eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Remonty bieżące nawierzchni chodników w ciągu dróg powiatowychnr 2625F - ulica Wojska Polskiego oraz 2608F - ulica Kosynierów w miejscowości Gubin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Krosno Odrzańskie: Remonty bieżące nawierzchni chodników w ciągu dróg powiatowych: nr 2625F - ulica Wojska Polskiego oraz 2608F - ulica Kosynierów w miejscowości Gubin
Numer ogłoszenia: 167674 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, fax 068 3836098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni chodników w ciągu dróg powiatowych: nr 2625F - ulica Wojska Polskiego oraz 2608F - ulica Kosynierów w miejscowości Gubin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie bieżącym nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych: 1)Nr 2625F - ulica Wojska Polskiego w miejscowości Gubin; 2)Nr 2608F - ulica Kosynierów w miejscowości Gubin, według opisu przedmiotu zamówienia, zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: ZADANIE NR 1 Zadanie nr 1 dotyczy remontu bieżącego nawierzchni chodnika zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2625F w miejscowości Gubin - ulica Wojska Polskiego, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Świerczewskiego do skrzyżowania z ulicą Kosynierów - długość 240,0 mb (dwustronny). ZADANIE NR 2 Zadanie nr 2 dotyczy remontu bieżącego nawierzchni chodnika zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2608F w miejscowości Gubin - ulica Kosynierów, od skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego - na odcinku o długości 317,0 mb (strona prawa). Zadanie nr 1 (droga powiatowa nr 2625F w miejscowości Gubin - ulica Wojska Polskiego): I. CHODNIK 1.Rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych 35x35x5 - 868,20 m2 2. Rozbiórka krawężników kamiennych o wymiarach 12x25 - 237,90 mb 3. Rozbiórka krawężników kamiennych o wymiarach 20x25 na podsypce piaskowej - 218,70 mb 4. Rozbiórka obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 - 50,0 mb 5. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studzienki telefoniczne - 10 szt. 6. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zawory wodne i gazowe - 12 szt. 7. Wywóz materiału z rozbiórki ze składowaniem (płytki chodnikowe +obrzeża) - na koszt Wykonawcy - 45,61 m3 8. Wykonanie rowków pod krawężniki kamienne o wym. 30x30 w gruncie kat. I-II - 237,90 mb 9. Ustawienie krawężników kamiennych o wymiarach 12x25 na podsypce cementowo- piaskowej (krawężnik inwestora - z odzysku) - 237,90 mb 10. Wykonanie rowków pod krawężniki kamienne o wymiarach 30x30 w gruncie kat. I-II - 218,70 mb 11. Ustawienie krawężników kamiennych o wymiarach 20x25 na podsypce cementowo-piaskowej (krawężnik inwestora - z odzysku) - 218,70 mb 12. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe o wymiarach 20x20 w gr. kat. I-II - 464,0 mb 13. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej - 50,0 mb 14. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 na podsypce piaskowej - 414,0 mb 15. Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej - kolor szary - 868,20 m2 16. Regulacja poręczy łańcuchowych przy rozstawie słupków co 2,0 m - 34,0 mb 17. Ustawienie nowych poręczy łańcuchowych przy rozstawie słupków co 2,0 m - 40,0 mb II. ZJAZDY 1. Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce piaskowej przy wysokości kostki do 10 cm - 74,16 m2 2. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm - 9,72 m2 3. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z płytek betonowych 50x50 - 21,0 m2 4. Wywóz materiału z rozbiórki (gruz betonowy) na koszt Wykonawcy - 1,47 m3 5. Wykonanie koryta na zjazdach w gruncie kat. I- IV na głębokość do 20 cm - 104,88 m2 6. Wykonanie robót ziemnych z transportem urobku na koszt Wykonawcy (urobek z koryta) (104,88 m2 x 0,2 m) - 20,98 m3 7. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach gr. 15 cm - 104,88 m2 8. Wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (czarna) na podsypce cementowo- piaskowej - 30,90 m2 9. Wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki kamiennej o wysokości do 10 cm (materiał inwestora) - 74,16 m2 Zadanie nr 2 (droga powiatowa nr 2608F w miejscowości Gubin - ulica Kosynierów): I. CHODNIK 1. Rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych 35x35x5 - 512,0 m2 2. Rozbiórka krawężników kamiennych o wymiarach 12x25 - 96,0 mb 3. Rozbiórka obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 - 82,0 mb 4. Rozbiórka obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 - 275,0 mb 5. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studnie telekomunikacyjne - 7 szt. 6. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zawory wodne i gazowe - 8 szt. 7. Wywóz materiału z rozbiórki ze składowaniem (płytki chodnikowe +obrzeża) - na koszt Wykonawcy - 48,27 m3 8. Wykonanie rowków pod krawężniki kamienne o wym. 30x30 w gruncie kat. I-II - 96,0 mb 9. Ustawienie krawężników kamiennych o wymiarach 12x25 na podsypce cementowo- piaskowej (krawężnik inwestora - z odzysku) - 96,0 mb 10. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe o wymiarach 20x20 w gr. kat. I-II - 376,0 mb 11. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 na podsypce piaskowej - 376,0 mb 12. Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej - kolor szary - 512,0 m2 13. Regulacja poręczy łańcuchowych - 28,0 mb II. ZJAZDY 1. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z trylinki grubości do 18 cm - 139,98 m2 2. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z płytek betonowych 50x50 - 31,0 m2 3. Wywóz materiału z rozbiórki ze składowaniem (gruz betonowy) na koszt Wykonawcy - 27,37 m3 4. Wykonanie koryta na zjazdach w gruncie kat. I- IV na głębokość do 20 cm - 170,98 m2 5. Wykonanie robót ziemnych z transportem urobku na koszt Wykonawcy (urobek z koryta) (170,98 m2 x 0,2 m) - 34,20 m3 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach gr. 15 cm - 170,98 m2 7. Wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (czarna) na podsypce cementowo- piaskowej - 170,98 m2 UWAGI: 1)Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). 2)Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z budową dróg kołowych; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia, czyli związaną z budową, przebudową lub remontem chodnika, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 200.000,00 zł; 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą ważne, wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 5)dysponują potencjałem technicznym, czyli narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: - Zagęszczarką wibracyjną - 1 szt.; - Samochodem ciężarowym o ładowności od 5 do 15 ton - 1 szt. 6)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej 230.000,00 zł; 7)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 8)spełniają wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1)Uzupełniony formularz oferty; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2)Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4)Wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5)Uzupełniony formularz, informujący o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry. 7)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 8)Wypełniony formularz cenowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9)Podpisany wzór umowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 10)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 11)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - tj. kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 12)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3.Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 10) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oferty wspólne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum regulującą współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczno - Ekonomiczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczno - Ekonomiczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.