eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie okresowych przeglądów obiektów i instalacji w budynkach będących w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Kraków: Wykonywanie okresowych przeglądów obiektów i instalacji w budynkach będących w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 167406 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie okresowych przeglądów obiektów i instalacji w budynkach będących w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych kontroli obiektów i instalacji w budynkach będących w trwałym zarządzie MOPS w Krakowie, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010 roku, Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami). Z uwagi na rodzaj i charakter wykonywanych czynności zamówienie podzielono na części. I część zamówienia Wykonywanie corocznych, obowiązkowych kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz czyszczenie przewodów kominowych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: Usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli, a w szczególności: udrożnienie i oczyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie prawidłowości wyprowadzenia przewodów ponad dach i wykonanie ich zakończeń, usunięcie ptasich gniazd, zabezpieczenie wylotów przed ptactwem siatkami demontowanymi, umożliwiającymi kontrolę kominiarską. Przeprowadzanie corocznych obowiązkowych kontroli kominiarskich w trakcie obowiązywania umowy i dostarczenie zamawiającemu protokołów. Przeprowadzanie corocznej kontroli przewodów kominowych kotłowni na os. Górali 19, przy ul. Makuszyńskiego 19a oraz na os. Hutniczym Kontrola przewodów kominowych kotłowni ma być potwierdzona osobnym protokołem kontroli kominiarskiej. II część zamówienia Wykonywanie corocznych, obowiązkowych kontroli instalacji gazowych, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. Zakres czynności: Przeprowadzanie corocznych obowiązkowych kontroli instalacji gazowych i odbiorników gazu pod względem szczelności i stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Sporządzanie i przekazanie Zamawiającemu protokołów kontroli instalacji gazowych i odbiorników gazu pod względem szczelności i stanu technicznego. W zakresie czynności kontrolnych przewiduje się sprawdzenie instalacji gazowej wraz ze wszystkimi urządzeniami i odbiornikami obejmujący wykonanie następujących czynności: przegląd pomieszczeń, w których usytuowana jest instalacja gazowa, sprawdzenie przejść przewodów gazowych przez zewnętrzne ściany budynków, przegląd dostępu do zaworów oraz kurków gazowych, sprawdzenie szczelności połączeń gwintowanych i spawanych oraz kurków gazowych, sprawdzenie stężenia gazu w pomieszczeniach, w których występuje instalacja gazowa, sprawdzenie stężenia gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza, sprawdzenie stanu zabezpieczenia instalacji gazowej przed korozją, sprawdzenie stanu aparatów i odbiorników gazowych, prawidłowości działania i przebiegu procesu spalania gazu. III część zamówienia Wykonanie kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynku w zakresie kontroli corocznych, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz pięcioletnich, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 tejże ustawy. Zakres czynności: W przypadku przeglądów corocznych: kontrola elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla: bezpieczeństwa osób, środowiska, konstrukcji budynku, sprawdzenie stanu technicznego: zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggi i balkonów, urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku, elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich, pokryć dachowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku, przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku. 2. W przypadku przeglądów przeprowadzanych raz na 5 lat: sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń związanych z obiektem lub położonych na nieruchomości, takich jak ciągi komunikacyjne, place, obiekty małej architektury itp., sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego. Przeprowadzenie przeglądu pięcioletniego nie zwalnia z konieczności przeprowadzenia przeglądu corocznego. Obydwa przeglądy mają być potwierdzone odrębnymi protokołami. IV cześć zamówienia Wykonanie okresowych obowiązkowych kontroli instalacji elektrycznych, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej punktów elektrycznych narażonych na niekorzystne oddziaływanie zewnętrzne. Zakres czynności: Przegląd (kontrola pięcioletnia): badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z wymaganiami. 2. Kontrola punktów elektrycznych (kontrola coroczna) obejmująca swym zakresem wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej. V część zamówienia Wykonanie kontroli stanu technicznego kotłów, z uwzględnieniem efektywności energetycznej oraz ich wielkości do potrzeb użytkowych, raz na 4 lata (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane). Zakres czynności: Określenie stanu technicznego przeglądanych urządzeń, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa ich użytkowania, Określenie efektywności energetycznej kotła, Określenie poprawności doboru kotła do potrzeb grzewczych w obiekcie. Warunki dodatkowe, wspólne dla wszystkich części zamówienia: Przedmiot zamówienia, będzie wykonywany w Krakowie w obiektach wymienionych poniżej objętych trwałym zarządem Zamawiającego, zgodnie z grafikiem, o którym mowa w rozdziale II ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Warunki dodatkowe, wspólne dla wszystkich części zamówienia: przy ul. Sołtysowskiej 13 C, przy ul. Sołtysowskiej 13 D, przy al. Modrzewiowej 25, na os. Górali 19, na os. Krakowiaków 46, przy ul. Deszczowej 5, przy ul. Makuszyńskiego 19a, na os. Willowym 19, przy ul. Koprowej 4, przy ul. Kąpielowej 41, na os. Hutniczym 5, przy ul. Bardosa 9. W zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia, dla wszystkich części zamówienia wchodzi również: sprawdzenie poprawności usunięcia usterek i zastosowania się do zaleceń po poprzednio prowadzonej kontroli, sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu protokołu z przeprowadzonej kontroli oraz w sytuacjach wynikających z przepisu prawa zawiadomienie właściwego organu administracji państwowej lub samorządowej o wynikach przeprowadzonej kontroli. Wytyczne dotyczące protokołów: protokół sporządza się tak, aby z niego wynikało, kto, kiedy, gdzie i jakich czynności dokonał, kto i w jakim charakterze był przy tym obecny, co i w jaki sposób w wyniku tych czynności ustalono i jakie uwagi zgłosiły obecne osoby, a w szczególności ustalenia w zakresie: sprawdzenia wykonania zaleceń z uprzednio przeprowadzonej kontroli, stwierdzenie usunięcia uszkodzenia oraz uzupełnienia braków, które mogłyby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, stanu technicznego elementów objętych kontrolą, rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów objętych