eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. STARY ŻAGAŃ gm. ŻAGAŃ- ETAP I - JEZDNIA I ZJAZDY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Żagań: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. STARY ŻAGAŃ gm. ŻAGAŃ- ETAP I - JEZDNIA I ZJAZDY
Numer ogłoszenia: 167355 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116243 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Żaganiu, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3777021, faks 068 3772336.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. STARY ŻAGAŃ gm. ŻAGAŃ- ETAP I - JEZDNIA I ZJAZDY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzietrzychowice z podziałem na: I. Droga nr 1 1. Projektuje się następującą konstrukcję jezdni drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4cm (100kg/ m2) - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 5cm (125kg/ m2) - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 31,5÷63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 25cm po zagęszczeniu. 2. Projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: - kostka betonowa brukowa grubości 6cm (szara) - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - warstwa odsączająca z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm - Jako obramowanie nawierzchni projektuje się (w przypadku braku istniejącego oporu np. fundamentu) od strony terenu zieleni obrzeża betonowe 8x30cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5cm od strony jezdni krawężniki betonowe 15x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10cm. 3. Projektuje się następującą konstrukcję wjazdów na posesje: - kostka betonowa brukowa (kolorowa-czerwona), grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5÷63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. - Jako obramowanie nawierzchni wjazdu na posesje projektuje się od strony jezdni obniżone o 6cm krawężniki betonowe 15x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10cm a od strony posesji w przypadku braku istniejącego ograniczenia w postaci np. fundamentu, obrzeża betonowe 8x30cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. 4. Projektuje się następującą konstrukcję rynny przykrawężnikowej zwykłej: - kostka betonowa brukowa Holland (szara), grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cm - ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 28cm - warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. 5. Projektuje się następującą konstrukcję połączenia nawierzchni drogi gminnej z nawierzchnią drogi powiatowej: - opornik betonowy 20x25cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cm - ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 20 - warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. 6. Projektuje się studzienkę ściekową z osadnikiem, lecz bez syfonu o średnicy fi 500 mm z rury betonowej. Wykop jamisty pod wpusty deszczowe i wykop liniowy pod przykanaliki należy wykonać mechanicznie lub/i ręcznie nie uszkadzając infrastruktury podziemnej. Zastosować wpusty deszczowe żeliwne uliczne klasy D400. Roboty ziemne należy wykonywać mechanicznie koparkami o pojemności naczynia roboczego 0,15÷0,4 m3, urobek należy załadować na środki transportu kołowego i wywozić na ustaloną odległość i miejsce wskazane przez Inwestora. Przewiduje się mechaniczne i ręczne plantowanie dna koryta jezdni drogi, chodnika, wjazdów na posesje. II. Droga nr 2 1. Projektuje się następującą konstrukcję jezdni drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4cm (100kg/ m2) - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 5cm (125kg/ m2) - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 31,5÷63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 25cm po zagęszczeniu. 2. Projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: - kostka betonowa brukowa grubości 6cm (szara) - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - warstwa odsączająca z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. 3. Projektuje się następującą konstrukcję zjazdów na posesje: - kostka betonowa brukowa (kolorowa-czerwona), grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5÷63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. - Jako obramowanie nawierzchni zjazdu na posesje projektuje się od strony jezdni obniżone o 6cm krawężniki betonowe 15x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10cm a od strony posesji w przypadku braku istniejącego ograniczenia w postaci np. fundamentu, obrzeża betonowe 8x30cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 8/10. 4. Projektuje się następującą konstrukcję rynny przykrawężnikowej zwykłej: - kostka betonowa brukowa Holland (szara), grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cm - ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 28cm - warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. 5. Projektuje się następującą konstrukcję połączenia styku nawierzchni drogi gminnej z nawierzchnią drogi powiatowej (na granicy nieruchomości) - opornik betonowy 20x25cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cm - ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 20 - warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. Roboty ziemne należy wykonywać mechanicznie koparkami o pojemności naczynia roboczego 0,15÷0,4m3, urobek należy załadować na środki transportu kołowego i wywozić na ustaloną odległość i miejsce wskazane przez Inwestora. Przewiduje się mechaniczne i ręczne plantowanie dna koryta jezdni drogi, chodnika, zjazdów na posesje. III. Droga nr 3 1. Projektuje się następującą konstrukcję jezdni drogi: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4cm (100kg/m2) - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 5cm (125kg/ m2) - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 31,5÷63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 25cm po zagęszczeniu. - Jako obramowanie nawierzchni jezdni od strony jezdni wystające (12cm) krawężniki betonowe 20x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10cm. 2. Projektuje się następującą konstrukcję wjazdów na posesje: - kostka betonowa brukowa (kolorowa-czerwona), grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5÷63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. - Jako obramowanie nawierzchni wjazdu na posesje projektuje się od strony jezdni obniżone o 6cm krawężniki betonowe 20x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10cm a od strony posesji w przypadku braku istniejącego ograniczenia w postaci np. fundamentu, obrzeża betonowe 8x30cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 8/10. 3. Projektuje się następującą konstrukcję rynny przykrawężnikowej zwykłej: - kostka betonowa brukowa Holland (szara), grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cm - ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 28cm - warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. 4. Projektuje się następującą konstrukcję połączenia nawierzchni drogi gminnej z nawierzchnią drogi powiatowej - opornik betonowy 20x25cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cm - ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 20 - warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. Roboty ziemne należy wykonywać mechanicznie koparkami o pojemności naczynia roboczego 0,15÷0,4 m3, urobek należy załadować na środki transportu kołowego i wywozić na ustaloną odległość i miejsce wskazane przez Inwestora. Przewiduje się mechaniczne i ręczne plantowanie dna koryta jezdni drogi, zjazdów na posesje..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm Lider Budownictwo Drogowo-Sanitarne FUCHS Sp. z o.o. Partner SOWA R.J.K Sp. Komandytowa, Al. Wolności 23/2, 68-100 Głogów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 871915,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 554477,00

  • Oferta z najniższą ceną: 554477,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1079385,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.