eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Opracowanie programów funkcjonalno użytkowych dla inwestycji realizowanych przez SP ZOZ w Radziejowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Radziejów: Opracowanie programów funkcjonalno użytkowych dla inwestycji realizowanych przez SP ZOZ w Radziejowie
Numer ogłoszenia: 167480 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89474 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programów funkcjonalno użytkowych dla inwestycji realizowanych przez SP ZOZ w Radziejowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania wykonanie programu funkcjonalno użytkowego, opisu przedmiotu zamówienia do siwz do przyszłych postępowań przetargowych ogłoszonych w zakresie zaprojektuj i wybuduj wraz z kalkulacją cenową (kosztorysową) na poniżej wymienione zadania inwestycyjne: 1) Dobudowy pomieszczeń na pracownię tomografii komputerowej, endoskopowej i ultrasonograficznej wraz z kompletnym wyposażeniem. Projekt obejmuje dobudowanie budynku do istniejącego budynku rentgenodiagnostyki. Planuje się budynek parterowy, w całości podpiwniczony o powierzchni zabudowy około 250 m2 i kubatura około 1900 m3. Na parterze umieszczone będą pracownie tomografii komputerowej, endoskopii i ultrasonografii wraz z koniecznym zapleczem. W piwnicy będą pomieszczenia pomocnicze, szatnie i archiwa W ramach projektu będzie przebudowa części pomieszczeń obecnych pracowni ultrasonograficznej, endoskopowej i pomieszczeń socjalno - sanitarnych. Oprócz prac budowlanych projekt obejmuje kompletne wyposażenie w sprzęt medyczny i inny niezbędny do realizacji zadania. 2) Dostosowanie pomieszczeń bloku operacyjnego, intensywnej opieki medycznej i cięć cesarskich do obowiązujących przepisów wraz z wyposażeniem. Projekt obejmuje dostosowanie istniejących pomieszczeń bloku operacyjnego, intensywnej opieki medycznej i cięć cesarskich do obowiązujących przepisów prawa i obejmował będzie w szczególności prace budowlane i instalacyjne oraz wyposażenie w niezbędny sprzęt. 3) Budową dźwigu, windy z szybem gwarantującym bezpieczeństwo transportu pionowego pacjentów, osób odwiedzających, personelu oraz poprawienie stanu przeciwpożarowego i ewakuacji. 4) Rozbudowa oddziałów terapii uzależnienia i abstynencyjnych zespołów alkoholowych (detoksykacja) oraz działu fizjoterapii wraz z kompleksowym wyposażeniem. Projekt obejmuje rozbudowę istniejących oddziałów terapii uzależnienia od alkoholu 42 łóżka i abstynencyjnych zespołów alkoholowych detoksykacji -13 łóżek poprzez wybudowanie obiektu przyległego do obecnego i zwiększenie ilości łóżek do 100, w zakresie terapii uzależnienia od alkoholu oraz innych uzależnień, a także rozbudowę działu fizjoterapii udzielającego świadczeń zdrowotnych w zakresie fizjoterapii pacjentom hospitalizowanym ambulatoryjnym. Projekt obejmuje także kompletne wyposażenie wraz z modernizacją istniejących oddziałów i ich doposażeniem. 5) Zagospodarowanie terenu pomiędzy budynkami A, B, C i E na tzw. Patio dla pacjentów i osób ich odwiedzających. Projekt obejmuje zagospodarowanie terenu pomiędzy budynkami A,B,C i E na tzw. Patio. Zagospodarowana przestrzeń stworzy pacjentom miejsce do wypoczynku w czasie wolnym pomiędzy zabiegami oraz miejsce spotkań pacjentów z osobami ich odwiedzającymi. Zagospodarowany teren na Patio będzie bezpośrednio połączony z zewnętrznym dźwigiem przylegającym do sześciokondygnacyjnego budynku szpitalnego. 6) Przebudowa pomieszczeń byłej pralni i komory dezynfekcyjnej pod stację dializ wraz z kompletnym wyposażeniem. Projekt obejmuje przebudowę pomieszczeń byłej pralni i komory dezynfekcyjnej o łącznej powierzchni około 414 m2 plus piwnica i dostosowanie ich wraz z kompletnym wyposażeniem na stację dializ. Planuje się 12 stanowisk dializy. Zakres robót obejmuje przebudowę pomieszczeń polegającą na: wykonaniu ścian i podłóg, prac instalacyjnych w tym miedzy innymi klimatyzacji oraz wyposażenia w sprzęt medyczny w tym, między innymi w stanowiska dializ i inny niezbędny sprzęt. Każde z powyższych zadań stanowi oddzielną część i będzie rozpatrywane jako oddzielne postępowanie. 2.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 7 do siwz. 4. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących siwz. 5.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. 6. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przeprowadzenia wizji lokalnej. 7.Zamawiający umożliwi Wykonawcom wstęp na teren obiektu, w uzgodnionym terminie. W celu uzgodnienia terminu wizji lokalnej należy zwrócić się do Zamawiającego przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem w formie przewidzianej do porozumiewania się w niniejszej siwz., oraz otrzymać od niego potwierdzenie wraz z wyznaczonym terminem wizyty. 8.Zamawiający żąda na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Pzp. wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy, że zadanie wykona samodzielnie wzór stanowi załącznik nr 6 do ziwz. 9.Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 10. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 11. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 12. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 13. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1:Dobudowa pomieszczeń na pracownię tomografii komputerowej, endoskopowej i ultrasonograficznej wraz z kompletnym wyposażeniem. Zadanie nr 3: Budową dźwigu (windy) z szybem gwarantującym bezpieczeństwo transportu pionowego pacjentów, osób odwiedzających, personelu oraz poprawienie stanu przeciwpożarowego i ewakuacji. Zadanie nr Zagospodarowanie terenu pomiędzy budynkami A, B, C i E na tzw. Patio dla pacjentów i osób ich odwiedzających.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio - A Pracownia Projektowa mgr inż. arch. Jan Krzysztof Hahn, ul. Storczykowa 2 m 26, 15-644 15-644 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5289,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5289,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.