakowanie klawiszy - NIEŚCIERALNE gwarancja min. 2 lata 3 rozdzielczość natywna: 1280X1024 proporcje obrazu 4;3 kontrast >= 1000:1 jasność >= 300 cd/m2 plamka <= 0,29 mm wejścia D-SUB + DVI normy : TCO 03 zużycie energii w trybie standardowym <= 35W gwarancja minimum 3 lata Uwagi GŁOŚNIKI 4 rozdzielczość natywna: 1920x1080 proporcje obrazu 16:9 kontrast >= 1000:1 jasność >= 250 cd/m2 plamka <= 0,25 mm wejścia D-SUB + DVI normy : TCO 03 zużycie energii w trybie standardowym <= 20W gwarancja minimum 3 lata Uwagi podświetlenie LED 5 rozdzielczość natywna: 1280X1024 proporcje obrazu 4;3 kontrast >= 1000:1 jasność >= 300 cd/m2 plamka <= 0,26 mm wejścia D-SUB normy : TCO 03 zużycie energii w trybie standardowym <= 30W gwarancja minimum 3 lata Uwagi GŁOŚNIKI 6 rozdzielczość natywna: 1680X1050 proporcje obrazu 16:10 kontrast >= 4000:1 jasność >= 300 cd/m2 plamka <= 0,28 mm wejścia D-SUB + DVI normy : TCO 03 zużycie energii w trybie standardowym <= 25W gwarancja minimum 3 lata Uwagi GŁOŚNIKI Pakiet 5 ATRAMENTY 1 GŁOWICA HP 78 C6578AE 38 ml HP 9XX/38XX/1180/1220 KOLOR SZT 1 2 GŁOWICA HP 56 CZARNA ZASTEPCZA C6656AE 19 ml HP 450/5XXX/96XX 400str SZT 4 3 GŁOWICA DO PRIMERA BRAVO PRO 053336 CZARNY SZT 10 4 GŁOWICA DO PRIMERA BRAVO PRO 053335 KOLOR SZT 10 5 GŁOWICA HP 15 CZARNA C6615DE 25 ml HP 8XX 9XX 38XX SZT 3 6 GŁOWICA PHILIPS PFA-431 1000 str CZARNY SZT 2 7 GŁOWICA HP 21 C9351CE DJ39XX/PSC1410 CZARNY SZT 6 8 GŁOWICA HP 703 CZARNA CD887AE 600str SZT 10 9 GŁOWICA HP 703 KOLOR CD888AE DJ F735 250str SZT 2 10 GŁOWICA HP 10 CZARNA C4810A 12000str DJ2500C BIJ2500m SZT 1 11 GŁOWICA HP 45 CZARNA 51645A 42ml HP 7XX/8XX 11XX 1220 833str SZT 1 12 GŁOWICA HP 11 CYAN C4811A SZT 1 13 GŁOWICA HP 11 YELLOW C4813A SZT 1 14 GŁOWICA HP 11 MAGENTA C4812A SZT 1 15 GŁOWICA HP 27 CZARNA C8727A 10 ml HP 33XX/34XX/35XX/3XXX SZT 1 16 Atrament w litrach L 1 17 TASMA OKI 520 SZT 3 18 TASMA OKI 320 SZT 15 19 TASMA FUJITSU DL2400 SZT 2 20 TASMA SEIKOSHA BP5780 SZT 4 Razem Pakiet 6 CARTRIDGE 1 TONER MINOLTA EP 1050 220g SZT 2 2 TONER-TOSHIBA DP 3580 300g SZT 20 3 TONER-TOSHIBA T-2060 2860 300g SZT 2 4 TONER RICOH-NASHUATEC 3545 4545 550g SZT 10 5 TONER NASHUATEC DSM622 SZT 5 6 CARTRIDGE SAMSUNG ML-1710D3 3000str SZT 2 7 CARTRIDGE SAMSUNG SCX 4521D3 3000str SZT 10 8 CARTRIDGE HP 1010 Q2612A 2000str SZT 12 9 CARTRIDGE OKI LP C5650/5750 BLACK 8000str SZT 2 10 CARTRIDGE OKI LP C5650 5750 CYAN 2000str SZT 2 11 CARTRIDGE OKI LP C5650 5750 MAGENTA 2000str SZT 2 12 CARTRIDGE OKI LP C5650 5750 YELLOW 2000str SZT 2 13 CARTRIDGE HP 7553X 7000str SZT 1 14 CARTRIDGE HP 1005-1006 CB435X 2000str SZT 2 15 CARTRIDGE HP 9040n C8543X 30000 str SZT 6 16 CARTRIDGE OKI 430 440 43979202 7000 str SZT 1 17 CARTRIDGE HP LJ M2727 Q7553X 7000str SZT 4 18 CARTRIDGE HP 5L 6L - C3906A 4700str SZT 3 19 CARTRIDGE HP 2100 2200 C4096A 5000str SZT 60 20 CARTRIDGE HP 1300 Q2613X 4000str SZT 1 21 CARTRIDGE HP 5 - 92298A 8800str SZT 3 22 CARTRIDGE HP 1320 Q5949X 6000str SZT 2 23 CARTRIDGE HP 3800 BLACK Q6470A 6000str SZT 5 24 CARTRIDGE HP 3800 CYAN Q7581A 6000str SZT 3 25 CARTRIDGE HP 3800 YELLOW Q7582A 6000str SZT 3 26 CARTRIDGE HP 3800 MAGENTA Q7583A 6000str SZT 3 27 CARTRIDGE HP 5SI C3909A 8000str SZT 1 28 CARTRIDGE HP 4100 C8061X 10000str SZT 40 29 CARTRIDGE HP 1100 C4092A Canon EP22 LBP-1120 C4092 2500str SZT 2 30 CARTRIDGE PAGE MASTER 402N 20000str SZT 1 31 CARTRIDGE HP CLJ1600 BLACK Q6000 2500str SZT 1 32 CARTRIDGE