eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › II ETAP ZADANIA Zagospodarowanie terenu w rejonie budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Niepodległości 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Knurów: II ETAP ZADANIA Zagospodarowanie terenu w rejonie budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Niepodległości 7
Numer ogłoszenia: 167390 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II ETAP ZADANIA Zagospodarowanie terenu w rejonie budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Niepodległości 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie parkingu dla samochodów osobowych i autobusów za budynkiem Urzędu Miasta Knurów przy ul. Niepodległości 7, w tym: 1.1.nawierzchnie, w tym: - nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 2550,00 m2, - nawierzchnie z płyt granitowych o gr. 8 cm z podbudową o powierzchni ok. 19,00 m2, 1.2.odwodnienie, w tym: - kanały z rur PVC O250 mm o dł. ok. 100,00 mb, - przykanaliki z rur PVC O200 mm o dł. ok. 92,00 mb, - studnie inspekcyjne PE O425mm - 9 szt., - wpusty uliczne O500 mm z osadnikiem - 13 szt., 1.3.oświetlenie, w tym: - słupy oświetleniowe typu S-50C H=5m - 30 szt. wraz z oprawami (49 szt.), - kable oświetleniowe o dł. ok. 681,00 mb, - szafa oświetleniowa uliczna - 1 kpl., - złącze kablowo - pomiarowe - 1 kpl., 1.4.plac gospodarczy (śmietnik), 1.5.kanalizacja sanitarna, w tym: - kanały z rur PVC O200 mm o dł. ok. 13,00 mb, - studnia rewizyjna - 1 szt., - rura ochronna o dł. ok. 60,00 mb, 1.6.roboty towarzyszące, w tym z zakresu wycinki, nasadzeń i utrzymania zieleni, ustawienia ławek, koszy na śmieci, słupków ograniczających, 1.7.pielęgnacja zieleni w okresie gwarancyjnym. 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 1.3.wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem: 1.3.1.minimum 2 zadań obejmujących wykonanie nawierzchni jezdni lub parkingów (miejsc postojowych) z kostki betonowej wraz z podbudową o wartości brutto minimum 500.000 zł każde, 1.3.2.minimum 2 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji o wartości brutto minimum 50.000 zł każde, 1.3.3.minimum 2 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto minimum 20.000 zł każde, 1.3.4.minimum 2 zadań polegających na nasadzeniach lub utrzymaniu zieleni o wartości brutto minimum 20.000 zł każde. 1.4.wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, a w szczególności zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające wymagane uprawnienia tj: 1.4.1.osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 1.4.2.osoba proponowana na stanowisko kierownika robót w zakresie robót kanalizacyjnych winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 1.4.3.osoba proponowana na stanowisko kierownika robót w zakresie robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 1.4.4.osoba proponowana do kierowania pracami związanymi z wycinką, nasadzeniami i pielęgnacją zieleni winna posiadać minimum średnie wykształcenie rolnicze, ogrodnicze lub leśnicze, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby/osób, 1.5.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.3, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób na stanowiska określone w pkt 1.4.1 - 1.4.4 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, przynależność do OIIB oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC dla osób wymienionych w pkt. 1.4.1 - 1.4.3. oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganego wykształcenia (kserokopia świadectwa, dyplomu) dla osoby wymienionej w pkt. 1.4.4 - jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby/osób, która/e pełnić będzie/dą w/w funkcje, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nią/nimi dysponował, 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 382,71 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, tel. (032) 339-23-06. Fax (032) 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.