eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Budowa ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w Rumi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Rumia: Budowa ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w Rumi.
Numer ogłoszenia: 167746 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w Rumi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: 1) budowa nawierzchni drogowej ulicy Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów (HM 0+00.00 ÷ 7+91,57) wg projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej, 2) budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w/g projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej, 3) budowa ścieżki rowerowej przy ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w/g projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej, 4) budowa oświetlenia ulicznego ul. Różanej na odcinku od ul. Kosynierów do ul. Partyzantów w/g projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej, 5) usunięcie kolizji linii kablowych 0,4 kV i 15 kV elektrycznych w ciągu ul. Różanej w HM 0+00,00 ÷ 7+91,57 wg projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej, 6) usunięcie kolizji z układem drogowym gazociągu w ul. Różanej wg projektu budowlano-wykonawczego przebudowy gazociągu niskiego ciśnienia DN100 i szczegółowej specyfikacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 80000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i którzy: - wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizowaniu co najmniej dwóch kontraktów w każdej z poniższych branż na: a/ budowę nawierzchni drogowej wykonanej z betonu asfaltowego o powierzchni 4.000 m2 i wartości każdego nie mniejszej niż 1.500.000 zł brutto, b/ budowę nawierzchni wykonanej z kostki betonowej o powierzchni 3.000 m2 i wartości każdego nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, c/ budowę kanalizacji deszczowej o długości minimum 1.000 mb i wartości każdego nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto. Powyższe wymagania Zamawiający uzna za spełnione również w sytuacji gdy kontrakt obejmuje więcej niż jedną branżę, pod warunkiem że każda z nich spełnia wyżej wymienione wymagania. - osoby jakimi dysponują lub będą dysponowali Wykonawcy i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi i kierowników robót w branży sanitarnej, elektrycznej i gazowej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdziale I, pkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej: a) rozkładarka mieszanek mineralno-asfaltowych, szerokość min. 7,5 m, b) walce samojezdne stalowe min 8 ton - 2 szt., c) walce wibracyjne min. 7,5 tony - 2 szt., d) walec samojezdny ogumiony min. 10 ton - 1 szt., e) koparko-ładowarki min. 0,6 m3 - 2 szt., f) samochody - wywrotki min. 10 ton - 4 szt., g) zagęszczarki - ciężar min. 80 kg - 4 szt., h) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.; wniosą wymagane wadium oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 Wykonawcy spełniają łącznie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizowaniu co najmniej dwóch kontraktów w każdej z poniższych branż na: a/ budowę nawierzchni drogowej wykonanej z betonu asfaltowego o powierzchni 4.000 m2 i wartości każdego nie mniejszej niż 1.500.000 zł brutto, b/ budowę nawierzchni wykonanej z kostki betonowej o powierzchni 3.000 m2 i wartości każdego nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, c/ budowę kanalizacji deszczowej o długości minimum 1.000 mb i wartości każdego nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto. Powyższe wymagania Zamawiający uzna za spełnione również w sytuacji gdy kontrakt obejmuje więcej niż jedną branżę, pod warunkiem że każda z nich spełnia wyżej wymienione wymagania. 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi i kierowników robót w branży sanitarnej, elektrycznej i gazowej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca tj. co najmniej: a) rozkładarka mieszanek mineralno-asfaltowych, szerokość min. 7,5 m, b) walce samojezdne stalowe min 8 ton - 2 szt., c) walce wibracyjne min. 7,5 tony - 2 szt., d) walec samojezdny ogumiony min. 10 ton - 1 szt., e) koparko-ładowarki min. 0,6 m3 - 2 szt., f) samochody - wywrotki min. 10 ton - 4 szt., g) zagęszczarki - ciężar min. 80 kg - 4 szt., h) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt. Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - dowód wpłaty wadium; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł. Warunki wymienione w pkt C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2) uproszczony kosztorys ofertowy - skrócona forma kosztorysu, mówiąca ile kosztują poszczególne prace bez wyszczególniania potrzebnych materiałów, czasu pracy i kosztów sprzętu. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamowienia publiczne - przetargi aktualne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.