eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa torebek, rękawów foliowo-papierowych i rękawów foliowo- polyolefinowych; testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji; nabojów do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Toruń: Dostawa torebek, rękawów foliowo-papierowych i rękawów foliowo- polyolefinowych; testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji; nabojów do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO.
Numer ogłoszenia: 167812 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa torebek, rękawów foliowo-papierowych i rękawów foliowo- polyolefinowych; testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji; nabojów do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa torebek, rękawów foliowo-papierowych i rękawów foliowo- polyolefinowych:
Rękawy foliowo- papierowe płaskie (rolki o długości 200 m)
1. Szerokość 50 mm - 200 rolek
2. Szerokość 75 mm - 200 rolek
3. Szerokość 100 mm - 150 rolek
4. Szerokość 120 mm - 300 rolek
5. Szerokość 150 mm - 200 rolek
6. Szerokość 200 mm - 200 rolek
7. Szerokość 250 mm - 150 rolek
8. Szerokość 300 mm - 100 rolek
9. Szerokość 320 mm - 40 rolek
10. Szerokość 380 mm - 100 rolek
Rękawy foliowo- papierowe z fałdą (rolki o długości 100 m)
11. Rozmiar 75 x 25 mm - 20 rolek
12. Rozmiar 270 x 60 mm - 20 rolek
13. Rozmiar 320 x 60mm - 20 rolek
14. Rozmiar 420 x 90 mm - 20 rolek
Torebki foliowo- papierowe płaskie
15. Rozmiar 50 x 250 mm - 100000 szt.
16. Rozmiar 75x 250 mm - 100000 szt.
17. Rozmiar 120 x 200 mm - 100000 szt.
18. Rozmiar 120 x 250 mm - 80000 szt.
19. Rozmiar 120 x 400 mm - 80000 szt.
20. Rozmiar 150 x 200 mm - 80000 szt.
21. Rozmiar 150 x 380 mm - 80000 szt.
22. Rozmiar 250 x 380 mm - 100000 szt.
Rękawy foliowo-polyolefinowe płaskie ( rolki o długości 70 metrów)
23. Szerokość 150 mm - 20 rolek
24. Szerokość 270 mm - 20 rolek
25. Szerokość 420 mm - 15 rolek

Wymogi dotyczące:
a) torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji - Zadanie Nr 1
- folia z 6- warstwowego kompozytu o grubości 52 ?m
- gramatura papieru min. 60 g/m2
- papier połączony z folią 3-kanałowym termozgrzewem równym we wszystkich rozmiarach opakowań
- muszą spełniać wymagania norm PN EN 868 i EN ISO 11607-1
- nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji STEAM, EO, FORM oraz numer normy umieszczone na papierze pod folią na linii zgrzewu fabrycznego
- oznaczony kierunek otwierania od strony papieru
- znak CE umieszczony na etykiecie produktu lub opakowaniu zbiorczym
b) rękawów foliowo-polyolefinowych - Zadanie Nr 1
- muszą spełniać wymagania norm PN EN 868 i EN ISO 11607-1
- jedna strona wykonana z polyolefinu o gramaturze min. 90 g/m2, a druga wykonana z z folii z 6-warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości min. 50 ?m
- warstwa polyolefinu i folii połączona warstwą klejącą PP oraz 3- kanałowym termozgrzewem
- temperatura zgrzewu 140-150oC
- na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji STEAM, EO

