eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Modernizacja i remont budynków w Leśnictwie Wola Wielka, Kadłubiska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Narol: Modernizacja i remont budynków w Leśnictwie Wola Wielka, Kadłubiska
Numer ogłoszenia: 167511 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol , ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.narol.krosno.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont budynków w Leśnictwie Wola Wielka, Kadłubiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja i remont budynków w Leśnictwie Wola Wielka, Kadłubiska, które ze względów organizacyjnych podzielono na 2 części: Część I:Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/40 Leśniczówka Wola Wielka, Część II:Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/46 w Leśnictwie Kadłubiska, Opis robót do wykonania:Część I:Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/40 Leśniczówka Wola Wielka: Remont schodów wejściowych zewnętrznych: skucie płytek glazurowanych na schodach wejściowych zewnętrznych do części mieszkalnej, wyrównanie powierzchni schodów zewnętrznych i ułożenie płytek gresowych mrozoodpornych na kleju mrozoodpornym, skucie tynków na filarze i obłożenie go płytkami klinkierowymi, skucie betonu w podcieniu i ułożenie kostki brukowej betonowej grub. 6 cm kolorowej, skucie tynków zewnętrznych cokołu, wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie izolacji pionowej cokołu z membrany samoprzylepnej, docieplenie płytą styropianową grub. 2 cm i obłożenie płytkami klinkierowymi 25x12 cm, skucie płyty odbojowej betonowej wokół budynku oraz wykonanie nowej z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm kolorowej. Kolor uzgodnić z inwestorem, wykonanie rusztowań do robót tynkarskich przy kominach, ponad dachem, rozebranie i wykonanie nowych czapek kominowych betonowych, wykonanie nowych tynków kominów ponad dachem, wykonanie rusztu pod obicie drewnianego szczytu budynku panelami winylowymi Siding, wykonanie rusztu i obicie płytami panelowymi Siding stropu ( podcień) przy wejściu do budynku.Miejsce realizacji: województwo podkarpackie, powiat lubaczowski, gmina Narol:obszar wiejski, obręb ewidencyjny Wola Wielka, działka 1263.Opis robót do wykonania: Część II: Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/46 w Leśnictwie Kadłubiska. Remont schodów zewnętrznych i płyty odbojowej Leśniczówki Kadłubiska: skucie tynków zewnętrznych cokołu budynku, wykonanie nowych tynków zewnętrznych kat. II cokołu z zaprawy cementowo - wapiennej, wykonanie izolacji pionowej z membrany samoprzylepnej cokołu budynku, ocieplenie cokołu płytami styropianowymi grub. 2 cm, nałożenie warstwy siatki na zaprawie, oblicowanie ścian cokołu płytkami klinkierowymi, rozbiórka betonowych stopni schodowych, zewnętrznych, wykonanie palisady z elementów betonowych przy schodach zewnętrznych, obłożenie stopni schodowych betonową kostką brukową grub. 6 cm kolorową, wykonanie drewnianej konstrukcji zadaszenia nad schodami wejściowymi, słupy oparte na Peckach betonowych, pokrycie zadaszenia nad wejściem blachą trapezową powlekaną, rynna i rura spustowa z PVC, wykonanie balustrady ozdobnej na schodach z kształtowników, rozbiórka betonowej płyty odbojowej wokół budynku, wykonanie nowej płyty odbojowej z betonowej kostki brukowej kolorowej grub. 6 cm, ustawienie obrzeży betonowych. rozbiórka betonowych stopni schodowych zewnętrznych, wejście do kancelarii, wykonanie palisady z elementów betonowych przy schodach zewnętrznych, obłożenie stopni schodowych betonową kostką brukową grub. 6 cm kolorową, rozebranie chodnika z płyt chodnikowych betonowych, ustawienie obrzeży betonowych, wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej grub. 6 cm kolorowej. Miejsce realizacji: województwo podkarpackie, powiat lubaczowski, gmina Narol: obszar wiejski, obręb ewidencyjny Kadłubiska, działka 386/3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20% zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości:- dla Części I - 1 500 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),- dla Części II - 500, 00 zł. (słownie: pięćset złotych), które wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust.6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP Lubaczów 47102042870000280200614925 , z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. (art. 45 ust.7 Ustawy). Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 12.2 ppkt. 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 17.08.2012 r. do godz. 10.00. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. 12.2., zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2, art. 24 ust. 4 Ustawy). Na podstawie art. 46 Ustawy, Zamawiający zwróci wadium: wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy, wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.8.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wymieniony w pkt. 8.1.2 SIWZ: Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, modernizacji lub remontu budynków:- dla części I - 20 000. 00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),- dla części II - 30 000. 