eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej w zasobie mieszkaniowym Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie w miejscowościPruszków, Sochaczew, Skierniewice, Grodzisk Mazowiecki, Kazuń Nowy, Zielonka, Białystok, Augustów, Łomża, Ostrów Mazowiecka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w zasobie mieszkaniowym Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie w miejscowości: Pruszków, Sochaczew, Skierniewice, Grodzisk Mazowiecki, Kazuń Nowy, Zielonka, Białystok, Augustów, Łomża, Ostrów Mazowiecka
Numer ogłoszenia: 167854 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w zasobie mieszkaniowym Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie w miejscowości: Pruszków, Sochaczew, Skierniewice, Grodzisk Mazowiecki, Kazuń Nowy, Zielonka, Białystok, Augustów, Łomża, Ostrów Mazowiecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej w zasobie mieszkaniowym Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie w miejscowości: Pruszków, Sochaczew, Skierniewice, Grodzisk Mazowiecki, Kazuń Nowy, Zielonka, Białystok, Augustów, Łomża, Ostrów Mazowiecka. 2. Zakres robót: 1) wymiana starych okien i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe rozwieralne i rozwieralno-uchylne z PCV w lokalach mieszkalnych; 2) zainstalowanie nawiewnika samoczynnego higrosterowanego w każdym oknie; 3) obróbka masą tynkarską ościeży wewnętrznych (biały kolor) i filarka zewnętrznego (jak kolor w elewacji); 4) transport na terenie objętym zamówieniem; 5) utylizację starej stolarki okiennej; 6) udzielenie instruktażu lokatorowi o konserwacji, użytkowaniu okien i nawiewników oraz przekazanie gwarancji udzielonej na piśmie; 7) zabezpieczenie stanowiska robót w trakcie ich realizacji oraz uporządkowanie po ich zakończeniu. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45421100-5 instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót oraz wykazem miejscowości, budynków, adresów oraz ilością i wymiarami stolarki okiennej przewidzianej do wymiany. 5. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego wykonania pomiaru okien przed ich wymianą w celu uściślenia typowych wymiarów podanych przez Zamawiającego oraz uzgadniania z najemcami lokali mieszkalnych terminów dokonania wymiany stolarki okiennej. 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres prac określają: 1) wykaz budynków, adresów oraz ilości i wymiary stolarki okiennej przewidzianej do wymiany stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ; 3) przedmiar stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ; 8. Na podstawie załączonego przedmiaru robót należy sporządzić kosztorys ofertowy. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy na każde żądanie Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy posiada odpowiednie uprawnienia w zakresie świadczenia robót objętych przedmiotem zamówienia, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia robót objętych przedmiotem zamówienia, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), czyli są aktualnie wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. (Załącznik Nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej z jednoczesną informacją o opłaceniu składki ubezpieczenia (zapis w dokumencie, kopia przelewu lub inny dokument potwierdzający opłacenie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, Pełnomocnictwo lub umocowanie do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, Załącznik Nr 7 do SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmian w wysokości stawki podatku VAT, wynikających z odrębnych przepisów prawa; 2) dopuszcza się nie istotne zmiany w umowie nie powodujące zmian w treści oferty; 3) ze względu na postępującą prywatyzację i zmiany w zasobie właścicielskim, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy (ilości stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany), bez roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy; 4) w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 10:10, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, Kancelaria - pok. Nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.