Zadanie Nr 2 - dostawa testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji:
1. Wieloparametrowy paskowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej, liniowy perforowany, informacja o klasie umieszczona na każdym pasku - 80000 szt.
2. Integrator parowy klasa 5 z przesuwalną substancją wskaźnikową, nie wymagający interpretacji koloru - 15000 szt.
3. Test biologiczny do pary wodnej szybkiego odczytu w czasie 3-5 godzin wraz z inkubatorem z panelem dotykowym LCD i drukarką, 1 op. zawierające 400 testów - 2op.
4. Test biologiczny szybkiego odczytu kompatybilny z zestawem z pozycji 3 - 300 szt.
5. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do tlenku etylenu, liniowy, perforowany - 3000 szt.
6. Integrator chemiczny EO klasa 5 - 1000 szt.
7. Test biologiczny do tlenku etylenu szybkiego odczytu - 1200 szt.
8. Test Bowie- Dick pakiet 134/3,5 min. - 2000 szt.
9. Test Bowie- Dick w formie paska z przesuwalną substancją wskaźnikową wraz z zestawem PCD, 1 op. zawierające 100 testów - 3 op.
10. Test kontroli dezynfekcji 93 st. / 10 min. - 3000 szt.
11. Test kontroli mycia w myjni maszynowej z substancją kontrolną umieszczoną na metalowej płytce - 1000 szt.
12. Test kontroli mycia w myjni ultradźwiękowej z substancją testową umieszczoną na metalowej płytce - 500 szt.
13. Plomba zielona do kontenerów Wagner - 25000 szt.
14. Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - 300 rolek
15. Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu EO, 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - 60 rolek

Wymogi dotyczące:
a) testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji - Zadanie Nr 2
- muszą spełniać wymagania norm PN EN 866 i 867
- oznaczenie normy i klasy na pasku

Zadanie Nr 3 - dostawa nabojów do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO:
1. Naboje do sterylizatora gazowego niskotemperaturowego model STERI-VAC 5XL, zawierające 100% EO, długość 16,5 cm, O 3,8 cm, o pojemności 100 g - 1200 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw materiałów medycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1 - 73.800,00 zł Zadanie Nr 2 - 36.000,00 zł Zadanie Nr 3 - 7.200,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, czy zostały wykonane należycie; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 głównymi dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, np. Wykonawca składający ofertę na zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 głównymi dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 109.800,00 zł brutto każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty Zadanie Nr 1 - 61.500,00 zł, Zadanie Nr 2 - 30.000,00 zł, Zadanie Nr 3 - 6.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
    Uwaga - certyfikat jednostki notyfikowanej wymagany jest dla wyrobów klasy II a, II b i III;
    b) materiały informacyjne o oferowanym przedmiocie zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w tym normy EN PN 868, 866 i 867 - dotyczy Zadania Nr 1 i Nr 2
    c) aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym - dotyczy zadania Nr 3
    d) aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej dla gazu do sterylizacji - dotyczy zadania Nr 3
    e) instrukcję stosowania nabojów do sterylizatora STERI-VAC 5XL 3M - dotyczy zadania Nr 3

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: * Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
** Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
*** Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.
**** Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymogi spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa torebek, rękawów foliowo-papierowych i rękawów foliowo- polyolefinowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa torebek, rękawów foliowo-papierowych i rękawów foliowo- polyolefinowych:
    Rękawy foliowo- papierowe płaskie (rolki o długości 200 m)
    1. Szerokość 50 mm - 200 rolek
    2. Szerokość 75 mm - 200 rolek
    3. Szerokość 100 mm - 150 rolek
    4. Szerokość 120 mm - 300 rolek
    5. Szerokość 150 mm - 200 rolek
    6. Szerokość 200 mm - 200 rolek
    7. Szerokość 250 mm - 150 rolek
    8. Szerokość 300 mm - 100 rolek
    9. Szerokość 320 mm - 40 rolek
    10. Szerokość 380 mm - 100 rolek
    Rękawy foliowo- papierowe z fałdą (rolki o długości 100 m)
    11. Rozmiar 75 x 25 mm - 20 rolek
    12. Rozmiar 270 x 60 mm - 20 rolek
    13. Rozmiar 320 x 60mm - 20 rolek
    14. Rozmiar 420 x 90 mm - 20 rolek
    Torebki foliowo- papierowe płaskie
    15. Rozmiar 50 x 250 mm - 100000 szt.
    16. Rozmiar 75x 250 mm - 100000 szt.
    17. Rozmiar 120 x 200 mm - 100000 szt.
    18. Rozmiar 120 x 250 mm - 80000 szt.
    19. Rozmiar 120 x 400 mm - 80000 szt.
    20. Rozmiar 150 x 200 mm - 80000 szt.
    21. Rozmiar 150 x 380 mm - 80000 szt.
    22. Rozmiar 250 x 380 mm - 100000 szt.
    Rękawy foliowo-polyolefinowe płaskie ( rolki o długości 70 metrów)
    23. Szerokość 150 mm - 20 rolek
    24. Szerokość 270 mm - 20 rolek
    25. Szerokość 420 mm - 15 rolek

