eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąchock › Organizacja warsztatów umiejętności społecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem oraz szkoleń zawodowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Aktywna integracja w gminie Wąchock

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-27

Wąchock: Organizacja warsztatów umiejętności społecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem oraz szkoleń zawodowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Aktywna integracja w gminie Wąchock
Numer ogłoszenia: 167399 - 2010; data zamieszczenia: 27.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąchock/Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąchocku , ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie, tel. 41 271 50 34, faks 41 273 61 42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja warsztatów umiejętności społecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem oraz szkoleń zawodowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Aktywna integracja w gminie Wąchock.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów umiejętności społecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem oraz kursów zawodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1. ZADANIE NR 1: Warsztaty umiejętności społecznych 19 osób 22 godziny zajęć grupowych Indywidualne konsultacje z psychologiem 19 osób 38 godzin, po 2 godziny na jedną osobę Kurs spawania metodą MAG blach i rur spoinami pachwinowymi (135-1), spawania metodą MAG blach spoinami czołowymi (135-2) 1 osoba Zgodnie z programem Drwal - operator pilarek 3 osoby ok. 130 godzin Opiekunka osób starszych, chorych i niepełnosprawnych 2 osoby 200 godzin Kurs kosmetyczny 1 osoba 150 godzin Sprzedawca + kasy fiskalne 11 osób 100 godzin Przedstawiciel Handlowy + prawo jazdy kat. B 1 osoba ok. 130 godzin ZADANIE NR 2: Prawo jazdy kat. B 9 osób ok. 70 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy Oświadczenie, że wykonawca posiada zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności zakresie objętym niniejszym zamówieniem (zezwolenia na realizacje szkoleń z nauki jazdy)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1Wykaz wykonanych 3 usług szkoleniowych ze skazanych w wykazie, a dla zadania nr 2 - wykaz wykonania 1 usługi szkoleniowej w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. W okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu narzędzi, urządzeń, wyposażenia multimedialnego, sal szkoleniowych. Posiadanie odpowiednio dostosowanej ilości i jakości pomieszczeń, sprzętu do przeprowadzenia szkolenia dla przewidzianej do przeszkolenia grupy osób, pomocy dydaktycznych. Dysponowanie minimum 3 salami komputerowymi (poświadczeniem dysponowania odpowiednią ilością sal będzie tytuł własności, lub inny dokument poświadczający posiadanie w szczególności kserokopia obowiązującej umowy najmu, dzierżawy, opatrzona klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczona przez Wykonawcę. Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć, pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. Wymagania minimalne w wykazie poza informacją o podstawie dysponowania, należy podać: 1 Sprzedawca + kasy fiskalne Należy zapewnić różne rodzaje kas fiskalnych w łącznej ilości min 10 szt. Modele kas fiskalnych. Handlowiec z prawem jazdy kat. B 2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B (typ, marka samochodu i numery rejestracyjne). Spawanie metodą MAG blach i rur spoinami pachwinowymi (135-1) Spawanie metodą MAG blach spoinami czołowymi (135-2) Pomieszczenia ze stanowiskami do nauki spawania odpowiadające wymogom opisanym w warunkach ogólnych i dysponowanie urządzeniami (spawarkami) odpowiadającymi rodzajowo szkoleniu Drwal - operator pilarek Hełmy kpi dla wszystkich uczestników szkolenia, profesjonalne pilarki, kosy spalinowe, siekiery, kliny, motyki, haki, młoty niezbędne do pracy. zadanie nr 2 - Prawo jazdy kat. B 2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B typ, marka samochodu i numery rejestracyjne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć Wymagania minimalne kadry dydaktycznej Handlowiec z prawem jazdy kat. B - 3 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B, doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 1 osoba posiadająca: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia 1 osoba posiadająca: wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu, 1 osoba posiadająca: min. średnie wykształcenie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi kas fiskalnych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Kurs kosmetyczny - 3 osoby posiadające: wykształcenie min. średnie kosmetyczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne Warsztaty umiejętności społecznych - 1 osoba posiadająca: wykształcenie wyższe oraz praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji; minimum 3-letni okres pracy w zawodzie trenera Indywidualne konsultacje z psychologiem - 1 osoba posiadająca dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 3-letni okres wykonywania zawodu psychologa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych pojazdu, sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony pojazd, sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu Wykonawca. Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswachock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąchocku ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąchocku ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach realizacji projektu systemowego pn. Aktywna integracja w gminie Wąchock.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty umiejętności społecznych i szkolenia zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty umiejętności społecznych 19 osób 22 godziny zajęć grupowych Indywidualne konsultacje z psychologiem 19 osób 38 godzin, po 2 godziny na jedną osobę Kurs spawania metodą MAG blach i rur spoinami pachwinowymi (135-1), spawania metodą MAG blach spoinami czołowymi (135-2) 1 osoba Zgodnie z programem Drwal - operator pilarek 3 osoby ok. 130 godzin Opiekunka osób starszych, chorych i niepełnosprawnych 2 osoby 200 godzin Kurs kosmetyczny 1 osoba 150 godzin Sprzedawca + kasy fiskalne 11 osób 100 godzin Przedstawiciel Handlowy + prawo jazdy kat. B 1 osoba ok. 130 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. doświadczenie - 25
    • 3. wdrożony system, jakości świadczonych usług szkoleniowych - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prawo jazdy kat. B 9 osób ok. 70 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.