eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa ulotek, plakatów i folderów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Warszawa: Dostawa ulotek, plakatów i folderów
Numer ogłoszenia: 167742 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, fax 022 6226595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ulotek, plakatów i folderów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ulotek, plakatów i folderów spełniających poniższe wymogi: 1) ULOTKI SKŁADANE: -Format: A4; składane x 2; -Gramatura papieru: 170 g/m2; -Rodzaj papieru: kreda błysk; -Kolor druku: 4 + 4 - wg projektu Zamawiającego; -Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; -lakier offsetowy; Ilość sztuk: 12 000. 2) ULOTKI: -Format: DL; -Gramatura papieru: 200 g/m2; -Rodzaj papieru: kreda błysk; -Kolor druku: 4 + 4 - wg projektu Zamawiającego -Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; l-akier offsetowy; Ilość sztuk: 10 000. 3) PLAKATY PROMOCYJNE -Format: A4; -Gramatura papieru: 200 g/m2; -Rodzaj papieru: kreda błysk; -Kolor druku: 4 + 0 - wg projektu Zamawiającego; -Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; -lakier offsetowy; Ilość sztuk: 13 000. 4) FOLDER: -Format: 105 x 210 mm; -Objętość: 32 strony; -Gramatura papieru: 150 g/m2; -Rodzaj papieru: kreda błysk; -Kolor druku: 4 + 4 - wg projektu Zamawiającego; -Rodzaj nadruku: logo, napisy i ilustracje, fotografie; -lakier offsetowy; -trzy wersje językowe Ilość sztuk-16 000. Projekty zostaną przekazane Wykonawcy w formacie PDF. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem (transport i wniesienie) i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kopernika 36/40 przedmiot poszczególnych zamówień w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie wydrukowany zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego materiałami, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego całości ozalidu i proofu (chromalinu). Zamawiający jest zobowiązany do akceptacji całości ozalidu i proofu (chromalinu) lub zgłoszenia uwag w terminie 2 dni od daty jego dostarczenia przez Wykonawcę. Brak przekazania uwag w powyższym terminie oznacza akceptacje całości ozalidu i proofu (chromalinu). Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania wydrukowanego przedmiotu zamówienia w paczki, zawierające jednakową liczbę egzemplarzy, opatrzone informacją o tytule pozycji i liczbie egzemplarzy. Planowany termin dostarczenia materiałów niezbędnych do druku: sukcesywnie od dnia podpisania umowy. Termin realizacji umowy do 31.10.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.00.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze z wyjątkiem formularzy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają doświadczenie w zakresie druku ulotek, plakatów oraz folderów tzn. wykażą zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 usług o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia: -co najmniej jedna usługa w zakresie druku ulotek lub folderów; -co najmniej jedna usługa w zakresie druku plakatów; o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 PLN wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. c. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b. Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ w którym Wykonawca wykaże zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 usług o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia: -co najmniej jedna usługa w zakresie druku ulotek lub folderów; -co najmniej jedna usługa w zakresie druku plakatów; o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 PLN wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunek, o którym mowa w pkt. b) muszą spełniać łącznie. c. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. f. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt c-f składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa punkcie 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie 3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Kopernika 36/40 00-328 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków mieszczącej się w Warszawie (00-328) przy ul. Kopernika 36/40 (pokój nr 130)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.