eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaszowice › Zaciągnięcie w roku 2012 kredytu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Gaszowice: Zaciągnięcie w roku 2012 kredytu
Numer ogłoszenia: 167576 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76433 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gaszowice, ul. Rydułtowska 2, 44-293 Gaszowice, woj. śląskie, tel. 032 43 27 140, faks 032 43 27 141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie w roku 2012 kredytu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kwota kredytu: 400 000,00zł. a) Kredyt przeznaczony jest na finansowanie utrzymania dróg publicznych gminnych. W przypadku zakończenia procedury przetargowej na wybór wykonawcy zadania na wyższą kwotę niż stanowi kredyt, Zamawiający zaangażuje środki własne w wymaganej wysokości. b) Uruchomienie kredytu przez bank nastąpi w lipcu br. w kilku transzach zgodnie z fakturami przedkładanymi ze strony wykonawcy, a potwierdzającymi rzeczywisty stan wykonanych robót. c) W przypadku obciążenia kredytu prowizją przygotowawczą, zostanie ona zapłacona jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. d) Transze będą uruchamiane po złożeniu pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego, na rachunek bieżący w terminie do 3 dni. e) Zaciągnięty kredyt podlega spłacie w równych ratach kwartalnych, począwszy od 31.03.2013r. i będzie spłacony nie później niż do 31.12.2016r. Ostatnia rata będzie ratą wyrównawczą do wysokości ostatecznie zaciągniętej kwoty kredytu. f) Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu, a o wysokości odsetek do zapłaty w danym miesiącu Zamawiający zostanie pisemnie poinformowany przez Bank. Do naliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366 dni), a miesiąc rzeczywistą ilość dni. O wysokości odsetek do zapłaty oraz wielkości oprocentowania Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego. g) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce średni WIBOR 1M wg stanu na dzień 03.02.2012r. - 4,75% powiększone o stałą w okresie kredytowania marżą banku. Stawka ustalana na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1-go dnia następnego miesiąca. h) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny wraz z deklaracją wekslową. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo: - wcześniejszej spłaty kwoty kredytu, wówczas Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami, - zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej, w związku z późniejszą procedurą przetargową dotyczącą wyboru wykonawcy zadania, (alternatywnie do ppkt a), - zmiany terminów spłat rat kredytu. W takim przypadku Zamawiający zawnioskuje do banku o wyrażenie zgody na przesunięcie płatności tytułem spłaty rat kredytowych. Nie dotyczy to terminu 31.12.2016r. jako daty ostatecznej spłaty kredytu. j) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższych możliwości Wykonawca nie naliczy z tego tytułu dodatkowych kosztów. k) Zamawiający wyraża gotowość przedkładania faktur potwierdzających rozliczenie inwestycji będącej przedmiotem zamówienia na żądanie Banku. l) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja oraz oprocentowanie stanowiące sumę marży i stawki WIBOR 1M..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Szczekocinach, ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60886,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50568,95

  • Oferta z najniższą ceną: 50568,95 / Oferta z najwyższą ceną: 62440,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.