Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Chojna: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie byłego lotniska w Chojnie
Numer ogłoszenia: 167507 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, fax 0914141117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie byłego lotniska w Chojnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa: -kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śred. 200 mm o dł. 460 m, -kanalizacji deszczowej z rur PVC o śred. 315 mm o dł. 630 m, -studni rewizyjnych betonowych o śred. 1000 mm szt. 23, -studni rewizyjnych PVC o średnicy 425 mm szt. 11
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent spełnia warunki art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2. Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 3. Oferent prowadzi działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia prze okres nie krótszy niż 3 lata (z uwzględnieniem ewentualnego następstwa prawnego). 4.Oferent posiada lub zapewni dostęp do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 5. Oferent posiada doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych możliwie zbliżonych do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 0,6 mln PLN każda. 6. Oferent posiada odpowiedni potencjał kadrowy - min. 1 pracownika wbranży sanitarnej z niezbednym uprawnieniami, przynależącymi do IIiT oraz min. 10 pracowników fizycznych przeznaczonych do realizacji niniejszego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1.1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące formularze i dokumenty (lub poświadczone przez osobę upoważnioną do podpisania oferty za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy): -Formularz ofertowy wraz z zawartymi tam oświadczeniami. . -Dowód wniesienia wadium. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych należy dołączyć oryginał. -Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile występuje) -Umowa Konsorcjum (o ile występuje) -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Kopia dokumentów potwierdzających nadanie numeru NIP oraz REGON -Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres -Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. -Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, na załączniku Nr 3, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia, przynależność do IIB). -Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, na załączniku Nr 4, z udokumentowaniem źródeł pozyskania. -Wykaz ważniejszych zadań zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia na załączniku nr 5. -Referencje, dla co najmniej 3 robót budowlanych zrealizowanych lub realizowanych w latach 2004-2006, możliwie zbliżonych do przedmiotu zamówienia. -Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia -Parafowany wzór umowy. -Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuje jej warunki bez zastrzeżeń (zawarte w formularzu oferty). 1.2. Dokumenty wskazane w punkcie 1.1. mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta wzgl. do podpisania oferty. 1.3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu o niewłaściwej formie np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. 1.4. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności i zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 1.5. Zaleca się dokonania wizytacji terenu budowy, sprawdzenia zakresu robót z kosztorysem ofertowymi i wniesienia ewentualnych zapytań .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chojna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI CHOJNA
- EkoPrzystanki w Gminie Chojna
- Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Mętno Małe
- Rozbiórka budynku gospodarczego i budowa budynku garażowo-gospodarczego (Budynek szkółki leśnej)
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- Przebudowa mostu i drogi dojazdowej do kolegiaty - ul. Staszica w Choczu
- Budowa drogi gminnej klasy L - ul. Zwierzynieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Rozbiórka oczyszczalni ścieków na MOP Knurów-Wschód i MOP Knurów-Zachód przy autostradzie A1 oraz na MOP Proboszczowice przy autostradzie A4 wraz z budową systemu zagospodarowania ścieków
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Mostowej w Mogilnie
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Słonecznej i odcinka w ul. Mickiewicza w Pułtusku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.