eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodowice › Wyposażenie świetlicy w Górze Włodowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Włodowice: Wyposażenie świetlicy w Górze Włodowskiej
Numer ogłoszenia: 167447 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice , ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, tel. 034 3153001, faks 034 3153031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlicy w Górze Włodowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń świetlicy w Górze Włodowskiej, położonej na działce nr 2066. Zakres zamówienia obejmuje wyposażenie świetlicy w: a) Stół rozsuwany - 10 szt. (przedziały wymiarowe: szerokość: 80 - 100 cm, długość: 140 - 160 cm (po rozłożeniu 160 - 200 cm). Podstawa stołu wykonana z drewna, blat rozkładany - laminowany lub fornirowany, wysokość standardowa. Materiał: drewniany lub pochodny, kolor np. orzech). b) Krzesło - 80 szt. (krzesło z oparciem - siedlisko i oparcie z materiału, krzesło tapicerowane z materiału, konstrukcja metalowa, Parametry: całkowita wysokość: 90 - 94 cm, całkowita szerokość: 40 - 45 cm, głębokość : 39-48 cm, wysokość siedziska: 45 - 47 cm). c) Regał z półkami zamknięty - 2 szt. (regały stojące zamykane na zamek, ilość półek i ewentualnie ścianek działowych według standardowych rozwiązań. Przedziały wymiarowe: szerokość: 80-100 cm, głębokość: 34 - 42 cm, wysokość: 180- 210 cm. Materiał: drewniany lub drewnopodobny, kolor np. orzech). d) Półkę wiszącą - 1 szt. (półka zawieszana na ścianę - dwa poziomy. Minimalne wymiary: szerokość: 100 - 150 cm, wysokość: 30 - 60 cm). e) Przenośny system wzmacniający - 1szt. (przenośny system wzmacniający składa się ze wzmacniacza/odbiornika oraz mikrofonu bezprzewodowego. Zasilany na baterie i sieciowe 230 V, regulacja barwy dźwięku, moc wyjściowa od 20 W). f) Projektor multimedialny - 1 szt. (projektor o minimalnym współczynniku kontrastu: 3000:1 wraz z ekranem stojącym o wymiarach ekranu 200 x 150 cm, wejście video, wejście audio, wbudowany głośnik, wyposażenie podstawowe: pilot, kabel zasilający, kabel VGA, płyta CD z oprogramowaniem, rozdzielczość min. 1.280x800 WXGA). g) Zestaw muzyczny - 1 szt. (minizestaw hi-fi z odtwarzaczem CD. Dane: 2 głośniki, odtwarzanie MP3, rodzaje odtwarzanych płyt: CD, CD-RW, MP3,CD-R, radio, zakresy: AM/FM, port USB, moc min. 180W). h) Wieszak - 2 szt. (wieszak stojący metalowy tzw. szatniowy, z hakami po obu stronach wieszaka). i) Kosz na śmieci - 2 szt. (kosz plastikowy, uchylny o pojemności: 20 - 25 l). j) Żaluzje pionowe materiałowe - 6 szt. (żaluzje pionowe materiałowe, wymiary dostosowane do wielkości okien, z możliwością zamontowania na ścianie poza otworem okna) - wraz z montażem; wymiary okien: 5 okien: o szerokości 130 cm i wysokości 188 cm; 1 okno: o szerokości 143 cm i wysokości 188 cm. Kod CPV 39290000-1 - Wyposażenie różne 2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia stanowi dokumentacja projektowa: Projekt budowlany: Remont budynku remizy pełniacego funkcję świetlicy(obejmujący część opisową i rysunkową wyposażenia pomieszczeń świetlicy). 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 24 miesięce od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 4. Określona przez Wykonawcę cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty realizacji całości zamówienia, w tym: koszty transportu, rozładunku, montażu przedmiotu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)złożenie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 2)złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)złożenie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)złożenie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)złożenie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)złożenie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT b) zmiana terminu dostawy i sposobu rozliczania umowy na skutek wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, uzasadnionych przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włodowice, 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy we Włodowicach; 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26, Sekretariat, pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.