eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH1.Droga LEŚNA położona w miejscowości Tymbark 2.Droga Do Zęzowa położona w miejscowości Piekiełko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-15

Tymbark: ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH: 1.Droga LEŚNA położona w miejscowości Tymbark 2.Droga Do Zęzowa położona w miejscowości Piekiełko
Numer ogłoszenia: 167835 - 2007; data zamieszczenia: 15.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tymbarku, Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 018 3325637, fax 018 3325632.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH: 1.Droga LEŚNA położona w miejscowości Tymbark 2.Droga Do Zęzowa położona w miejscowości Piekiełko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dróg: PODLAS w Piekiełku i Leśna w Tymbarku na warunkach określonych w SIWZ. Zakres robót: Droga Leśna w Tymbarku od km 0+1300 - 0+1400 1.Wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu śr.15 cm - 4.5 m3 2.Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm - 300 m2 3.Nawierzchnie z płyt drogowych żelbetonowych, płyty 80x50x10, spoiny wypełnione niesortem kamiennym - ilość płyt = 400 szt - 160 m2 4.Wykonanie poboczy, wyrównywanie między płytami z zagęszczeniem materiałem kamiennym, kliniec - 17,2 m3 5.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 300 m2 Droga Do Zęzowa w Piekiełku od km 0+800 - 0+1000 1.Wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu śr.15 cm - 7.5 m3 2.Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm - 600 m2 3.Nawierzchnie z płyt drogowych żelbetonowych, płyty 80x50x10, spoiny wypełnione niesortem kamiennym - ilość płyt = 800 szt - 320 m2 4.Wykonanie poboczy, wyrównywanie między płytami z zagęszczeniem materiałem kamiennym, kliniec - 34,4 m3 5.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 600 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z pełnomocnictwem, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 24 ustawy 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy 5.Wykaz osób i podmiotów /podwykonawców/, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. należy załączyć uprawnienia Kierownika Budowy i aktualnego dokumentu potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 7.Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do wykonania zamówienia - 8 . Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, należy przedstawić minimum trzy zadania /roboty/ odpowiadające rodzajem , zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności; 1 0 . W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U Nr 87, poz. 604/ w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane. 11. Podmioty działające wspólnie /np. konsorcjum, spółka cywilna/ mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy podmioty działające wspólnie zobowiązani są do ustalenia Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 ustawy oraz udokumentować w ofercie ich spełnienie. Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tymbark 34 - 650 Tymbark Rynek 49.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tymbark 34 - 650 Tymbark Rynek 49 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja z rezerw celowych budżetu państwa na zadania związane z usuwaniem skutków powodzi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.