eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Druk publikacji pt.Rocznik Muzeum w Gliwicach t. XXI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Gliwice: Druk publikacji pt.Rocznik Muzeum w Gliwicach t. XXI
Numer ogłoszenia: 167431 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Gliwicach , ul. Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310854, faks 032 2307366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk publikacji pt.Rocznik Muzeum w Gliwicach t. XXI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk publikacji Rocznik Muzeum w Gliwicach t. XXI Przedmiot zamówienia obejmuje: - druk oraz naświetlanie CTP Nakład: 500 egzemplarzy Parametry książki: 1. Format: 164 x 238 mm (wysokość) 2. Objętość: 604 strony + okładka 3. Okładka: miękka, kreda 350 g, kolor 4/0, folia błyszcząca 4. Środek: offset 80 g, kolor 1/1 5. Introligatorka: szycie i klejenie Dla drukarni materiał zostanie przygotowany jako kompozytowy pdf bez spadów w jednym pliku + osobno okładka w pdf (po uzgodnieniu grubości grzbietu marginesu do zawinięcia). - termin wykonania druku - maksymalnie 14 dni od daty protokolarnego przekazania materiałów. - Zamawiający przewiduje przekazanie materiałów do druku w terminie - 20.10.2009 r. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza podzlecenia całości lub części zamówienia osobom trzecim, za wyjątkiem prac introligatorskich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumenty składające się na ofertę. Zgodnie z §1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( Dz.U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) określonych w pkt 6 SIWZ i posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia którego dotyczy niniejsze postępowanie należy przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 3. wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( maksymalnie 5 zleceń wraz z potwierdzeniami ). 5. zaparafowany projekt umowy - zał. nr 2 8. Termin wykonania zamówienia. - 14 dni od daty otrzymania projektu 9. Kryteria oceny ofert. Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszej specyfikacji, złożone przez oferentów nie podlegające wykluczeniu, będą oceniane według poniższych kryteriów i wag: Kryterium Waga kryterium 1. Cena brutto za realizacje zamówienia 100 % Ocena ofert zostanie dokonana w sposób następujący: 1. Cena najniższa ........................................ x 100 pkt Cena oferty ocenianej Komisja przetargowa wybierze tę ofertę, która uzyskała najwięcej punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z §1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( Dz.U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) określonych w pkt 6 SIWZ i posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia którego dotyczy niniejsze postępowanie należy przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 3. wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( maksymalnie 5 zleceń wraz z potwierdzeniami ). 5. zaparafowany projekt umowy - zał. nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Gliwicach ul.Dolnych Wałów 8a 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Muzeum w Gliwicach ul.Dolnych Wałów 8a 44-100 Gliwice pok nr 16 kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.