eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark › Modernizacja sali widowiskowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Lidzbark: Modernizacja sali widowiskowej
Numer ogłoszenia: 167508 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, fax 023 6962107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali widowiskowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje: dostawę oraz montaż foteli kinowych oraz wykonanie ich wg. następujących parametrów technicznych: a)konstrukcja nośna fotela wykonana z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo (60x30x3mm), b) stopy fotela estetyczne i sztywne, z tłoczonej blachy ( trwały i estetyczny element- brak widocznych spawów), c) oparcie i siedzisko o kształcie ergonomicznym trudno-zapalne z pianki PU, d) tył oparcia ma być zabezpieczony, e) mechanizm podnoszenia fotela - sprężynowy lub grawitacyjny, f) siedzisko musi posiadać mechanizm umożliwiający wymianę bez konieczności demontażu innych części fotela, g) boki fotela tapicerowane (tylko zewnętrzne w rzędzie), h) tkanina tapicerska minimum 35 tysięcy cykli, i) wymiar fotela: - wysokość - 85 cm - głębokość ( po złożeniu siedziska) - 48cm, - szerokość ( po osiach podłokietników) - 52 cm k) fotel powinien jako cały wyrób posiadać atesty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie przepisów p.poż i BHP zgodnie z Polską Normą PN EN 1021-1:1999;PN EN 1021-2:1999;PN:EN 12727:2004. l) pozostałe szczegóły techniczne ( kolorystyka, rozmieszczenie ) do ustalenia w trakcie nadzoru inwestorskiego. 1) Oferent zobowiązany jest do przedstawienia własnego opisu technicznego każdego elementu wyposażenia wraz z rysunkami przedstawiającymi rozwiązania konstrukcyjne foteli. 2) Oferenci mogą zaoferować w swojej ofercie fotele o takim samym standardzie jakościowym i cenowym. 3) Oferenci powinny dostarczyć wzór fotela w dniu otwarcia ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.14.30 - 30.11.14.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) Wypełniony formularz ofertowy. c) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. d) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta . g) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców). h) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j) Formularz cenowy. k) Oferta powinna zawierać opis techniczny każdego elementu wyposażenia wraz z rysunkami przedstawiającymi rozwiązania konstrukcyjne foteli. l) Wykaz właściwych świadectw certyfikacyjnych. m) Zdjęcia fotela wymienionego w Rozdziale II pkt.1 oferowanego przez wykonawcę w ofercie. Uwaga: Wszystkie kserokopie zaświadczeń powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Warunki gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok. nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok. nr 9 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.