eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Nr sprawy ROA.271.15.2013 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową oczyszczalni ścieków w Dąbrówce , Gmina Dopiewo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Dopiewo: Nr sprawy ROA.271.15.2013 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową oczyszczalni ścieków w Dąbrówce , Gmina Dopiewo.
Numer ogłoszenia: 167793 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216914 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy ROA.271.15.2013 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową oczyszczalni ścieków w Dąbrówce , Gmina Dopiewo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 2. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową oczyszczalni ścieków w Dąbrówce , w tym : a) Zakres I nadzoru: współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu inwestycji, co polegać będzie w szczególności na: zapoznaniu się z dokumentacją projektową, analizie dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - w okresie 14 dni od dnia podpisania umowy, w przypadku wykrycia ewentualnych nieprawidłowości i braków w dokumentacji informowaniu o tym Zamawiającego, uczestniczeniu w pracach komisji przetargowej, ocenie złożonych ofert pod względem zgodności z dokumentacją projektową (przetargową), przekazaniu wykazu niezgodności Zamawiającemu. b) Zakres II nadzoru: nadzór nad realizacją inwestycji, prowadzenie rad budowy oraz sporządzanie protokołów z tych rad w wersji papierowej i elektronicznej , przekazywanie ich w terminie 7 dni od narady Zamawiającemu, kontrola rozliczeń budowy, co polegać będzie w szczególności na : -zgłaszaniu Zamawiającemu uwag do części technicznej dokumentacji przetargowej (projektów, specyfikacji, przedmiarów) -egzekwowaniu od Inspektora Nadzoru Autorskiego uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, -zapoznaniu się z warunkami terenowymi, -uczestniczeniu w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, -sprawdzeniu dokonanego przez Wykonawcę wytyczenia, -sprawowaniu nadzoru i kontroli zgodności realizacji inwestycji w zgodzie z przepisami prawa, warunkami pozwolenia na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych -sprawdzaniu i opiniowaniu w porozumieniu z nadzorem autorskim i Zamawiającym wniosków Wykonawcy w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej, -sprawdzaniu i kontroli prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy , w tym kontrola nad stanem dojazdowym do budowy ulic i dróg użyteczności publicznej, -sprawdzaniu czy wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych, -sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, -zatwierdzaniu na podstawie uzgodnień z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Autorskiego proponowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, -egzekwowaniu od wykonawcy robót wymaganych dokumentów potwierdzających jakość (np.: certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń) -egzekwowaniu właściwej jakości robót, -egzekwowaniu od wykonawcy robót przypisanych mu obowiązków wobec podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa, -kontrolowaniu jakości i terminowości wykonywania robót -przygotowaniu i przedstawianiu comiesięcznych sprawozdań z postępu robót i realizacji nakładów finansowych, w wersji papierowej i elektronicznej, -kontrolowaniu prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, -organizowaniu wraz z Wykonawcą, uczestniczenie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwoływanych przez Zamawiającego. -sprawdzaniu przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych obmiarów wykonanych robót, przy czym sprawdzenia należy dokonać w ciągu 4 dni roboczych od daty ich otrzymania, -sprawdzaniu i zatwierdzaniu kosztorysów powykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót w ciągu 5 dni roboczych od daty ich otrzymania, -opiniowaniu wniosków i kosztorysów ofertowych Wykonawcy robót w sprawie zmiany technologii, materiałów i urządzeń, ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych, a także informowaniu Zamawiającego na bieżąco o zamiarze złożenia wniosku przez Wykonawcę, -współdziałaniu z Zamawiającym w zakresie rozliczania inwestycji z wykonawcą robót budowlanych -stałym nadzorze nad realizowaną inwestycją, a w szczególności kontrola stanu zaawansowania robót, potwierdzanie zakresu faktycznie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót , -bieżącym informowaniu Zamawiającego o wystąpieniu wad / usterek / braków i egzekwowanie ich usunięcia przez wykonawcę robót, -bieżącym informowaniu Zamawiającego o wszelkich sprawach dotyczących nadzorowanych robót budowlanych mogących mieć wpływ na koszty, terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych, -dokonywaniu odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, z przeprowadzonych sprawdzeń i badań, z rozruchów urządzeń, odbioru robót branżowych itp. w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę -przygotowywaniu i przekazywania Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach materiałów źródłowych do sporządzenia przez zamawiającego projektu sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Finansującą w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się ze zobowiązań umownych , a także poświadczaniu i opiniowaniu dokumentów i sprawozdań przygotowywanych przez wykonawcę robót budowlanych w terminie 3 dni .tj. m. in.: -sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu finansowania inwestycji stanowiącego materiał źródłowy dla Zamawiającego do sporządzania wniosków o płatność przez cały okres realizacji, -sporządzanie miesięcznych sprawozdań o ewentualnych zagrożeniach powodujących zmiany w terminach i płatnościach, -przygotowanie innych materiałów źródłowych , które będą niezbędne do właściwego prowadzenia przez Zamawiającego sprawozdawczości i rozliczeń w ramach procedur unijnych i wymagań Instytucji wdrążającej, -sprawozdanie końcowe z inwestycji, -sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego, -nadzorowania skompletowania całego kompletu dokumentacji powykonawczej z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi -sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej. -sporządzeniu dokumentacji fotograficznej oraz protokolarny odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (dokumentacja fotograficzna winna być załączona do Protokołu odbioru) -dokonywaniu czynności sprawdzania wyceny i kalkulacji robót przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz sprawdzanie zgodności w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawców , a także dokumentów , które będą załącznikami do tych faktur ( w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, -weryfikacji