eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa (dokończenie budowy) budynku Domu Kultury w Brzózie Królewskiej wraz z budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne oraz zagospodarowanie terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Leżajsk: Budowa (dokończenie budowy) budynku Domu Kultury w Brzózie Królewskiej wraz z budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne oraz zagospodarowanie terenu
Numer ogłoszenia: 167605 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa (dokończenie budowy) budynku Domu Kultury w Brzózie Królewskiej wraz z budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne oraz zagospodarowanie terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje następujące roboty budowlane: Dokończenie budowy budynku Domu Kultury w Brzózie Królewskiej o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy 503,7 m2 - powierzchnia użytkowa 563,2 m2 - kubatura 4302,3m3 Dokończenie budowy budynku OSP w Brzózie Królewskiej o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy 129,6 m2 - powierzchnia użytkowa 108,5 m2 - kubatura 636,3 m3 W zakres robót wchodzi: a) Roboty budowlane obejmujące: -roboty demontażowe i rozbiórkowe, -przesunięcie istniejących do zachowania okien na lico zewnętrzne muru, -montaż stolarki okiennej PCV i zewnętrznej aluminiowej, -montaż parapetów wewnętrznych,, -wykonanie ścianek działowych, -wykonanie tynków, gładzi wewnętrznych i okładzin z płytek ceramicznych i sufitów podwieszanych, -wykonanie robót malarskich, -wykonanie posadzek wraz z warstwami posadzkowymi, -montaż stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej, -impregnacja konstrukcji dachowej, -montaż wiatroizolacji, -wykonanie podsiębitki, -montaż rynien i rur spustowych, -montaż barierek śniegowych, -docieplenie kominów wraz z montażem kratek, -wykonanie obróbek blacharskich, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnicznych i fundamentowych wraz z dociepleniem płytami styrodurowymi i obłożeniem folią kubełkową, -docieplenie ścian zewnętrznych, -montaż ślusarki wewnętrznej i zewnętrznej, -wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku i zejściami do piwnicy oraz koszy piwnicznych, -wykonanie schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. b) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania: W obiekcie należy wykonać instalację c. o. z rur miedzianych oraz zamontować grzejniki stalowe jednopłytowe, dwupłytowe, trzypłytowe zasilane od dołu jak i niezbędną armaturę. Na instalacji wykonać izolację termiczną. Po zakończonych pracach dokonać regulacji działania instalacji oraz przeprowadzić badania odbiorcze uwzględnione w STWiOR. c) Wykonanie instalacji wody zimnej, centralnej ciepłej wody i kanalizacji sanitarnej. Instalację wodociągową wykonać z rur stalowych ocynkowanych o połączenia gwintowanych, a wody ciepłej z rur z tworzywa sztucznego z wkładką aluminiową. Źródłem ciepła dla centralnej ciepłej wody będzie zasobnik ciepłej wody 200l. Na instalacji wykonać izolację termiczną. Do instalacji kanalizacji sanitarnej zastosować rury kanalizacyjne kielichowe z PVC. Po zakończonych pracach dokonać regulacji działania instalacji oraz przeprowadzić badania odbiorcze uwzględnione w STWiOR. d) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej: Należy wykonać wykopy o głębokości takiej aby zabezpieczyć rurociąg przed przemarzaniem, na podsypce o grubości 20cm ułożyć rurociąg i obsypać go na wysokość 30cm. Po wykonaniu rurociągu należ przeprowadzić próbę szczelności. e) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej. Instalację wykonać z rur stalowych czarnych o połączeniach spawanych. Należy zamontować system bezpieczeństwa, punkt redukcyjno-pomiarowy gazu oraz urządzenia gazowe. Po wykonaniu rurociągu należ przeprowadzić próbę szczelności oraz zabezpieczyć przewody antykorozyjnie. f) Wykonanie technologii kotłowni na gaz ziemny. Należy zamontować kocioł gazowy o mocy 80,0kW, wiszący, kondensacyjny , z zamkniętą komora spalania, pomp, rozdzielaczy, filtrów i odmulaczy, w celu przygotowania ciepłej wody zamontować zasobnik o pojemności 200l . Do odprowadzenia spalin i doprowadzenia powietrza wykonać komin - system powietrzno -spalinowy o wymiarach fi 110/160mm. g) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. Roboty związane z instalacją obejmują montaż przewodów wentylacyjnych, wentylatorów, aparatu ogrzewczo - wentylacyjnego, klimatyzatorów, okapów oraz doprowadzenie energii elektrycznej do urządzeń. h) Wykonanie instalacji elektrycznej. W związku z instalacją należy wykonać następujące prace: budowę RG, R1, WLZ, koryta kablowe, instalacje gniazd, wypustów 1-fazowych 3-fazowych, instalacje gniazd 1-fazowych dedykowanych DATA, instalacje oświetlenia podstawowego, instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacje telefonicznej i sieci logicznych, instalacje przepięciowej, instalacji odgromowej i uziemiającej, budowę instalacji oświetlenia terenu, ROSP. i) Zagospodarowanie działki, na które składają się takie elementy jak: ogrodzenie, dojścia, dojazdy i miejsca parkingowe, place zabaw, obiekty małej architektury: ławki, latarnie parkowe, kosze na śmieci oraz nasadzenie i ukształtowanie terenu. Szczegółowy zakres robót określa: Dom Kultury 1/ Załącznik nr 11: Roboty ogólnobudowlane: a) Przedmiar robót ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa; 2/ Załącznik nr 12: Instalacja centralnego ogrzewania: a) Przedmiar robót; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa; 3/ Załącznik nr 13: Instalacje wod- kan.: a) Przedmiar robót instalacja wod.