eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa materiałów sterylizacyjnych, sprzętu używanego przy sterylizacji oraz sprzętu do terapii nerkozastępczych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Jaworzno: Dostawa materiałów sterylizacyjnych, sprzętu używanego przy sterylizacji oraz sprzętu do terapii nerkozastępczych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 167600 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów sterylizacyjnych, sprzętu używanego przy sterylizacji oraz sprzętu do terapii nerkozastępczych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sterylizacyjnych, sprzętu używanego przy sterylizacji oraz sprzętu do terapii nerkozastępczych oraz dostawa zgrzewarki rolkowej mikroprocesorowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Wykonawca w całym okresie gwarancji na zgrzewarkę zapewnia bezpłatne serwisowanie i przeglądy. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów: Pakiet 1 Testy do sterylizacji i myjni dezynfektora Pakiet 2 Opakowania do sterylizacji Pakiet 3 Etykiety, metkownica, rolka tuszująca Pakiet 4 Dokumentacja kontroli sterylizacji Pakiet 5 Szczotki, czyściki do czyszczenia narzędzi i sprzętu medycznego Pakiet 6 Testy i opakowania do sterylizacji plazmowej Pakiet 7 Zgrzewarka rolkowa mikroprocesorowa Pakiet 8 Sprzęt do terapii nerkozastępczych W pozycjach asortymentowych, gdzie została użyta nazwa własna (lub użyto określenia typu) lub dokonano opisu za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produkt równoważny zamawiający rozumie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych produktowi opisanemu, tj. o takim samym składzie i działaniu oraz przeznaczeniu do stosowania. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności. Produkty równoważne, to produkty o parametrach takich samych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w opisie. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę produktów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3.8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dla każdego z pakietów odrębnie, jednakże w ramach danego pakietu należy złożyć ofertę na wszystkie pozycje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 39.22.42.00-0, 39.82.20.00-0, 24.95.00.00-8, 33.18.15.00-7, 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.8). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez zamawiającego w siwz Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że oferowane materiały sterylizacyjne są zgodne z opisem zawartym w specyfikacji asortymentowo - cenowej oraz oświadczenia, że oferowane produkty posiadają dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie zobowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3. Karty katalogowe lub ulotki oferowanych produktów określające dane techniczne produktu z wyraźnym oznaczeniem proponowanego towaru oraz wskazaniem numeru pakietu i numeru pozycji do następujących pakietów i pozycji: Pakiet 2, Pakiet 3, Pakiet 5, Pakiet 6 i Pakiet 7 - do wszystkich pozycji; Pakiet 4 - do pozycji 2 4. W pakiecie 1 wymagane złożenie oświadczenia producenta wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym obejmujące: - tam gdzie wymagana jest norma - na zgodność z normami dotyczącymi systemów kontroli sterylizacji z podaniem klasy wskaźnika do pozycji 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10; - tam gdzie jest oznaczenie nietoksyczny- o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych; - potwierdzenie klasy wskaźnika tam, gdzie wymagane przy opisie wskaźnika. Wymagane próbki do poz. 2 i 3 oraz do poz. 6 po 1 szt 4. W pakiecie 2 złożenie oświadczenia producenta wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dotyczące odpowiednio parametrów technicznych i zgodności z normami: - Papier sterylizacyjny I generacji, gramatura nominalna 60g m, wymagane potwierdzenie gramatury papieru, parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2 - Rękawy papierowo - foliowe z testem do sterylizacji parowej i fomaldehydowej; papier o gramaturze 70g m PN EN 868-3, wymagana kompletna charakterystyka w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3, folia co najmniej pięcio - warstwowa PN EN 868-5 nie licząc warstwy kleju, potwierdzenia zgodności z normami EN ISO 11607-1 oraz ISO 11607-2 -Ad 18 Włoknina sterylizacyjna Wymagana charakterystyka wytrzymałościowa w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2. Próbki: do pozycji 1 i 18 po 2 szt. do poz.11 - wystarczająca jest próbka o dł. ok. 70 cm (+ -10 cm) 5. W Pakiecie 3: Do pozycji 2 Wymagany dokument lub oświadczenie producenta lub wytwórcy, że część narzędzia znajdująca się pod naklejką jest jałowa po procesie sterylizacji oraz katalog lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne zawierające informacje nt parametrów technicznych określonych przez zamawiającego w siwz Próbki: Wymagana próbka do poz.1 w ilości 10 szt. Etykiet i do pozycji 2 próbka 1 kartki z naklejkami gładkimi. 