To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Częstochowa: Dostawa drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych, montaż ochronnych listew na ściany dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 167823 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 133284 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax 034 3249428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych, montaż ochronnych listew na ściany dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż w siedzibie Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 17 Biur Powiatowych na terenie województwa śląskiego fabrycznie nowych drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych oraz dostawa i montaż ochronnych listew na ściany.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73701,61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa drewnianych mebli biurowych..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REGULSKI-RAJCZOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REGULSKI-RAJCZOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Regulski-Rajczowski spółka jawna, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34148
- Oferta z najniższą ceną: 34148 / oferta z najwyższą ceną: 48192
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa foteli pracowniczych..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH Waldii Waldemar Saternus, ul. Racławicka 24, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3500
- Oferta z najniższą ceną: 3500 / oferta z najwyższą ceną: 6175
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Montaż ochronnych listew na ściany..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH Waldii Waldemar Saternus, ul. Racławicka 24, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7733.61
- Oferta z najniższą ceną: 7733.61 / oferta z najwyższą ceną: 10876
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa regałów metalowych..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno Usługowy "MET-LAK" Jerzy Suchomski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno Usługowy "MET-LAK" Jerzy Suchomski
- Zakład Produkcyjno-Usługowy MET-LAK Jerzy Suchomski, ul. Koscierska 7, 83-250 Skarszewy, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28320
- Oferta z najniższą ceną: 28320 / oferta z najwyższą ceną: 29500
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa ul. Traktorzystów
- Wykonanie robót bud. polegających na przebudowie, wydzielanych w ramach post. scal. dróg dojazd. do gruntów rolnych i leśnych wraz z odwodnieniem oraz przepustów na obiekcie Baby, Jacków, Widzówek
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - część czwarta
- Utrzymanie bieżące dróg - sygnalizacja świetlna - utrzymanie i konserwacja w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- Remont pomieszczeń sypialń i korytarza pawilonu nr 1 oraz schodów zewnętrznych, budynku gospodarczego, nawierzchni chodnika w Domu Pomocy Społecznej w Dębicy
- Remont kolektorów instalacji chłodniczej przy wieżach chłodniczych dla budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Renowacja Podstawowej Szkoły Publicznej nr 13 oraz sali gimnastycznej przy ul. Książąt Opolskich 21 w Opolu.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.