- kan.; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa; 4/ Załącznik nr 14: Technologia kotłowni gazowej: a) Przedmiar robót; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa 5/ Załącznik nr 15: Instalacja wentylacji mechanicznej: a) Przedmiar robót; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa 6/ Załącznik nr 16: Instalacja gazu: a) Przedmiar robót; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa 7/ Załącznik nr 17: Przyłącz kanalizacji sanitarnej + szambo: a) Przedmiar robót przyłącz kanalizacji sanitarnej + szambo b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa; 8/ Załącznik nr 18: Instalacja elektryczna: a) Przedmiar robót; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa; OSP: 1/ Załącznik nr 19: Roboty ogólnobudowlane: a) Przedmiar robót OSP b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa; 2/ Załącznik nr 20: Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej dla OSP: a) Przedmiar robót ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa 3/ Załącznik nr 21: Instalacja elektryczna: a) Przedmiar robót b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa; 4/ Załącznik nr 22: Zagospodarowanie terenu: a) Przedmiar robót; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Dokumentacja projektowa Określone w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca przed wyceną robót zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem. Wykonawca może zastosować inne podstawy wyceny niż podane przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i będzie podlegał szczegółowej weryfikacji przez Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, świadectwo energetyczne, kosztorys powykonawczy, zestawienie certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ewentualne zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 29.83.50.00 - 29.83.50.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 45 000, 00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - Budowa (dokończenie budowy) budynku Domu Kultury w Brzózie Królewskiej wraz z budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne oraz zagospodarowanie terenu oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - ­odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­- musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­- zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca dołączy oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca dołączy wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej dwóch robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia (budynki użyteczności publicznej) o wartości brutto, co najmniej 700 000,00 zł każda lub jednej o wartości brutto, co najmniej 1 400 000,00 zł wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane przewidzianą na stanowisko kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca dołączy informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie, co najmniej 1 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty 2) kosztorys ofertowy uproszczony 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu 4) formularz o zakresie prac wykonywanych przez podwykonawców (jeżeli dotyczy) 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub reprezentowania ich i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy) 6) oświadczenie osoby fizycznej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp (jeżeli dotyczy) 7) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Mogą być to: - działanie siły wyższej; - konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej w rozumieniu art. 36a ustawy Prawo budowlane. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania i harmonogramu rzeczowo-finansowego, zmiana terminu płatności, wydłużenie terminów obowiązywania gwarancji złożonych tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu ofertowym pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl zamieszczone w BIP w zakładce- zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Leżajsku, ul. Opalińskiego 2, 37 - 300 Leżajsk (pokój Nr 42).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Leżajsku, ul. Opalińskiego 2, 37 - 300 Leżajsk (pokój Nr 21) - sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.