eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy środków czystości oraz worków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-64/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy środków czystości oraz worków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-64/09
Numer ogłoszenia: 167383 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości oraz worków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-64/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości oraz worków zgodnie z bieżącymi potrzebami dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części (pakietów): Pakiet nr 1 - Worki; Pakiet nr 2 - Artykuły higieny osobistej; Pakiet nr 3 - Środki czystości; Pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza; Pakiet nr 5 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości I; Pakiet nr 6 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości II; Pakiet nr 7 - Rękawice. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie: a) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla zaoferowanego produktu oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień). b) atest higieniczny PZH: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8; c) informacja z PZH o braku zastrzeżeń do jakości zdrowotnej: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 9,10; d) kartę charakterystyki lub kartę technologiczną lub specyfikację potwierdzającą wymagane parametry LDPE/grubość: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10; e) świadectwo jakości zdrowotnej PZH: - dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 4,5. f) kartę charakterystyki preparatu chemicznego lub preparatu niebezpiecznego: -dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 1,2,3: -dla Pakietu nr 3 dla pozycji nr 1,2,3,4,5: -dla Pakietu nr 4 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7; g) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi itp.) - dla Pakietu nr 7 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6. Wszystkie środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datę ich przydatności do stosowania. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 towar według jednostkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie 3 dni od momentu złożenia zamówienia faksem, lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Jednostkowe zamówienie winno określać termin jego realizacji i winno być potwierdzone pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania za pomocą faksu lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z terminem ważności, nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. W okresie przydatności do użycia, Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczanego towaru i jego wymiany na wolny od wad, w szczególności w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego cech wskazujących na utratę przydatności do użycia (zmiany fizyczne/chemiczne w postaci np. nalotu, osadu, pleśni, zmiany konsystencji, koloru itp.) innych niż przewidziane przez producenta, jako właściwych dla danego produktu, a pojawiających się mimo przechowywania i użytkowania zgodnie ze wskazaniami producenta zawartymi na opakowaniu. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: - zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; - korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy; - przypadku wycofania z rynku lub zmiany nazwy lub zmiany wielkości opakowania przez producenta środka(ów) czystości, środka(ów) higieny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umów, bez konsekwencji finansowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.43.30 - Wiadra 18.14.10.00 - Rękawice robocze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać , że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; Inne dokumenty, które muszą być dołączone do oferty: 1) Formularz asortymentowo - cenowy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); 4) Atest higieniczny PZH: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8; 5) Informacja z PZH o braku zastrzeżeń do jakości zdrowotnej: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 9,10; 6) Kartę charakterystyki lub kartę technologiczną lub specyfikację potwierdzającą wymagane parametry LDPE/grubość: - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10; 7) Świadectwo jakości zdrowotnej PZH: - dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 4,5; 8) Kartę charakterystyki preparatu chemicznego lub preparatu niebezpiecznego: - dla Pakietu nr 2 dla pozycji nr 1,2,3; - dla Pakietu nr 3 dla pozycji nr 1,2,3,4,5; - dla Pakietu nr 4 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi itp.) - dla Pakietu nr 7 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej o godz. 10:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Worki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 10 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Artykuły higieny osobistej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 7 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.16.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 8 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 7 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 34.92.84.80-6, 39.22.43.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.