eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › Remont placów w centrum Liszek z rozbiórką wiaty przystankowej oraz z zainstalowaniem monitoringu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Liszki: Remont placów w centrum Liszek z rozbiórką wiaty przystankowej oraz z zainstalowaniem monitoringu
Numer ogłoszenia: 167539 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226016 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki, , 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placów w centrum Liszek z rozbiórką wiaty przystankowej oraz z zainstalowaniem monitoringu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont placów w centrum Liszek z rozbiórką wiaty przystankowej oraz z zainstalowaniem monitoringu. Remont nawierzchni placu na dz. nr 131, 368, 407 w Liszkach na: - nawierzchnię z kostki betonowej kolor żółty gr. 8 cm - 533,62 m2; - nawierzchnię z kostki betonowej kolor grafit gr. 8 cm - 310,15 m2; - nawierzchnia z kostki betonowej kolor szary gr. 8 cm - 157,88 m2; - nawierzchnię asfaltową - 102,30 m2; 2. Rozebranie wiaty przystanku autobusowego na dz. nr 131. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: A. Remont placu Dz. nr 368: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Nawierzchnia z kostki, kolor grafitowy; 3) Nawierzchnia z kostki kolor żółty; 4) Schody z kostki betonowej; Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót, B. Remont nawierzchni części wschodniej placu na Dz. Nr 368: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Nawierzchnia z kostki kolor szary; Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót, C. Remont Przewiązki Dz. Nr 407: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Nawierzchnia z kostki; 3) Nawierzchnia asfaltowa; 4) Przesunięcie ogrodzenia - rozebranie barier stalowych - 15 m; Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót, D. Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych: 1) Zieleń: - wycięcie 8 drzew szczepionych na pniu; - posadzenie krzewów typu tuja - 172 szt. - posadzenie 8 drzew (w miejsce wyciętych); Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót, 2) Elementy urządzeń placu: - Ławki metalowo drewniane bez podłokietników - 7 szt. - Kosz wiszący - 7 szt. E. Monitoring Rynku Lisieckiego: 1) Monitoring Rynku - wykonanie zgodnie z załączonym przedmiarem oraz schematem. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zamontowania tablicy informującej o finansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (o wym. 90x70cm). Tablica będzie dostarczona przez Urząd Gminy Liszki, materiały do montażu zapewnia Wykonawca 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 5. Całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca, za wyjątkiem tablicy informacyjnej. Należy przyjąć materiały i urządzenia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarem robót lub inne o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien uwzględniać harmonogram płatności przez Zamawiającego za roboty wykonane: w 2012 r. do kwoty: 160.000,00 zł brutto, pozostała kwota do 28.02.2013 r. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminach przewidzianych w harmonogramie rzeczowo - finansowym opracowanym przez niego w porozumieniu z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach PROW 2007-2013 - Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej działanie Odnowa i rozwój wsi ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEK Sp. z o.o. Sp. k., ul. Pogorska 36B, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192043,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161178,84

  • Oferta z najniższą ceną: 161178,84 / Oferta z najwyższą ceną: 162335,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.