kontrolą, zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania, metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, zakresu nie wykonanych robót remontowych zleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych, skreśleń i poprawek w protokole należy tak dokonywać, aby wyrazy skreślone i poprawione były czytelne. Skreślenia i poprawki powinny być stwierdzone w protokole przed jego podpisaniem, każdy protokół z kontroli kominiarskiej ma dodatkowo zawierać schemat rozmieszczenia przewodów kominowych na dachu, z określeniem rodzaju przewodu oraz oznaczeniem pomieszczenia, do którego jest podłączony, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może żądać uzupełnienia treści i załączników do protokołu, pod rygorem niewypłacenia wynagrodzenia dla Wykonawcy, w przypadku sporządzenia dokumentacji graficznej i/lub fotograficznej ma ona być dołączona do protokołu, do każdego protokołu ma być dołączona kopia uprawnień osoby przeprowadzającej przegląd - wymaganych dla danego rodzaju przeglądu oraz, dla osób z uprawnieniami budowlanymi, kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wymogi dotyczące osób przeprowadzających kontrolę: kontrole mogą przeprowadzać osoby posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje do ich przeprowadzania, w tym w szczególności uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności, w zakresie instalacji elektrycznych, piorunochronnych, gazowych oraz jednorazowej kontroli efektywności energetycznej instalacji grzewczych - osoby kontrolujące mają posiadać kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych, w zakresie przewodów dymnych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych kontrolujący mają posiadać kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, w zakresie przewodów kominowych oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych kontrolujący maja się legitymować uprawnieniami budowlanymi odpowiedniej specjalności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewłaściwe wykonanie czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności błędną bądź niepełną ocenę stanu technicznego elementów będących przedmiotem kontroli. Wykonawca przedłoży w ofercie stosowne dokumenty poświadczające, że może on wykonywać czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. W szczególności chodzi o uprawnienia i kwalifikacje wskazane w art. 62 ust. 4 - 6a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. W przypadku uprawnień budowlanych należy dołączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy własnej siły roboczej oraz własnych środków technicznych. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania, przy dołożeniu należytej staranności oraz zgodnie z przepisami prawa, normami i standardami obowiązującymi w zakresie jego wykonania. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na czas określony, tj. od dnia jej podpisania do 31 grudnia 2014 roku. Kontrole będą wykonywane w okresie od 01 do 30 czerwca. Dokładny termin realizacji czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia ma być ustalony z Zamawiającym z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody w mieniu Zamawiającego lub użytkowników obiektów powstałe z jego winy, w trakcie wykonywania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zlecenie wykonania całości, bądź części przedmiotu zamówienia osobie trzeciej wymaga zgody Zamawiającego. Ewentualnych roszczeń z tytułu niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie dochodził od Wykonawcy, nie od podwykonawców. Kontrole, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, mogą być zlecane przez Zamawiającego w formie zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia przeprowadzenia kontroli bezpieczeństwa użytkowania, w ramach rocznego przeglądu budowlanego - w takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za: opóźnienie w wykonaniu czynności będących przedmiotem zamówienia w terminie określonym powyżej w wysokości 1% wartości części zamówienia za każdy dzień opóźnienia w stosunku do umówionego terminu. Wykonawca będzie obciążony również wszelkimi innymi kosztami wynikającymi z niewykonania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, w tym karami, grzywnami itp. nałożonymi na Zamawiającego, za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wynagrodzenia umownego. Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia, na zasadach ogólnych, odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kary umownej zastrzeżonej w umowie, a także dochodzenia wszelkich naliczonych kar umownych, również po odstąpieniu od umowy. Warunki płatności. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze (rachunku), w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), po wykonaniu wszystkich przeglądów przewidzianych w umowie na dany rok. Wykonawca wraz z fakturą lub rachunkiem dostarczy Zamawiającemu oryginały protokołów z wykonanych kontroli. Wykonawca rozliczający usługę fakturą zobowiązany jest wystawić fakturę zgodnie z zasadami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). W przypadku złożenia dokumentacji zgodnej z umową zapłata wynagrodzenia nastąpi w sposób określony powyżej. W przypadku przedłożenia dokumentów wymagających uzupełnienia lub wyjaśnień ze strony Wykonawcy, Zamawiający wezwie do wyjaśnień/usunięcia braków w terminie do 14 dni od daty ich stwierdzenia przez Zamawiającego. W takim przypadku zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 14 dni od przedłożenia poprawionej i kompletnej dokumentacji. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej, a dysponujące wymaganymi uprawnieniami do przeprowadzania kontroli..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymogi dotyczące osób przeprowadzających kontrolę: kontrole mogą przeprowadzać osoby posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje do ich przeprowadzania, w tym w szczególności uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności, w zakresie instalacji elektrycznych, piorunochronnych, gazowych oraz jednorazowej kontroli efektywności energetycznej instalacji grzewczych - osoby kontrolujące mają posiadać kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych, w zakresie przewodów dymnych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych kontrolujący mają posiadać kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, w zakresie przewodów kominowych oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych kontrolujący maja się legitymować uprawnieniami budowlanymi odpowiedniej specjalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie a) warunków płatności, b) terminu realizacji zamówienia, o ile nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) miejsca realizacji zamówienia. Zmiana treści umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków pok. 003 parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków Dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.