eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › budowa skrzydła budynku obsługi żubrów oraz wież widokowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu Zabezpieczenie populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce przed presją turystyczną.



Ogłoszenie z dnia 2014-08-03

Szczecin: budowa skrzydła budynku obsługi żubrów oraz wież widokowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu Zabezpieczenie populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce przed presją turystyczną.
Numer ogłoszenia: 167827 - 2014; data zamieszczenia: 03.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Towarzystwo Przyrodnicze , ul. Wąska 13, 71-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3972935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zubry.org, http://zubry.home.pl, http://dzika-zagroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa-stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa skrzydła budynku obsługi żubrów oraz wież widokowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu Zabezpieczenie populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce przed presją turystyczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze postępowanie dotyczy wykonania robót budowlanych, przedmiotem których będą obiekty: Skrzydło kompleksu obsługi żubrów w Jabłonowie o powierzchni około 320 m2. Zadanie obejmuje dobudowanie parterowego, niepodpiwniczonego budynku z symetrycznym stropodachem do istniejącego kompleksu obsługi żubrów na terenie zagrody pokazowej żubrów w Jabłonowie w gminie Mirosławiec (działka nr 256/3 obrębu Jabłonowo) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany z opisem technicznym (załącznik nr 8A do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR (załączniki nr 8B-D), przedmiary robót (załączniki nr 8E-G). UWAGA! Wymienione wyżej dokumentacje dotyczą inwestycji częściowo zrealizowanej. Niniejsze zamówienie dotyczy kontynuacji inwestycji (w projekcie nazywanej ETAPEM II) dobudowania skrzydła o powierzchni około 320 m2 do istniejącego budynku obsługi żubrów. Część zrealizowana nazywana jest w projekcie ETAPEM I. Na rysunkach 2.1 PZT oraz 2.3 Rzut przyziemia część do realizacji jako zadanie A przedstawiona została w kolorze czerwonym. Dokumentacja projektowa przedstawiona w załącznikach 8A-G zawiera opis całego obiektu, czyli części już zrealizowanej (etap I) jak i tej, która jest przedmiotem niniejszego zamówienia (etap II). W opisach technicznych i STWiOR znajdują się opisy kotłowni, przyłączy cieplnych, kanalizacyjnych, wodociągowych, które są już wybudowane, a zostały włączone do SIWZ w celu przekazania oferentom pełnego obrazu obiektu. Zamawiający wymaga aby rozwiązania zastosowane przez oferentów były w pełni kompatybilne ze wszystkimi istniejącymi elementami, w tym z istniejącymi instalacjami przeciwpożarowymi, przeciwwłamaniowymi i instalacją alarmową. Prosimy o zwrócenie uwagi, że nazwy własne i przywołane normy branżowe użyte w opisach dotyczą wyłącznie elementów już zrealizowanych (ETAP I), natomiast dla niniejszego zamówienia należy brać pod uwagę przedmiary robót, gdzie podane są jedynie parametry użytkowe poszczególnych elementów i rozwiązań. Wieża widokowa TOPORZYK wraz z miejscem postoju pojazdów na terenie Leśnictwa Toporzyk w Nadleśnictwie Mirosławiec. Zamówienie obejmuje budowę drewnianej wieży widokowej o wysokości około 9 m z dwoma poziomami widokowymi w lesie Nadleśnictwa Mirosławiec na działce nr 8184 obrębu Piecnik w gminie Mirosławiec oraz miejsca postoju pojazdów w granicach tej samej działki przy drodze powiatowej stanowiącej działkę nr 8211 obrębu Piecnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt budowlany i budowlany konstrukcyjny (załączniki nr 9A i 9B do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR (załączniki nr 9C), Przedmiar robót (załączniki nr 9D). Wieża widokowa JABŁONOWO wraz z kładką nadziemną w zagrodzie pokazowej żubrów w Jabłonowie w gminie Mirosławiec (działka nr 256/3 obrębu Jabłonowo). Zamówienie obejmuje budowę dwupoziomowej drewnianej wieży widokowej o wysokości około 9 m z dwoma poziomami widokowymi oraz kładki nadziemnej o długości około 100 m posadowionej na filarach betonowych, prowadzącej z budynku obsługi żubrów do wieży widokowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt budowlany i budowlany konstrukcyjny (załączniki nr 10A i 10B do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR (załączniki nr 10C), Przedmiar robót (załączniki nr 10D). Zamówienie obejmuje sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwoleń na użytkowanie obiektów. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania produktów materiałów i technologii wskazanych w dokumentacji projektowej lub produktów, materiałów i technologii równoważnych, co najmniej takiej samej jakości i o takich samych parametrach bądź lepszych. Jeżeli w dokumentacji projektowej przywołane są nazwy własne produktów należy je traktować jedynie przykładowo, a dopuszczone jest zastosowanie wszelkich innych rozwiązań o właściwościach równoważnych. Koszty energii elektrycznej i wody na potrzeby budowy obciążają Wykonawcę. Ponadto podczas budowy wieży widokowej i kładki nadziemnej w zagrodzie pokazowej żubrów Wykonawca zobowiązany będzie do czasowego ogrodzenia terenu budowy kładki i wieży (opisanych w pkt. 1c) w sposób bezpieczny dla zwierząt, w celu zabezpieczenia przed dostępem żubrów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Pwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014 r. (włącznie) do godz. 10:00. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej Budowa wież widokowych Bank: PKO BP S.A I O/Szczecin Nr rachunku : 70 1020 4795 0000 9402 0083 3145 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, a termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy prace budowlane, wymagające pozwolenia na budowę, z których wartość co najmniej jednej była równa lub przekraczała 500 000 zł brutto. W stosunku do kwot wskazanych w walutach obcych Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Tabela kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http://www.nbp.pl/kursy/kursya.html.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego potencjału technicznego oraz dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w formie podpisanego załącznika nr 3 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500000 zł oraz posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy nie mniejszą niż 500000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na zasobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu pisemne zobowiązania tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi złożyć ODDZIELNIE dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wymienione w III.4.2 Dokumenty określone w III.4.1 wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu, Wykonawcy mogą złożyć WSPÓLNIE, przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość wydłużenia terminów realizacji umowy o czas na jaki Zamawiający uniemożliwi lub znacznie ograniczy Wykonawcy wstęp na teren budowy w związku z działaniami ochronnymi i leczniczymi prowadzonymi w stosunku do żubrów, przebywających na terenie zagrody, jednak nie więcej niż o 60 dni. W takich sytuacjach nie nalicza się kar za zwłokę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zubry.org, http://zubry.home.pl, http://dzika-zagroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorskie Towarzystwo Przyrodnicze, Dzika Zagroda, Jabłonowo 42, 78-650 Mirosławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych/kurierskich na adres: Zachodniopomorskiego Towarzystwa Przyrodniczego, Dzika Zagroda, Jabłonowo 42, 78-650 Mirosławiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w związku z projektem POIS. 05.01.00-00-399/12 Zabezpieczenie populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce przed presją turystyczną realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, (umowa o dofinansowanie projektu z dnia 21.03.2013 r. nr POIS. 05.01.00-00- 399/12), zwanego dalej Projektem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.