eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Ułożenie cienkiego dywanika asfaltowego na zimno na drogach gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Jarocin: Ułożenie cienkiego dywanika asfaltowego na zimno na drogach gminnych
Numer ogłoszenia: 167586 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, fax 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie cienkiego dywanika asfaltowego na zimno na drogach gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni w technologii cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu slurry seal: 1.ul. Paderewskiego - pow. 966,00 m2 2.ul. Kasztanowa - pow. 4.032,80 m2 3.ul. Leśna - pow. 2.050,00 m2 4.ul. Moniuszki - pow. 7.517,00 m2 5.ul. Zapłocie - pow. 1.386,00 m2 6.ul. Karwowskiego - pow. 810,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami oraz spełniają następujące warunki: 1. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany i przeszkolony do prac przy utrzymaniu oznakowania poziomego personel, 2. uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publiczny. 6. dysponują kierownikiem budowy: - posiadającym uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania ww robotami, - w pisanym na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 7. zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od czerwca 2003 r. do czerwca 2008r. przynajmniej jedno zadanie w technologii cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno (typu slurry-seal) o powierzchni nie mniejszej niż 25 tys. m2 każde i w okresie 1 roku (w ciągu ostatnich pięciu lat) zrealizowali zamówienia w technologii cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 100 tys. m2. W przypadku podmiotów składających wspólna ofertę ww warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. POTENCJAŁ TECHNICZNY: Wykonawca musi posiadać następujące jednostki sprzętu: - kombajn drogowy do cienkich warstw na zimno (typu slurry-seal) wyposażony w automatyczny system dozowania, sterowania i kontroli wszystkich składników wraz z możliwością ich wydruku. W przypadku podmiotów składających wspólna ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), b)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), c)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), d)oświadczenie o akceptacji umowy (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowy spółki cywilnej. f)wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. g)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)referencje potwierdzające wykonanie podobnych zadań w ciągu ostatnich pięciu lat z należytą starannością

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl - Bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Burmistrza pok. nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.