To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Pszczółki: Montaż urządzenia do odwadniania osadu nadmiernego w oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach
Numer ogłoszenia: 167615 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148357 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż urządzenia do odwadniania osadu nadmiernego w oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą, montażem i podłączeniem do instalacji elektrycznej, wod-kan oraz systemu sterowania urządzenia do odwadniania osadu nadmiernego wytwarzanego w Oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach o następującej charakterystyce urządzeń: 1.1 Prasa taśmowa z zagęszczaczem wstępnym o wydatku co najmniej 5 m3/h ze sprężarką; 1.2 Zestaw przygotowania i dozowania polielektrolitu o pojemności co najmniej 1000 l wraz z mieszadłem oraz pompą dozującą nurnikową z płynną regulacją wydatku w zakresie do 300 l/h; 1.3. Pompa osadowa śrubowa o płynnej regulacji wydatku z zakresu 1m3/h. do 6 m3/h; 1.4 Przenośnik bezwałowy osadu wykonany ze stali nierdzewnej wraz z zsypem osadu z piętra do kontenera; 1.5. Układ recyrkulacji i oczyszczania filtratu do płukania taśm. 2. Wymagania techniczne dotyczące urządzeń: 2.1. Urządzenia winny być wykonane wyłącznie ze stali nierdzewnej; 2.2. Prasa powinna być płukana wyłącznie filtratem w sposób gwarantujący: - niezatykanie dysz płuczących, - zapewnienie 100% pokrycie zapotrzebowania na wodę płuczącą, - nieprzerwaną pracę przez co najmniej 12 godz. bez potrzeby czyszczenia sit, - sygnalizację stanów alarmowych z możliwością awaryjnego dopełnienia wodą zewnętrzna; 2.3. Prasa winna być wyposażona w niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, bębnowy bądź taśmowy, zintegrowany z prasą lub stanowiący oddzielne urządzenie; 2.4. Prasa winna być wyposażona w automatyczny system (pneumatyczny bądź hydrauliczny); 2.5. Prasa winna być wyposażona w pneumatyczny lub hydrauliczny system naciągu taśmy; 2.6. Szerokość taśm filtracyjnych prasy winna być conajmniej 600 mm; 2.7 Prasa wyposażona winna być w osłony boczne oraz osłony wszelkich części ruchomych zgodnie z wymogami bezpieczeństwa; 2.8 Taśma winna być tzw. nieskończona, t.j. bez metalowych łączników. 3. Urządzenia powinny być wysokiej jakości, dostosowane do warunków środowiskowych, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające do stosowania na terenie Polski oraz spełniać wymagania odpowiednich Polskich Norm i przepisów BHP. 4. Urządzenia powinny być dostosowane do pomieszczenia oczyszczalni wskazanego przez Zamawiającego. Stacja odwadniania ma być w istniejącym pomieszczeniu na piętrze a odwodniony osad ma trafiać przenośnikiem ślimakowym i zsypem do kontenera posadowionego piętro niżej. /rzut i przekrój pomieszczenia w załączniku nr 3 do SIWZ/. W pomieszczeniu znajduje się przyłącze wodociągowe, w pobliżu jest rozdzielnia elektryczna w której znajduje się wolny tor zasilania - 400 V do wykorzystania; brakuje instalacji kanalizacyjnej. Do Wykonawcy należy wykonanie montażu urządzeń w istniejącym pomieszczeniu oraz poniesienie wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych (zapewnienie dźwigu, ew. przeróbki i roboty budowlane, wykonanie instalacji odprowadzającej filtrat z prasy do studzienki kanalizacyjnej zlokalizowanej około 3 m od budynku). 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia obsługi i nadzoru bezpośredniego stacji odwadniania osadu. Szkolenie przeprowadzone winno być na gotowym do eksploatacji obiekcie i zapoznać wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zasadami działania, konstrukcją i charakterystyką zastosowanych urządzeń, systemami alarmowymi i sposobem postępowania w przypadku nieprawidłowości oraz zasad BHP na stanowisku pracy. 6. Zamawiający wymaga aby gwarancja na urządzenia wynosiła 3 lata, a na zużycie taśm 5 lat. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wykonywania bezpłatnych przeglądów technicznych co 3 miesięcy w okresie gwarancji wraz z dokonaniem niezbędnych regulacji i wymiany nieprawidłowo działających elementów, a także pełnej obsługi serwisowej w okresie pogwarancyjnym z dostawą oryginalnych części zamiennych w ciągu co najmniej 5 lat. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godz. od telefonicznego powiadomienia przez służby Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie oczyszczalni ścieków w Pszczółkach wraz z dokonaniem niezbędnych połączeń instalacyjnych oraz dokonania jego rozruchu technicznego i technologicznego. 10. Wykonawca odpowiedzialny jest za dokonanie niezbędnych domiarów, opisów i inwentaryzacji stanu istniejących instalacji celem takiego dostosowania i wyposażenia prasy, aby zminimalizować konieczne przeróbki i zapewnić prawidłowe działanie urządzenia i osiągnięcie deklarowanych wydajności technologicznych parametrów technologicznych. Termin oględzin należy uprzednio uzgodnić ze w skazanym w SIWZ przedstawicielem Zamawiającego. 11. Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, nie dopuszcza się przerwy w pracy oczyszczalni ścieków. 12. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę. 13. Przedmiot zamówienia musi być objęty 36-miesięczną gwarancją i rękojmią, od daty odbioru końcowego robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOFINN-POL Sp. z o.o., 80-297 Banino, ul. Leśna 12, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196700,00
Oferta z najniższą ceną: 196700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196700,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.