eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › CRZP 34/2011/AEZ/48 Dostawa mebli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Gdynia: CRZP 34/2011/AEZ/48 Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 167859 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6901421, faks 58 6901226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP 34/2011/AEZ/48 Dostawa mebli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, hotelowych, krzeseł i foteli w ilościach i rozmiarach opisanych formularzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części A,B,C,D - załącznik nr 3 oraz wyszczególnionych i podzielonych wg zadań w Formularzu Kalkulacja ceny - Załączniki nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego w/g wzoru załącznik nr 4.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w szczególności wykaże, że przystępując do: Część I zamówienia: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, czyli dostawy mebli biurowych wraz z montażem o wartości, co najmniej 40 000,00 zł(brutto) każda. Część II zamówienia: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, czyli dostawy mebli wykonywanych na wymiar wg. projektów o wartości, co najmniej 70 000,00 zł (brutto) każda. Część III zamówienia: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, czyli dostawy mebli wykonywanych na wymiar wg. projektów o wartości, co najmniej 30 000,00 zł (brutto) każda. Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, czyli dostawy mebli wykonywanych na wymiar wg. projektów o wartości, co najmniej 150 000,00 zł (brutto) każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw lub usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego w/g wzoru załącznik nr 4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego w/g wzoru załącznik nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej: 50.000,00 PLN; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę (dowód opłaty składki) lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego dokumentu, a także czy wymagany dokument potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę dokumentów załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę dotyczącą terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi oraz w przypadku przedłużających się prac budowlanych leżących po stronie Zamawiającego związanych z oddaniem do użytkowania miejsca dostawy, a także z powodu opóźnień wynikających z działania siły wyższej, opóźnieniami Zamawiającego w związku z oczekiwaniem na uzyskanie przez Zamawiającego pozwoleń lub uzgodnień administracyjnych, a także innych zdarzeń niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot umowy, w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze stron umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie, likwidację lub powstanie obowiązków podatkowych. W przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr F-235.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli dla WPiT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł i foteli w ilościach i rozmiarach opisanych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (część I A Dostawa mebli dla WPiT). 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Akademii Morskiej w Gdyni. 2. Kolorystyka wybranych mebli będzie określana przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. 3. Meble dostarczone zostaną do miejsca montażu transportem własnym Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu transportem własnym opakowań po dostarczonych meblach. 5. Zastosowane materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6. Na materiały użyte do wykonania zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa 7. W przypadku wymaganych mebli do zabudowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiarów poszczególnych pomieszczeń przed wykonaniem mebli w celu skorygowania ze stanem faktycznym. Podane wymiary mebli przez Zamawiającego w chwili sporządzania projektu wynikają z dokumentacji projektowej pomieszczeń jeszcze nieoddanych do eksploatacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla SDM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł i foteli w ilościach i rozmiarach opisanych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (część II B Dostawa mebli dla SDM). 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Akademii Morskiej w Gdyni. 2. Kolorystyka wybranych mebli będzie określana przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. 3. Meble dostarczone zostaną do miejsca montażu transportem własnym Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu transportem własnym opakowań po dostarczonych meblach. 5. Zastosowane materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6. Na materiały użyte do wykonania zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa 7. W przypadku wymaganych mebli do zabudowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiarów poszczególnych pomieszczeń przed wykonaniem mebli w celu skorygowania ze stanem faktycznym. Podane wymiary mebli przez Zamawiającego w chwili sporządzania projektu wynikają z dokumentacji projektowej pomieszczeń jeszcze nieoddanych do eksploatacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli dla A.M..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł i foteli w ilościach i rozmiarach opisanych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (część III C Dostawa mebli dla AM). 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Akademii Morskiej w Gdyni. 2. Kolorystyka wybranych mebli będzie określana przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. 3. Meble dostarczone zostaną do miejsca montażu transportem własnym Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu transportem własnym opakowań po dostarczonych meblach. 5. Zastosowane materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6. Na materiały użyte do wykonania zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa 7. W przypadku wymaganych mebli do zabudowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiarów poszczególnych pomieszczeń przed wykonaniem mebli w celu skorygowania ze stanem faktycznym. Podane wymiary mebli przez Zamawiającego w chwili sporządzania projektu wynikają z dokumentacji projektowej pomieszczeń jeszcze nieoddanych do eksploatacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa krzeseł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł i foteli w ilościach i rozmiarach opisanych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (część IV D Dostawa krzeseł). 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Akademii Morskiej w Gdyni. 2. Kolorystyka wybranych mebli będzie określana przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. 3. Meble dostarczone zostaną do miejsca montażu transportem własnym Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu transportem własnym opakowań po dostarczonych meblach. 5. Zastosowane materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6. Na materiały użyte do wykonania zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.