eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Przedmiot zamówienia są usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie administrowanym przez ZDP Opatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Opatów: Przedmiot zamówienia są usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie administrowanym przez ZDP Opatów
Numer ogłoszenia: 167287 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie, ul. Lipowska 2, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8682485, fax 015 8682485.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.opatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia są usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie administrowanym przez ZDP Opatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008. Zadanie I Zwalczanie śliskości przy użyciu pługopiaskarek na terenie administrowanym przez ZDP Opatów - Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 260 Oferent powinien posiadać: - 3 szt. nośników pod pługopiaskarki o ładowności 6 t, i powyżej. Zadanie II Zwalczanie śliskości przy użyciu pługopiaskarek na terenie administrowanym przez ZDP Opatów - Obwodu Drogowego Nr 2 w Smugach oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 130 Oferent powinien posiadać: - 2 szt. nośników pod pługopiaskarki o ładowności 6 t, i powyżej. Zadanie III Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie - obszar gminy Baćkowice oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 140 Oferent powinien posiadać: - nośnik wraz z pługiem średnim obustronnym - 1 szt. Zadanie IV Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie - obszar gminy Iwaniska oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 140 Oferent powinien posiadać: - nośnik wraz z pługiem średnim obustronnym - 1 szt. Zadanie V Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie - obszar gminy Lipnik oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 50 Oferent powinien posiadać: - ładowarka o pojemności łyzki powyżej 2 m2 - 1 szt. Zadanie VI Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie - obszar gminy Opatów oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 230 Oferent powinien posiadać: - nośnik wraz z pługiem średnim obustronnym - 1 szt. Zadanie VII Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie - obszar gminy Sadowie oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 50 Oferent powinien posiadać: - ładowarka o pojemności łyzki powyżej 2 m2 - 1 szt. Zadanie VIII Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Smugach - obszar gminy Wojciechowice oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 160 Oferent powinien posiadać: - nosnik (typu TATRA) pod pług cieżki obustronny - 1 szt. Zadanie IX Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Smugach - obszar gminy Tarłów oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 50 Oferent powinien posiadać: - ładowarka o pojemności łyzki powyżej 2 m2 - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.1 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 i 2 a.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 2 2. Oświadczenie Wykonawcy dla każdego partnera z osobna, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Ustalone pełnomocnictwo w reprezentowaniu firm w postępowaniu i podpisaniu umowy Wyżej wymienione dokumenty w pkt. 3 i 4 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie ul. Lipowska 2 27-500 Opatów zdpopatow@poczta.onet.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie ul. Lipowska 2 27-500 Opatów sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości przy użyciu pługopiaskarek na terenie administrowanym przez ZDP Opatów - Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Zwalczanie śliskości przy użyciu pługopiaskarek na terenie administrowanym przez ZDP Opatów - Obwodu Drogowego Nr 1 w Opatowie oraz na innych drogach powiatowych w zależności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 260 Oferent powinien posiadać: - 3 szt. nośników pod pługopiaskarki o ładowności 6 t, i powyżej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zwalczanie śliskości przy użyciu pługopiaskarek na terenie administrowanym przez ZDP Opatów - Obwodu Drogowego Nr 2 w Smugach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Zwalczanie śliskości przy użyciu pługopiaskarek na terenie administrowanym przez ZDP Opatów - Obwodu Drogowego Nr 2 w Smugach oraz na innych drogach powiatowych w zalezności od potrzeb i dyspozycji Zamawiającego. Przewidywana ilość godzin pracy : - w akcji czynnej - 130 Oferent powinien posiadać: - 2 szt. nośników pod pługopiaskarki o ładowności 6 t, i powyżej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.