00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wymieniony powyżej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby posiadają uprawnienia budowlane niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (części zamówienia o którą wykonawca się ubiega) zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wymieniony w pkt. 8.1.4 SIWZ Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:- dla części I - 20 000. 00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),- dla części II - 30 000. 00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej:- dla części I - 20 000. 00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),- dla części II - 30 000. 00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy: 1.zmiana ceny oferty na skutek zmiany stawki podatku VAT - w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym; 2.zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ 3.zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 4. zmniejszenie zakresu zadań do wykonania - zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej przez wykonawcę oferty. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i wykonawca nie przewidzieli w chwili zawierania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP dopuszcza się zmianę zawartej umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym w stosunku do treści oferty z zastosowaniem: - zmiany terminu wykonania prac (termin wykonania prac może ulec zmianie w następujących okolicznościach: - wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, np.: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 7 dni, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.; - okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. - powodujące zniszczenia lub uszkodzenia wymagające naprawy, a także związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków itp.; - przeszkód wynikających z organów administracyjnych w zakresie nadzoru, oraz warunków wykonywania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Narol ul. Bohaterów Września 1939 r. Nr 38 37-610 Narol - pokój nr 8 Sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Narol ul. Bohaterów Września 1939 r. Nr 38 37-610 Narol - pokój nr 8 Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/40 Leśniczówka Wola Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont schodów zewnętrznych, kominów i płyty odbojowej Leśniczówki Wola Wielka:- skucie płytek glazurowanych na schodach wejściowych zewnętrznych do części mieszkalnej,- wyrównanie powierzchni schodów zewnętrznych i ułożenie płytek gresowych mrozoodpornych na kleju mrozoodpornym, - skucie tynków na filarze i obłożenie go płytkami klinkierowymi, - skucie betonu w podcieniu i ułożenie kostki brukowej betonowej grub. 6 cm kolorowej , - skucie tynków zewnętrznych cokołu, wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie izolacji pionowej cokołu z membrany samoprzylepnej, docieplenie płytą styropianową grub. 2 cm i obłożenie płytkami klinkierowymi 25x12 cm ,- skucie płyty odbojowej betonowej wokół budynku oraz wykonanie nowej z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm kolorowej. Kolor uzgodnić z inwestorem,- wykonanie rusztowań do robót tynkarskich przy kominach, ponad dachem,- rozebranie i wykonanie nowych czapek kominowych betonowych,- wykonanie nowych tynków kominów ponad dachem,- wykonanie rusztu pod obicie drewnianego szczytu budynku panelami winylowymi Siding, - wykonanie rusztu i obicie płytami panelowymi Siding stropu ( podcień) przy wejściu do budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja budynku mieszkalnego nr inw. 165/46 w Leśnictwie Kadłubiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont schodów zewnętrznych, płyty odbojowej i schodów do kancelarii Leśniczówki w Kadłubiskach:- skucie tynków zewnętrznych cokołu budynku, - wykonanie nowych tynków zewnętrznych kat. II cokołu z zaprawy cementowo - wapiennej, - wykonanie izolacji pionowej z membrany samoprzylepnej cokołu budynku, - ocieplenie cokołu płytami styropianowymi grub. 2 cm, - nałożenie warstwy siatki na zaprawie,- oblicowanie ścian cokołu płytkami klinkierowymi,- rozbiórka betonowych stopni schodowych, zewnętrznych,- wykonanie palisady z elementów betonowych przy schodach zewnętrznych,- obłożenie stopni schodowych betonową kostką brukową grub. 6 cm kolorową, - wykonanie drewnianej konstrukcji zadaszenia nad schodami wejściowymi, słupy oparte na Peckach betonowych,- pokrycie zadaszenia nad wejściem blachą trapezową powlekaną, rynna i rura spustowa z PVC,- wykonanie balustrady ozdobnej na schodach z kształtowników,- rozbiórka betonowej płyty odbojowej wokół budynku,- wykonanie nowej płyty odbojowej z betonowej kostki brukowej kolorowej grub. 6 cm,- ustawienie obrzeży betonowych - rozbiórka betonowych stopni schodowych zewnętrznych, wejście do kancelarii,- wykonanie palisady z elementów betonowych przy schodach zewnętrznych,- obłożenie stopni schodowych betonową kostką brukową grub. 6 cm kolorową,- rozebranie chodnika z płyt chodnikowych betonowych,- ustawienie obrzeży betonowych,- wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej grub. 6 cm kolorowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.