eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa trumien drewnianych oraz krzyży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Przemyśl: Dostawa trumien drewnianych oraz krzyży
Numer ogłoszenia: 167575 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782484, faks 016 6786783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trumien drewnianych oraz krzyży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa trumien drewnianych oraz krzyży, zwanych również dalej towarem, według zestawionego rodzaju i ilości z podziałem na następujące części -zadania: Zadanie nr 1- 1.1. Trumna dębowa - włoska z warkoczem, okucia metalizowane, lakier rustykalny, kolor dąb - ilość 13 szt. 1.2. Trumna dębowa - amerykanka, lakier rustykalny, wieko owalne, dno płaskie, okucia mosiężne - ilość 5 szt. 1.3. Trumna dębowa - rzeźba, lakier rustykalny, wieko łamane frezowane, warkocz, okucia plastikowe metalizowane- ilość 20 szt. 1.4. Trumna dębowa - frezowana, wieko frezowane ozdobione warkoczem, dno łamane, kolor rustykalny, okucia plastikowe metalizowane - ilość 20 szt. 1.5. Trumna dębowa - cerkiewka, prosta, kolor rustykalny-dąb, okucia plastikowe metalizowane - ilość 5 szt. Zadanie nr 2 - 2.1. Trumna dębowa - z rzeźbą, okucia plastikowe metalizowane - ilość10 szt. 2.2. Trumna dębowa - nakładana, poliester, okucia mosiężne, lakier matowy z połyskiem, cieniowana - ilość 55 szt. 2.3. Trumna dębowa - okrągła, rzeźbiona, okucia mosiężne-ilość 2 szt. 2.4. Trumna dębowa - kolumna, okucia mosiężne, lakier poliester-ilość 5 szt. 2.5. Trumna dębowa - przecinana, kolor orzech, okucia mosiężne -ilość 5 szt. Zadanie nr 3 - 3.1. Trumna dębowa -stopniowana, okucia plastikowe metalizowane -ilość 10 szt. 3.2. Trumna dębowa - zwykła ośmiokątna, okucia plastikowe metalizowane, lakier naturalny, wieko z ozdobnym warkoczem -ilość 10 szt. 3.3. Trumna dębowa - sześciokątna, okucia plastikowe metalizowane, lakier naturalny, wieko z ozdobnym warkoczem - ilość 17 szt. 3.4. Trumna dębowa - prosta, lakier naturalny, okucia plastikowe metalizowane, wieko z ozdobnym warkoczem - ilość 10 szt. 3.5. Trumna dębowa - wieko łamane, podwyższane, okucia plastikowe metalizowane - ilość 10 szt. Zadanie nr 4 - 4.1. Trumna dębowa - hiszpanka, lakier rustykalny, wieko łamane z drewnianym krzyżem ozdobione warkoczem, dno łamane z podwójnymi nakładkami -ilość10 szt. 4.2. Trumna dębowa - krakowska z wiekiem frezowanym, okucia plastikowe metalizowane - ilość 10 szt. 4.3. Trumna dębowa - belgijka, okucia plastikowe metalizowane - ilość 20 szt. 4.4. Trumna dębowa - podwyższana łamana, wieko trumny profilowane - ilość 10 szt. 4.5. Trumna dębowa - tradycyjna, wieko trumny profilowane z ozdobnym warkoczem wokół wieka - ilość 10 szt. Zadanie nr 5 - 5.1. Trumna olchowa - patenowana - ilość 5 szt. 5.2. Trumna sosnowa - okucia plastikowe metalizowane -ilość 10 szt. 5.3. Trumna sosnowa - do ekshumacji - ilość 10 szt. 5.4. Trumna sosnowa - do kremacji - ilość 10 szt. 5.5. Trumna dziecięca - od 50 cm do 120 cm, w kolorze białym - ilość 10 szt. 5.6. Krzyże - z trwałą powłoką lakierniczą, z drewna twardego np. dębowego, wyfrezowane, z wizerunkiem Pana Jezusa. Wymiary min. krzyża: długość 190 cm, szerokość 60 cm, grubość 4 cm. - ilość 100 szt. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne zadania lub na całość zamówienia publicznego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb zamawiającego na koszt wykonawcy loco magazyn zamawiającego na adres: PGK Sp. z o.o. w Przemyślu przy ul. Słowackiego 104 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 w ilościach i rodzaju określonym w zamówieniu częściowym. Minimalna wielkość dostawy: 2 trumny. W przypadku specjalnego zamówienia wielkość minimalnej dostawy może się równać jedna trumna. Termin realizacji dostawy: jeden dzień roboczy od daty otrzymania zamówienia od zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt. III SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00 - Trumny 39.29.60.00 - Wyroby pogrzebowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Katalog zawierający fotografie zawartego w ofercie towaru z opisem pozycji z formularza cenowego (np. trumna: Zadanie nr 1, poz.1.1 itp.) na każdy model trumny w danym zadaniu oraz krzyży. Zdjęcia trumien muszą być tak wykonane, aby możliwa była ocena: boków trumny, wieka trumny, wnętrza i wyścielenia trumny. Wzory oferowanych trumien nie mogą się powielać.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 2.w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, 3.pożądane przez zamawiającego jest złożenie przez wykonawcę w ofercie aktualnego dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl - Dział Handlowy, pok. nr 4, parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl - Sekretariat, pok. nr 18, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.