6. W Pakiecie 6 Wymagana charakterystyka wytrzymałościowa rękawów, oraz dokumenty potwierdzające skuteczność materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w systemie sterylizacji plazmowej Sterrad wydane przez producenta/wytwórcę a także katalog lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne zawierające informacje nt parametrów technicznych określonych przez zamawiającego w siwz. Wymagane próbki do poz. 1 i 3 w ilości 1 szt (do poz.3 wystarczająca jest próbka o długości 70 cm(+ -10 cm)) 7. W Pakiecie 7 wymagany katalog lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne zawierające informacje nt parametrów technicznych określonych przez zamawiającego w siwz. 8. W Pakiecie 8 zamawiający wymaga złożenia oświadczenia że oferowane produkty posiadają dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie 9. W przypadku przedłożenia wraz z ofertą kserokopii dokumentów wymienionych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przedłożenia do wglądu odpowiednich oryginałów . 10. Złożenie próbek oferowanych produktów, wskazanych w punktach powyżej, będzie służyć weryfikacji walorów użytkowych i funkcjonalnych oraz ich oceny pod kątem zgodności z parametrami technicznymi zawartymi w specyfikacji asortymentowo - cenowej. 11. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania próbek (dot. pakietów: 1-6) w celu zweryfikowania, czy oferowany wyrób spełnia wymagania określone w SIWZ pod kątem walorów użytkowo - funkcjonalnych. Próbki materiałów jednorazowego użytku oraz ulegających zużyciu nie będą podlegały zwrotowi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór dla pakietów 1-6 oraz 8 1. W okresie obowiązywania umowy ceny pozostają niezmienne z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) zmiany cen urzędowych, d) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany). e) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. f) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Procedura wprowadzania zmian: Wykonawca składa wniosek o zmianę w terminie 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do Sekretariatu zamawiającego, zawierający: a) Opis proponowanej zmiany b) Wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia c) Termin wprowadzenia zmian d) Należy podać uzasadnienie, dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. Propozycja zmiany umowy może także zostać zgłoszona przez Zamawiającego. Ewentualne zmiany warunków, o których mowa w § 6 umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości towaru niż określona w załączniku nr 1 w zależności od liczby pacjentów i możliwości finansowych Zamawiającego. wzór dla pakietu 7 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na piśmie w formie aneksów podpisanych przez obie strony i opatrzonych datą - pod rygorem ich nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty. 3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 5 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w sekcji gospodarczej Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 11:00, miejsce: W Sekretariacie Zamawiajacego I pietro, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Testy do sterylizacji i myjni dezynfektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sterylizacyjnych (testów), wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Opakowania do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opakowań do sterylizacji, wartość powyżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Etykiety, metkownica, rolka tuszująca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa etykiet i innych materiałów używanych przy sterylizacji, wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Dokumentacja kontroli sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów służących do dokumentacji sterylizacji, wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Szczotki, czyściki do czyszczenia narzędzi i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczotek i czyścików do czyszczenia narzędzi, wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.22.42.00-0, 39.82.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Testy i opakowania do sterylizacji plazmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów i opakowań do sterylizacji plazmowej, wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Zgrzewarka rolkowa mikroprocesorowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zgrzewarki rolkowej mikroprocesorowej, wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Sprzęt do terapii nerkozastępczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do terapii nerkozastępczych, wartość poniżej 14 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.