    Wymogi dotyczące:
    a) torebek i rękawów foliowo-papierowych do sterylizacji - Zadanie Nr 1
    - folia z 6- warstwowego kompozytu o grubości 52 ?m
    - gramatura papieru min. 60 g/m2
    - papier połączony z folią 3-kanałowym termozgrzewem równym we wszystkich rozmiarach opakowań
    - muszą spełniać wymagania norm PN EN 868 i EN ISO 11607-1
    - nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji STEAM, EO, FORM oraz numer normy umieszczone na papierze pod folią na linii zgrzewu fabrycznego
    - oznaczony kierunek otwierania od strony papieru
    - znak CE umieszczony na etykiecie produktu lub opakowaniu zbiorczym
    b) rękawów foliowo-polyolefinowych - Zadanie Nr 1
    - muszą spełniać wymagania norm PN EN 868 i EN ISO 11607-1
    - jedna strona wykonana z polyolefinu o gramaturze min. 90 g/m2, a druga wykonana z z folii z 6-warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości min. 50 ?m
    - warstwa polyolefinu i folii połączona warstwą klejącą PP oraz 3- kanałowym termozgrzewem
    - temperatura zgrzewu 140-150oC
    - na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji STEAM, EO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - dostawa testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji:
    1. Wieloparametrowy paskowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej, liniowy perforowany, informacja o klasie umieszczona na każdym pasku - 80000 szt.
    2. Integrator parowy klasa 5 z przesuwalną substancją wskaźnikową, nie wymagający interpretacji koloru - 15000 szt.
    3. Test biologiczny do pary wodnej szybkiego odczytu w czasie 3-5 godzin wraz z inkubatorem z panelem dotykowym LCD i drukarką, 1 op. zawierające 400 testów - 2op.
    4. Test biologiczny szybkiego odczytu kompatybilny z zestawem z pozycji 3 - 300 szt.
    5. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do tlenku etylenu, liniowy, perforowany - 3000 szt.
    6. Integrator chemiczny EO klasa 5 - 1000 szt.
    7. Test biologiczny do tlenku etylenu szybkiego odczytu - 1200 szt.
    8. Test Bowie- Dick pakiet 134/3,5 min. - 2000 szt.
    9. Test Bowie- Dick w formie paska z przesuwalną substancją wskaźnikową wraz z zestawem PCD, 1 op. zawierające 100 testów - 3 op.
    10. Test kontroli dezynfekcji 93 st. / 10 min. - 3000 szt.
    11. Test kontroli mycia w myjni maszynowej z substancją kontrolną umieszczoną na metalowej płytce - 1000 szt.
    12. Test kontroli mycia w myjni ultradźwiękowej z substancją testową umieszczoną na metalowej płytce - 500 szt.
    13. Plomba zielona do kontenerów Wagner - 25000 szt.
    14. Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - 300 rolek
    15. Etykiety dwukrotnieprzylepne 3 -rzędowe do metkownicy Steri - Record do systemu dokumentacji ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu EO, 1 rolka zawierająca 750 etykiet + wałek z tuszem - 60 rolek

    Wymogi dotyczące:
    a) testów i wskaźników do kontroli i monitorowania procesów sterylizacji - Zadanie Nr 2
    - muszą spełniać wymagania norm PN EN 866 i 867
    - oznaczenie normy i klasy na pasku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nabojów do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - dostawa nabojów do sterylizatora gazowego STERI-VAC 5XL EO:
    1. Naboje do sterylizatora gazowego niskotemperaturowego model STERI-VAC 5XL, zawierające 100% EO, długość 16,5 cm, O 3,8 cm, o pojemności 100 g - 1200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.