Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Warszawa: Wykonanie 2 egzemplarzy elementu badawczego - demonstratora (struktura statecznika poziomego) i zestawu próbek do badań
Numer ogłoszenia: 167689 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl (zakładka: przetargi i ogłoszenia)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 2 egzemplarzy elementu badawczego - demonstratora (struktura statecznika poziomego) i zestawu próbek do badań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawstwo 2 egzemplarzy elementu badawczego demonstratora obejmuje poniżej wymienione czynności weryfikacja i instalacja oprzyrządowania oraz jego ewentualne korekty, wstępne próby technologiczne, opracowanie dokumentacji warsztatowej i kontrolnej, wykonawstwo części i podzespołów kompozytowych, obróbka mechaniczna i półmontaże części i podzespołów, wykonawstwo głównych skorup usterzeń 2 kpl , wklejanie i montaż elementów szkieletowych 2 kpl , zestaw i sklejanie usterzeń, obróbka wykańczająca, kontrola i sporządzenie dokumentacji końcowej. 2 egzemplarze elementu badawczego demonstratora mają zostać wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną przekazaną przez Zamawiającego. Terminy przekazania dokumentacji określono w podziale prac na etapy. Wykonanie zestawu próbek do badań obejmuje wykonanie płyt przeznaczonych do badań według dokumentacji technicznej przedstawionej przez Zamawiającego. Termin przekazania tej dokumentacji jest określony w podziale prac na etapy. Preimpregnowane materiały węglowe zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Zakup pomocniczych materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, jest po stronie Wykonawcy. Etapy prac: I etap wykonanie 15 kg 0,5 kg próbek z preimpregnowanych materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, termin realizacji etapu do dnia 31.09.2012r., dokumentacja zostanie przekazana przez Zamawiającego w terminie do dnia 31.08.2012r., II etap wykonanie elementu badawczego demonstratora, pierwszy egzemplarz, termin realizacji etapu do dnia 15.11.2012r., dokumentacja i oprzyrządowanie zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie do dnia 14.09.2012r., III etap wykonanie 35 kg 0,5 kg próbek z preimpregnowanych materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, w terminie do dnia 28.11.2012r., dokumentacja zostanie przekazana przez Zamawiającego w terminie do dnia 14.09.2012r., IV etap wykonanie elementu badawczego demonstratora, drugi egzemplarz i przekazanie zamawiającemu wraz z dokumentacją, w terminie do dnia 28.11.2012r., dokumentacja i oprzyrządowanie zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie do dnia 14.09.2012r., Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: zobowiązuje się przestrzegać Wymagań techniczno jakościowych wykonania płyt kompozytowych przeznaczonych na próbki materiałowe, stanowiących załącznik nr 2 do umowy; zobowiązuje się przestrzegać Wymagań technicznych demonstratora statecznika poziomego, stanowiących załącznik nr 1 do umowy; zobowiązuje się przestrzegać Wymagań techniczno jakościowych wprowadzania wad w konstrukcję elementu badawczego demonstratora, które zostaną przekazane Wykonawcy do dnia 14.09.2012r., wraz z dokumentacją elementu badawczego demonstratora..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli przedstawi aktualny odpis z KRS, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz złoży oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę jeżeli w okresie ostatnich trzech lat wykonał, przynajmniej dwie konstrukcje lotnicze z kompozytów węglowych w tym również w technologii preimpregnatów, oraz załączy dokumenty potwierdzającymi należyte wykonanie prac np. listy referencyjne lub wykaz dostaw zrealizowanych w ramach stałej współpracy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje stosowanie procedur jakościowych, podczas wytwarzania wyrobów kompozytowych, wymagane jest wskazanie nie więcej jak 3 wyrobów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl (zakładka: przetargi i ogłoszenia),
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek B, w pokoju 38 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek B, w pokoju 38 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone na potrzeby realizacji projektu Opracowanie technologii badań odporności na uszkodzenia lotniczych i kosmicznych kompozytowych struktur nośnych - TEBUK, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Analiza wyzwań (wąskich gardeł) w obszarze upowszechniania innowacji i cyfryzacji w województwie podlaskim
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. "Metaewaluacja rezultatów działań PO WER w obszarze edukacji oraz rola e-materiałów w cyfryzacji oświaty"
- Badanie ewaluacyjne oszacowanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy 6 m po opuszczeniu programu w ramach RPO WK-P 2014-2020
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie ekspertyzy
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.