eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Modernizacja monitoringu wizyjnego w budynku Gimnazjum Nr 1 w Polkowicach ul.Ociosowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Legnica: Modernizacja monitoringu wizyjnego w budynku Gimnazjum Nr 1 w Polkowicach ul.Ociosowa
Numer ogłoszenia: 167559 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inwest" Spółka z o.o., ul. Złotoryjska 65/2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7222216, 8620617, fax 076 8620617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim1.polkowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja monitoringu wizyjnego w budynku Gimnazjum Nr 1 w Polkowicach ul.Ociosowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonanie nowego systemu monitowowania wizyjnego. 2.Podłączenie kamer istniejącego systemu do nowego systemu. 3.Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz szkolenie użytkowników w obsłudze urządzeń. Ad. 1 W wyznaczonych miejscach obiektu należy zamontować 17 kamer o parametrach technicznych nie gorszych niż przykładowo podano w poniższym zestawieniu podstawowych urządzeń i materiałów - zał. - rys. nr 1 ,nr 2, nr 3, nr 4 1.Kamera kolorowa kopułowa wandaloodporna o rozdzielczość 550 linii, wbudowny obiektyw 3,7-12mm z autoirysem kpl.11 W wytypowanych miejscach budynku 2.Kamera na głowicy szybkoobrotowej wew. typu dzień-noc o rozdzielczości 470 linii, 0,7lux, zoomx18(optyczny 4,1-73,80) x12 (cyfrowy), auto-focus, z obudową i uchwytem sufitowym kpl.1 Na korytarzu przyziemia 3.Kamera na głowicy szybkoobrotowej zew. z kamerą SONY typu dzień-noc, o rozdzielczości 470 linii, czułości 0.1/0,05lux, zoomx26 (optyczny 3,5-91mm) x12 (cyfrowy), obudowa podgrzewana z wysięgnikiem kpl.3 Na narożach ścian zewnętrznych budynku 4.Kamera stacjonarna zew. typu dzień-noc o rozdzielczości 550 linii, 0,001 lux, z obiektywem w obudowie z grzałką i na wsporniku kpl. 2 Na ścianach zewnętrznych budynku 5.Monitor LCD 19 TV-IN szt.2 W pomieszczeniu wartowni 6.Rejestrator wizyjny, obudowa 19, cpu intel 2,2GHz, 2x1GB, hdd 600GB, DVD-RW, Windows XP prof.pl kpl.1 W pomieszczeniu Straży Miejskiej 7.Karta DVR GV1120/16 szt.1 W rejestratorze 8.Pulpit sterowania głowic szt.1 W pomieszczeniu wartowni 9.Szafa aparaturowa 19 , 800x600mm, 42U, z wyposażeniem kpl.1W pomieszczeniu wartowni 10.Zasilacz awaryjny UPS Cover Partner RM30+1 moduł bateryjny kpl.1W szafie dystrybucyjnej 11.Zasilacze kamer kpl.1 12.Materiały instalacyjne - wyszczególniono w kosztorysie kpl.1 Podstawowe urządzenia systemu wyszczególnione w tabeli, takie jak rejestrator, UPS, zasilacze kamer, należy zamontować w szafie aparaturowej 19 a szafę tę i monitory należy zamontować w pomieszczeniu wartowni w szkole . Rejestrator należy podłączyć do szkolnej sieci komputerowej. Program zarządzający pracą tego rejestratora powinien umożliwiać uprawnionym osobom obserwowanie wybranych obrazów kamer na swoich komputerach. Dotyczy to obrazów aktualnie rejestrowanych prze kamery oraz obrazów z archiwizowanych w rejestratorze. Funkcjonariusz ochrony odpowiedzialny z obsługę, powinien posiadać możliwość obserwacji obrazów wszystkich 30-tu kamer czyli 17 kamer nowego systemu oraz 13 kamer istniejącego systemu, oraz powinien posiadać możliwość zdalnego sterowania parametrów pracy kamer na głowicach szybkoobrotowych. Należy wykonać niezbędne okablowanie pod budowę sieci. Przewody należy układać w korytach instalacyjnych. Wszystkie istotne typy i ilości poszczególnych materiałów instalacyjnych podano w kosztorysie będącym załącznikiem do niniejszej Uwaga: Oferta powinna bezwzględnie określać typy urządzeń jakie oferent zamierza zastosować przy realizacji przedmiotowej inwestycji. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe tych urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikało, że dane urządzenie spełnia wymogi określone w powyższej tabeli. Ad.2 Do nowego systemu monitorowania wizyjnego mają być podłączone wszystkie kamery istniejącego systemu monitorowania wizyjnego. Nowy system ma być systemem nadrzędnym, co oznacza że przy jego pomocy będzie można sterować pracą kamer i innych urządzeń istniejącego systemu. Dla potrzeb realizacji niniejszego etapu inwestycji nie sporządzono przedmiar robót, gdyż techniczny sposób połączenia tych systemów pozostawiono oferentom. W wycenie za realizację niniejszego etapu należy uwzględnić takie prace jak: podłączenie 13-tu kamer istniejącego systemu montaż urządzeń niezbędnych do zdalnego sterowania kamerą na głowicy szybkoobrotowej wykonanie niezbędnego okablowania. Końce kabli koncentrycznych kamer istniejącego systemu, znajdują się portierni a pomieszczenie to jest oddalone o ponad 100m od pomieszczenia Straży Miejskiej. Ad.3 Po zakończeniu prac należy wykonać dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta ma prezentować sposób wykonania instalacji, miejsca montażu poszczególnych elementów systemu jak również ma zawierać niezbędne schematy połączeń. Oprócz konieczności wykonania dokumentacji, w ofercie należy uwzględnić również koszty przygotowania instrukcji obsługi oraz koszty związane z przeprowadzaniem szkoleń osób odpowiedzialnych za obsługę systemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 50.93.14.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed rokiem złożenia oferty co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów, wymienionych wyżej zostanie dokonana na druku ZP-17 według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza oferty Wykonawcy dołączą: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy 4.) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6). Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(minimum 3 takie dokumenty ) .- Załącznik nr 3 Doświadczenie zawodowe firmy B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. D. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski , tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim1.polkowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GIMNAZJUM NR 1 W POLKOWICACH 59-101 Polkowice ul. Ociosowa 3.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: GIMNAZJUM NR 1 W POLKOWICACH 59-101 Polkowice ul. Ociosowa 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.