eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Swiadczenie usług sprzątania powierzchni, sprzatania posesji oraz obsługę centrali telefonicznej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Poznań: Swiadczenie usług sprzątania powierzchni, sprzatania posesji oraz obsługę centrali telefonicznej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald
Numer ogłoszenia: 167310 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122522 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald, ul. M. Smoluchowskiego 1, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644000, faks 061 6644037.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Urząd Skarbowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Swiadczenie usług sprzątania powierzchni, sprzatania posesji oraz obsługę centrali telefonicznej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych wszelkiego typu znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald przy ul. M. Smoluchowskiego 1 w Poznaniu o łącznej powierzchni użytkowej ok. 3700 m2 ; kompleksową usługę sprzątania posesji obejmującej teren Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald oraz obsługę centrali telefonicznej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald. 2. Szczegółowy podział rodzaju powierzchni i elementów oraz orientacyjne ich wielkości i ilości do sprzątania określa załącznik nr 6 do SIWZ - Podział podstawowych powierzchni i elementów objętych usługą sprzątania w ramach zamówienia oraz orientacyjne wielkości/ ilości. 3. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem oraz częstotliwość ich wykonania określa Załącznik nr 7 do SIWZ - Zakres prac objętych zamówieniem oraz częstotliwość ich wykonania. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie. 5. Wykonawca zapewni na własny koszt sprzęt oraz środki czystości przystosowane do rodzaju czyszczonych powierzchni i posiadające odpowiednie dokumenty stwierdzające o bezpieczeństwie wyrobów chemii gospodarczej. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania oględzin oraz przedmiaru powierzchni przed złożeniem oferty przez zainteresowanych Wykonawców w godzinach pracy Urzędu po uprzednim poinformowaniu i ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną przez Wykonawcę. 8. Wymagania dotyczące zastosowanych środków, pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości, a w szczególności: - Papieru toaletowego dwuwarstwowego białego, (wielkość rolki dopasowana do standardowych pojemników typu Merida), - Mydła w płynie - nawilżające o delikatnym zapachu (nie powodujące wysuszenia skóry rąk) - Środków myjących, czyszczących, dezynfekujących, neutralizujących zapachy toalet, - Worków do koszy na śmieci koloru czarnego oraz worków do niszczarek, - Środków przeznaczonych do pielęgnacji i konserwacji materiałów z jakich zostały wykonane posadzki w budynku. b) Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy będą biologicznie neutralnymi. Wszystkie produkty będą należytej jakości i spełniać będą wymagania wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska. Zastosowane środki chemiczne muszą być przeznaczone do używania odpowiednio do każdego rodzaju powierzchni, c) W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi spowodowanego stosowaniem nieodpowiednich środków czystości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zmiany środków czystości na wskazane przez Zamawiającego, d) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości podłóg, ścian oraz wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, bieżącego uzupełniania mydła w dozownikach i papieru toaletowego, e) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia swoim pracownikom odzieży roboczej, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej - zgodnie z przepisami i zasadami BHP oraz wózków serwisowych i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego świadczenia usługi. f) Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia pracownika sprawującego w jego imieniu nadzór nad wykonywaną usługą. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dni i godzin świadczenia usług w przypadku zmiany wymiaru lub rozkładu czasu pracy Zamawiającego, a także w innych uzasadnionych przypadkach np. Akcja PIT, Dzień otwarty itp. bez zmiany wynagrodzenia. h) Osoby sprzątające pomieszczenia po godzinach pracy Urzędu zobowiązane będą pobierać klucze do pomieszczeń od pracownika ochrony Urzędu i po sprzątnięciu danego pomieszczenia zobowiązane będą do jego zamknięcia i oddania kluczy pracownikom ochrony Urzędu. W przypadku zagubienia kluczy Wykonawca na własny koszt w terminie 24 godzin wymienia zamki do pomieszczenia, z którego klucze zagubiono i przekaże komplet 3 kluczy Zamawiającemu. i) Zamawiający pozostawi do dyspozycji Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze i socjalne do przechowywania sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. j ) W budynku Zamawiającego przebywa ok. 170 pracowników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171055,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8068,86

  • Oferta z najniższą ceną: 8068,86 / Oferta z najwyższą ceną: 20910,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.