eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Ochrona fizyczna mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Gorzów Wielkopolski: Ochrona fizyczna mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp
Numer ogłoszenia: 16771 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Chopina 52/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7256 403, fax 0-95 7256 450.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna mienia i budynków nr 10 i 15 oraz gospodarczego nr 13 Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp przy ul. Chopina 52, wspomagana technicznymi środkami zabezpieczenia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia - tekst jednolity (Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z dnia 4 sierpnia 2005r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w punkcie III specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia, tekst jednolity (DZ. U. Nr 145, poz. 1221 z dnia 4 sierpnia 2005r) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz posiadają statut SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony osób i mienia broni palnej bojowej.b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. zrealizowali lub rozpoczęli i aktualnie realizują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, świadczone w sposób ciągły, przez okres min. jednego roku każde oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie użyteczności publicznej, świadczoną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku, c) dysponują potencjałem technicznym: tj. posiadają własną grupę interwencyjną oraz posiadają własną stację monitorowania, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi co najmniej licencję I stopnia oraz posiadającymi znajomość w zakresie obsługi urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego i poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą (zastrzeżone). e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. (pięćset tysięcy zł).f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załączonego do SIWZ. Załącznik Nr 1 do specyfikacji. 2) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do specyfikacji został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zawarte w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do specyfikacji, pkt.3). 3) oświadczenie, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienie osobiście, bez udziału podwykonawców ( zawarte w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do specyfikacji, pkt.1). 4) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy - załącznik Nr2 do specyfikacji. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna koncesja wydana przez MSWiA do prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia i osób; 9) aktualna decyzja przyznająca prawo posiadania w celu ochrony osób i mienia broni palnej bojowej. 10) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. (pięćset tysięcy zł); 13) wykaz zrealizowanych lub aktualnie realizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale VIII pkt. 1.b specyfikacji, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi ,że usługi te zostały wykonane należycie; 14) wykaz personelu (uwzględniający pracowników nadzoru i ochrony) przeznaczonego do wykonania zadania zawierający imię, nazwisko, stanowisko, kwalifikacje i uprawnienia, wraz z przedstawieniem kserokopii dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania służby ochrony osób i mienia: a) licencje, (minimum I stopnia). b) zaświadczenia z odbytego szkolenia w zakresie znajomości i obsługi urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego. (w przypadku braku tych dokumentów, oświadczenie, że wybrany Wykonawca uzupełni je w terminie 14 dni od podpisania umowy ). c) poświadczenia bezpieczeństwa, wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą (zastrzeżone). (lub oświadczenie Wykonawcy, że jego pracownicy poddadzą się procedurze sprawdzającej zwykłej, dokonanej przez pełnomocnika ds. informacji niejawnych Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp). 15) Oświadczenie (zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do specyfikacji, pkt.5) o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej, właściwie wyposażonej oraz posiadaniu własnej stacji monitorowania; 16) w przypadku podmiotów występujących wspólnie jak również w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 17) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp); 18) W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 6, 7 i 11, składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10. składają zaświadczenie właściwego orgnu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 19) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, 6, 7, 10 i 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone nie wcześniej, jak odpowiednio dla pkt. 5, 6, 7, 10 i 11; 20) dokumenty składane mają być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 21) dokumenty sporządzone w języku obcym, mają być składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sr-gorzow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl.10 66-400 Gorzów Wlkp..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10. 66-400 Gorzów Wlkp. pokój 118 - Biuro podawcze Sądu Rejonowego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.