eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn › Wykonanie wycen nie więcej niż 100 lokali mieszkalnych, 25 lokali mieszkalnych z nakładami i 25 nakładów



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Kędzierzyn: Wykonanie wycen nie więcej niż 100 lokali mieszkalnych, 25 lokali mieszkalnych z nakładami i 25 nakładów
Numer ogłoszenia: 167558 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn, woj. opolskie, tel. 077 4061247, fax 077 4061247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nie więcej niż 100 lokali mieszkalnych, 25 lokali mieszkalnych z nakładami i 25 nakładów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Wycena lokalu mieszkalnego z ustaleniem wartości rynkowej lokalu i wartości udziału w gruncie w ilości nie więcej niż dokonanie szacunku wartości bez nakładów 100 nieruchomości. Część II - Wycena lokalu mieszkalnego z ustaleniem: wartości rynkowej lokalu i wartości udziału w gruncie wraz z wyceną nakładów koniecznych i użytecznych poczynionych przez najemcę lub najemców lokalu mieszkalnego na najmowanej nieruchomości w ilości nie większej niż dokonanie szacunku wartości i nakładów 25 nieruchomości. Część III - Wycena nakładów koniecznych i użytecznych poczynionych przez najemców lokali mieszkalnych na najmowanych nieruchomościach, w ilości nie więcej niż dokonanie szacunku nakładów 25 nieruchomości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. - Zamawiający musi posiadać aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Dysponować, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego określone w art.174 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603, zm. Dz. U. z 2004r. Nr 281 poz. 2782). - Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat tj. od 10.09.2004r do 10.09.2007r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług w zakresie wycen nieruchomości na wartość łączną, co najmniej 40.000,00 zł. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 15 000 zł na każdą część zamówienia (45 tys. na całość zamówienia) i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W przypadku Wykonawców niniejszego zamówienia będącymi osobami fizycznymi wykonującymi zawody w stosunku, do których przepisy prawa wymagają posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający - tylko pod warunkiem, że ten sam Wykonawca będzie równocześnie wykonywał w niniejszym zamówieniu samodzielne funkcje techniczne - uzna za równoważne polisie OC, zaświadczenie właściwego organu samorządu zawodowego, potwierdzające, iż Wykonawca jest członkiem tego samorządu i posiada wymagane przepisami prawa ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal. 2. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7 SIWZ) dostaw wykonanych okresie od 10.09.2004r do 10.09.2007r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5 SIWZ) wraz z dokumentami wymienionymi w pkt. 2. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. W. Planetorza 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. W. Planetorza 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Wycena lokalu mieszkalnego z ustaleniem wartości rynkowej lokalu i wartości udziału w gruncie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokalu mieszkalnego z ustaleniem wartości rynkowej lokalu i wartości udziału w gruncie w ilości nie więcej niż dokonanie szacunku wartości bez nakładów 100 nieruchomości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Wycena lokalu mieszkalnego z ustaleniem: wartości rynkowej lokalu i wartości udziału w gruncie wraz z wyceną nakładów koniecznych i użytecznych poczynionych przez najemcę lub najemców lokalu mieszkalnego na najmowanej nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokalu mieszkalnego z ustaleniem: wartości rynkowej lokalu i wartości udziału w gruncie wraz z wyceną nakładów koniecznych i użytecznych poczynionych przez najemcę lub najemców lokalu mieszkalnego na najmowanej nieruchomości w ilości nie większej niż dokonanie szacunku wartości i nakładów 25 nieruchomości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Wycena nakładów koniecznych i użytecznych poczynionych przez najemców lokali mieszkalnych na najmowanych nieruchomościach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nakładów koniecznych i użytecznych poczynionych przez najemców lokali mieszkalnych na najmowanych nieruchomościach, w ilości nie więcej niż dokonanie szacunku nakładów 25 nieruchomości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.