eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przetarg nieograniczonyLubuskie Centrum Tożsamości Regionalnej Provincja - przebudowa pomieszczeń części budynku Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury w Słubicach w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 5.1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Słubice: Przetarg nieograniczony: Lubuskie Centrum Tożsamości Regionalnej Provincja - przebudowa pomieszczeń części budynku Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury w Słubicach w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 5.1.
Numer ogłoszenia: 167461 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174082 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7372000, faks 095 7582880.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony: Lubuskie Centrum Tożsamości Regionalnej Provincja - przebudowa pomieszczeń części budynku Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury w Słubicach w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 5.1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń części budynku zlokalizowanego przy ul. 1-go Maja w Słubicach w celu zmiany układu funkcjonalnego części pomieszczeń oraz poprawy układu komunikacyjnego poprzez modernizację wewnętrznej klatki schodowej oraz montażu wewnętrznej windy osobowo-towarowej z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót : -roboty rozbiórkowe na poszczególnych kondygnacjach budynku -roboty ogólnobudowlane -roboty wykończeniowe -stolarka drzwiowa i okienna -roboty dekarskie (dach) -roboty instalacyjne w zakresie instal wod-kan.,elektrycznej podstawowej,oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja komputerowa -roboty w zakresie systemu instalacji klimatyzacyjnej -montaż dźwigu towarowo-osobowego Łączna powierzchnia modernizacji obiektu wynosi 1743 m2 i obejmuje : a) roboty w części piwnicznej związane z modernizacją układu komunikacyjnego budynku - schody oraz szyb windy osobowo-towarowej, b)przebudowę I piętra w tym pomieszczenia salonu literackiego, sale wielofunkcyjną z zapleczem oraz małą galerię i częściowo pomieszczenia administracyjne. c) przebudowa II piętra obejmuje pomieszczenia wystawowe, pracownie fotograficzne, pracownie plastyczne oraz pomieszczenia studyjne (sala prób, studio nagrań i reżyserka) d) roboty dachowe -rozbiórki i wykonanie nowych obróbek blacharskich, tynkowanie kominów, naprawa i uzupełnienie pokryci dachowego z papy termozgrzewalnej, rynny i rury spustowe e)przebudowa obejmuje również instalacje wodociągową, wewn. kanalizację sanitarną, instalacje klimatyzacyjną w określonych pomieszczeniach oraz instalację elektryczną w tym instalacje elektryczne podstawowe, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wykonanie instalacji komputerowej typu LSA f) montaż i dostawa wyposażenia, m.in. meble, oświetlenie, sprzęt komputerowy, sprzęt fotograficzny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach ofertowych (przedmiarach). Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ (załącznik nr 3). Uwaga: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania są pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym takie same bądź lepsze od opisywanych w dokumentacji projektowej. Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót. Kosztorys będzie miał charakter informacyjny. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z terminem zakończenia prac na 30 czerwca 2010 r. W roku 2009 r. Wykonawca winien przewidzieć wykonanie robót do kwoty 2 500 000 PLN brutto. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i dostarczone materiały. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt wykonanie i montaż zarówno tablic informacyjnych jak i pamiątkowych. Tablica informacyjna powinna zostać umieszczona w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Tablica pamiątkowa winna być umieszczona po zakończeniu inwestycji do dnia podpisania protokołu odbioru prac. Szczegółowe informacje dotyczące tablic można uzyskać na stronie internetowej www.lrpo.lubuskie.pl...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2982689.87 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 5.1..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe EXCELSO Wiesław Kraszewski, ul Daszyńskiego 38, 69-108 Cybinka, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2982689,87
  • Oferta z najniższą ceną: 2982689,87 oferta z najwyższą ceną: 3223813,97
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.