HP CLJ1600 CYAN Q6001A 2000str SZT 1 33 CARTRIDGE HP CLJ1600 MAGENTA Q6002A 2000str SZT 1 34 CARTRIDGE HP CLJ1600 YELLOW Q6003A 2000str SZT 1 35 CARTRIDGE MINOLTA PP 1300W 1710567 6000str SZT 1 36 CarTRIDGE RICOH AFICIO 3224C czarny 25000 str. SZT 4 37 CarTRIDGE RICOH AFICIO 3224C Magenta 17000 str. SZT 2 38 CarTRIDGE RICOH AFICIO 3224C Cyan 17000 str. SZT 2 39 CarTRIDGE RICOH AFICIO 3224C yellow 17000 str. SZT 2 Razem Pakiet 7 KOMPUTERY 1 KOMPUTER SZT 30 Wymagania minimalne Procesor klasy Core 2 Duo 2,13 GHz (lub analogiczny), pamięć DDR2 1024 MB 533MHz w jednym module, możliwość rozbudowy do 4GB , dysk min. 80GB SATA , DVD ROM (lub COMBO), karta sieciowa 10/100/1000 zintegrowana, karta dźwiękowa zintegrowana, grafika z min 128MB RAM, wyjście DVI i DSUB Złącza zewnętrzne : 7 x USB 2.0, wejście mikrofonowe , wyjście głośnikowe, RS 232 - COM (9 pin), port drukarkowy LPT, port PS 2 ; Złącza wewnętrzne : 1x PCI, 1x PCI-Ex, 2 banki pamięci, System operacyjny Windows XP Professional w wersji PL lub WINDOWS 7 w wersji Professional PL Gwarancja min. 6 m-cy Razem Pakiet 8 KODY KRESKOWE 1 KODY KRESKOWE 1 PARA SZT 20000 2 KODY KRESKOWE 2 PARY SZT 20000 3 KODY KRESKOWE 3 PARY SZT 10000 4 KODY KRESKOWE 4 PARY SZT 2500 Papier matowy; zakresy numeracji każdorazowo podawane przy zapotrzebowaniu 30231310-3 1.Zamawiający wymaga w pakiecie 1,5,6 materiałów eksploatacyjnych oryginalnych tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia lub równoważne oryginalnym. Przez równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony (regenerowany)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet 1 - 120,00 (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100) Pakiet 2 - 40,00 (słownie: czterdzieści zł 00/100) Pakiet 3 - 400,00 (słownie: czterysta zł 00/100) Pakiet 4 - 450,00 (słownie: czterysta pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 5 - 150,00 (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 6 - 750,00 (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 7 - 300,00 (słownie: trzysta zł 00/100) Pakiet 8 - 40,00 (słownie: czterdzieści zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust.1 pkt 2 SIWZ. Przy czym wartość zamówienia dla poszczególnych pakietów rozumiana jest jako: Pakiet 1 - 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące tysięcy zł 00/100) Pakiet 2 - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) Pakiet 3 - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Pakiet 4 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Pakiet 5 - 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) Pakiet 6 - 3000,00 zł (słownie: trzy tysięcy zł 00/100) Pakiet 7 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Pakiet 8 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów eksploatacyjnych potrzebne do sprawdzenia wydajności oferowanych w Pakiecie 4 poz. 8-11, Pakiet 6, Pakiet 7 materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu. 2)Dot. Pakiet 3 dla poz 1,2,4 gwarancja zapisu min 20 lat przy warunkach przechowywania 15-25 C i wilgotności 20-40% - potwierdzona certyfikatem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 2) Uzupełniony wzór oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pok. 027/A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:30, miejsce: 29.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pok. 504..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.