eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziora Wielkie › Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-31

Jeziora Wielkie: Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach.
Numer ogłoszenia: 16775 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17646 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187623, faks 052 3187623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie przez okres trwania umowy usług pralniczych w zakresie prania wodnego dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach. Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia obejmują : a) pranie wodne odzieży, ręczników, pościeli, koców, poduszek, kołder, materacy, podkładów Mieszkanek DPS i innych rzeczy przekazanych do prania przez Zamawiającego, w tym fartuchów kuchennych i odzieży roboczej pracowników Zamawiającego. b) maglowanie, prasowanie, c) drobne naprawy krawieckie (w szczególności wszycie brakujących guzików, zszycie naderwanych materiałów, inne). Szacunkowy asortyment rzeczy przekazywanych do prania w przewidywanym okresie obowiązywania umowy przedstawiony został w załączniku nr 5- asortymencie do prania. Zamawiający nie dokonuje podziału rzeczy na białe i kolorowe. Szacunkowa ilość rzeczy przekazanych do prania w okresie obowiązywania umowy wynosi: a) Wszystkich rzeczy: : 22 400 kg (bez podziału na rzeczy białe i kolorowe, do maglowania i bez maglowania itp.). Ilości oraz asortyment rzeczy przekazywanych do prania są szacunkowe, zbliżone do planowanego zapotrzebowania Zamawiającego i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Szczegółowa ilość i asortyment rzeczy przekazanych do prania jak i dostarczonych przez Wykonawcę wynikać będzie z dokumentów potwierdzających przyjęcie i odbiór rzeczy, w tym z protokołu przekazania-odbioru. Za prawidłowe wykonanie usługi należy rozumieć odebranie od Wykonawcy rzeczy prawidłowo wypranych zgodnie z wymaganym terminem i innymi warunkami niniejszej SIWZ. Za prawidłowo wyprane uważa się rzeczy, które są: a) czyste pozbawione przebarwień, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania wodnego; b) suche; c) o charakterystycznym świeżym, przyjemnym zapachu środka do czyszczenia; d) wyprane z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny, wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; e) z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; f) wykrochmalone (dotyczy pościeli) i odpowiednio wymaglowane; g) wyprasowane, naprawione; h) złożone i pogrupowane według rodzaju; i) dostarczone do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. Usługi pralnicze mają być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane (planowane do użycia) do prania środki powinny posiadać aktualną opinie (atest, zaświadczenie) np. Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub deklaracje, certyfikaty zgodności stosownie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (j.t. Dz. U z 2002r., Nr 138, poz. 935 z późn.zm.). Usługi pralnicze będą realizowane zgodnie z wymaganiami sanitarnymi. W przypadku stosowania do wykonania usługi substancji niebezpiecznych, w myśl ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (j.t. Dz. U. z 2011 r. Nr 63, poz. 322 z pózn. zm), należy stosować środki dopuszczone do obrotu decyzją Inspektora do spraw Substancji i Preparatów Chemicznych (ocena ryzyka dla zdrowia lub środowiska stwarzana przez daną substancję). Zamawiający nie dopuszcza stosowania w procesie prania i dezynfekcji środków zawierających fosforany oraz związki chloru w postaci innej jak chlor nieaktywny. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania higieny transportu rzeczy, tzn. odizolowania ich od powierzchni ładunkowych środka transportowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zaginiecie przejętych rzeczy i zobowiązuje się do pokrycia wartości szkody poniesionej przez Zamawiającego po uprzednim szacunkowym określeniu ceny i stopnia zużycia uszkodzonej rzeczy. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązany jest do poprawy wykonanej usługi w terminie 24 godzin, licząc od momentu powiadomienia. Odbiór i dostarczenie rzeczy przeznaczonych do prania z i do magazynu Zamawiającego w Siemionkach 13, Gm. Jeziora Wielkie odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko; Transport rzeczy musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na wniosek Zamawiającego udostępnić książkę dezynfekcji transportu, w którym przewożone są rzeczy przeznaczone do prania lub wyprane. Zamawiający, w wyjątkowych sytuacjach, zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania usługi prania bielizny lub innych rzeczy w ciągu 24 godzin, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. Wykonawca przed wywiezieniem z pralni wypranych rzeczy zobowiązany będzie zapakować je w foliowe opakowania lub inne odpowiednio zabezpieczające rzeczy przed zabrudzeniem, zniszczeniem, itp. Opakowanie z rzeczami wypranymi będzie wyraźnie oznakowane jako rzeczy Zamawiającego wraz z podaniem adresu; Niedopuszczalne jest mieszanie, a w tym pranie rzeczy Zamawiającego z rzeczami innych użytkowników pralni. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi systematycznie dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i piątki, w przypadku, gdy termin świadczenia usługi wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, to w innym dniu ustalonym przez Zamawiającego. W przypadku pobrania z magazynu Zamawiającego rzeczy do prania w poniedziałek, Wykonawca dostarczy je wyprane w piątek, natomiast pobrane w piątek dostarczy wyprane w poniedziałek. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość zmiany w/w dni odbioru lub dostawy lub wydłużenia terminu wykonania usługi -termin ten jednak musi być uzgodniony z Zamawiającym. Dostawa rzeczy po praniu musi nastąpić w wyznaczony dzień, w godzinach od 7:00 - 14:30, lub w innych za zgodą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do magazynu Zamawiającego wszystkie wyprane rzeczy przed pobraniem następnej partii prania; Rzeczy do prania skażone pakowane będą przez Zamawiającego w worki na odzież zakaźną; Rzeczy do prania będą do transportu przygotowane i oznakowanie przez Zamawiającego w opakowaniach zapewnionych przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się przekazywać Wykonawcy do prania, rzeczy w stanie umożliwiającym ich pranie, bez uzasadnionych wątpliwości co do ich uszkodzenia w trakcie realizacji usług pralniczych. W przypadku wystąpienia takich wątpliwości w rzeczach przekazanych do prania Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem do prania tych rzeczy. Zamawiający zapewni w swojej siedzibie możliwość odbioru rzeczy do prania oraz przekazania rzeczy wypranych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • H2O CHEMICAL, ul. Srebrna 43, 85-461 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64786,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.