poprawności i kompletności oraz zatwierdzaniu dokumentacji odbiorowej(powykonawczej) składanej przez Wykonawcę wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego w terminie 5 dni roboczych od daty jej przekazania przez Wykonawcę, -uczestniczeniu w rozruchu technologicznym urządzeń wbudowanych w obiekt, kontroli, monitoringu i nadzorze nad rozruchem technologicznym oczyszczalni aż do osiągnięcia efektu zgodnego z pozwoleniem wodnoprawnym na budowanym ciągu technologicznym, pisemnym potwierdzaniu zgłoszonej przez Wykonawcę robót gotowości do odbiorów częściowych i końcowego, udział w odbiorach częściowych i końcowym, -przygotowaniu w ciągu 3 dni od podpisania ostatecznego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych, i przekazanie ich w powyższym terminie Zamawiającemu w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, udziału na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzonych przez służby zewnętrzne (np.: PINB, Sanepid, Straż Pożarna) w przypadku takiej potrzeby: opracowanie opinii określających zakres i charakter wad uznanych za nie nadające się do usunięcia wraz z podaniem wniosków ich wpływu na użytkowanie obiektu, a w przypadku stwierdzenia, że powstałe wady nie mają istotnego wpływu na użytkowanie obiektu określenie wielkości utraty wartości obiektu i kwoty obniżenia wynagrodzenia za te roboty, materiały lub urządzenia, -nadzorze nad usunięciem stwierdzonych w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wad, usterek i braków, udziału w odbiorach dotyczących usunięcia wad/usterek/braków stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, prowadzaniu i protokołowaniu odbiorów, przeglądów oraz rad budowy realizacji obowiązków przypisanych inspektorowi nadzoru wynikających z umowy z Wykonawcą robót budowlanych -wykonywaniu innych obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z przepisów prawa oraz niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. 2.1 Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i robót, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również sprawdzać ich zgodność z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji wykonania i odbioru robót i w dokumentacji projektowej oraz powinien zapobiegać zastosowaniu przez wykonawcę robót budowlanych zastosowaniu technologii, urządzeń bądź materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.2. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności, aprobatę techniczną itp. odnośnie zaoferowanych oraz użytych materiałów i urządzeń. 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy również pełen zakres czynności określonych dla inspektora nadzoru, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 2.4. Wykonawca zobowiązuje się do wizyt na budowie oraz kontroli przebiegu prac budowlanych w wymiarze, który zapewni ciągłość prac, jednakże co najmniej 2 razy w tygodniu, w czasie trwania robót, co zobowiązuje się potwierdzać wpisem do dziennika budowy. 2.5. Wykonawca nie posiada prawa do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności dotyczy to wydawania poleceń wykonywania robót dodatkowych, zamiennych bądź uzupełniających. 2.6. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń, co do jakości prowadzonego nadzoru Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia na koszt Wykonawcy wykonanie ekspertyz, opinii, badań sprawdzających stan odebranych robót. Jeżeli w rezultacie przeprowadzonych działań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót, co do jakości są niezgodne z umową, a tym samym nadzór inwestorski był niedostateczny - to koszt pozyskania tych informacji oraz skutki z tym związane obciążą Wykonawcę. 3.3 Nadzorowane roboty budowlane obejmują rozbudowę realizowaną na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegający przedmiotowemu nadzorowi znajduje się w dokumentacji projektowej- budowlanej i wykonawczej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.4. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: a) branża konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń: - min. jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia budowlane w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r Nr 63 poz. 394), wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadająca nw. doświadczenie zawodowe : - wykonywał przynajmniej jeden nadzór inwestorski w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków z reaktorem biologicznym z żelbetu o przepustowości min. 800 m3/dobę b) branża sanitarna bez ograniczeń - min. jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r Nr 63 poz. 394), wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadająca nw. doświadczenie zawodowe : - wykonywał przynajmniej jeden nadzór inwestorski w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 800 m3/dobę c) branża elektryczna bez ograniczeń - min. jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r Nr 63 poz. 394), wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadająca nw. doświadczenie zawodowe : - wykonywał przynajmniej jeden nadzór inwestorski w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 800 m3/dobę oraz - min. jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r Nr 63 poz. 394), wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadająca nw. doświadczenie zawodowe : - wykonywał przynajmniej jeden nadzór inwestorski w branży automatyki przy budowie lub przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 800 m3/dobę. Zamawiający uzna warunek za spełniony , także w sytuacji jeżeli w/w uprawienia branży elektrycznej bez ograniczeń i wymagane doświadczenie będzie posiadała jedna osoba. d) branża drogowa - posiadający wymagane uprawnienia, w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r Nr 63 poz. 394), wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia. Koordynatorem w zakresie poszczególnych branż będzie inspektor robót branży konstrukcyjno-budowlanej. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą kwalifikacje technologa oczyszczalni ścieków posiadającego doświadczenie w zakresie prac związanych z technologią oczyszczalni ścieków z uwzględnieniem gospodarki osadowej, w tym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej jednym rozruchem oczyszczalni o przepustowości min. 800m3/dobę. 4.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do czasu ostatecznego odbioru robót i ostatecznego rozliczenia inwestycji z Instytucja Finansującą ( tj. co najmniej do 31.12.2014r)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Środowiska Krystyna Mitura, ul. Łobeska 14, 60-182 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238383,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238620,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.