eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Pełnienie obowiązków Kierownika Projektu (kontrola) oraz specjalisty do spraw technicznych Projektu pn.eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Kościerzyna: Pełnienie obowiązków Kierownika Projektu (kontrola) oraz specjalisty do spraw technicznych Projektu pn.: eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 167270 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościerzyna , ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6865980, faks 058 6865983.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Kierownika Projektu (kontrola) oraz specjalisty do spraw technicznych Projektu pn.: eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków Kierownika Projektu (kontrola) oraz pełnienie obowiązków specjalisty do spraw technicznych Projektu pn.: eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dla części nr 1 Zamawiający wymaga by Wykonawca: 1) zrealizował minimum 1 usługę polegającą na kierowaniu Projektem finansowanym ze środków Unii Europejskiej o wartości co najmniej 500 000,00 PLN. Dla części nr 2 Zamawiający wymaga by Wykonawca: 1) zrealizował minimum 1 usługę polegającą na nadzorowaniu wdrożenia systemu informatycznego obejmującego dostawy sprzętu i oprogramowania, budowę sieci okablowania strukturalnego, instalację i uruchomienie serwerowni oraz wdrożenia oprogramowania dla co najmniej 30 użytkowników . Na potwierdzenie wykonawca składa Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dla części nr 1 Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował co najmniej: 1 osobą, która (jako kierownik zespołu, bądź samodzielnie) kierowała Projektem finansowanym ze środków Unii Europejskiej, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, o wartości minimum 500 000 PLN Dla części nr 2 Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował co najmniej: 1 osobą, która (jako kierownik zespołu, bądź samodzielnie) nadzorowała wdrożenie systemu informatycznego obejmującego dostawy sprzętu i oprogramowania, budowę sieci okablowania strukturalnego, instalację i uruchomienie serwerowni oraz wdrożenia oprogramowania dla co najmniej 30 użytkowników w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla części nr 1: Na podstawie art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy b) podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji, 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy w przypadku: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych dotyczących personelu Stron, nie wywiązywania się personelu Wykonawcy z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana personelu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.), Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany personelu, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić taką osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 5) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 6) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, np. wysokość podatku VAT. 7) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 2. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. Dla części nr 2: Na podstawie art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy b) podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji, 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy w przypadku: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych dotyczących personelu Stron, nie wywiązywania się personelu Wykonawcy z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana personelu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.), Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany personelu, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić taką osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 5) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 6) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, np. wysokość podatku VAT. 7) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 2. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/koscierzyna/zamowienia/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościerzyna ul. Strzelecka 9; 83-400 Kościerzyna, Biuro Obsługi Mieszkańca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kościerzyna ul. Strzelecka 9; 83-400 Kościerzyna, Biuro Obsługi Mieszkańca.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z funduszy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 2. Społeczeństwo wiedzy. Działanie2.2. Infrastruktura i usługi tworzące podstawy społeczeństwa informacyjnego. Poddziałanie 2.2.2. Rozwój usług społeczeństwa informacyjnego. Tytuł Projektu: eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie obowiązków Kierownika finansowo-organizacyjnego Projektu (kontrola) pn.: eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzorowanie, koordynowanie, organizowanie, monitoring prawidłowej realizacji Projektu, zgodnej z jego harmonogramem i budżetem, w tym dbanie o prawidłową realizację Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego w ramach projektu pn.: eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna, zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu ze środków Unii Europejskiej. 1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie zarządzanie Projektem, pełnienie funkcji kierownika projektu (kontrola) z zachowaniem zgodności działań podejmowanych w celu realizacji projektu z umową o dofinansowanie w szczególności: 1) nadzorowanie, koordynowanie, organizowanie, monitoring prawidłowej realizacji Projektu, zgodnej z jego harmonogramem i budżetem, w tym dbanie o prawidłową realizację przedmiotowego projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. 2) zgłaszanie wniosków o dokonywanie przesunięć środków finansowych między zadaniami i wprowadzaniem zmian do wniosku, 3) nadzorowanie pracy osób zaangażowanych w realizację Projektu, 4) kontrola prawidłowości realizacji przedmiotu Projektu przez wybranych przez Zamawiającego wykonawców. 5) udział w spotkaniach projektowych, roboczych. 6) opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu protokołów odbioru przedmiotu Projektu. 7) kontrola realizacji Projektu, 8) przygotowanie i zatwierdzanie kompletności i prawidłowości wypełnienia wniosków Beneficjenta o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe oraz ich składanie w formie elektronicznej w aktualnym generatorze wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, 9) nadzorowanie terminowości składania wniosków o płatność, opisywanie faktur oraz sporządzanie sprawozdań i raportów o rzeczowym i finansowym postępie realizacji projektu, 10) przygotowywanie projektów pism do Instytucji Zarządzającej i prowadzenie ewidencji korespondencji dot. projektu, 11) współpraca z osobami rozliczającymi projekt, 12) gotowość i współpraca w kontrolach projektu przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą i inne instytucje zewnętrzne oraz współpraca z audytorem wewnętrznym przy przeprowadzaniu audytu projektu, odniesienie się do uwag pokontrolnych, dostosowanie się do uwag pokontrolnych/poaudytowych w okresie realizacji umowy 13) wykonywanie wszystkich czynności i prac w bieżącej współpracy z Zamawiającym, odpowiednimi merytorycznymi komórkami urzędu gminy i jednostkami organizacyjnymi gminy, 14) uzgadnianie i przedkładania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z projektem w czasie umożliwiającym dochowanie wszelkich terminów obowiązujących Zamawiającego, 15) bezzwłocznego informowania w formie pisemnej Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji Projektu 16) przygotowywanie raportów dotyczących przebiegu realizacji projektu i przekazywanie ich do Urzędu Gminy Kościerzyna. 17) przygotowywanie okresowych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia, wniosków o płatność, przekazywanych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 18) przygotowywanie, prowadzenie i koordynowanie wszystkich działań promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją projektu, zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie, uzgodnionych z zamawiającym. 19) wykonywanie innych obowiązków związanych z realizacja projektu, zlecanych przez Zamawiającego. 20) bieżące przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji projektu oraz przygotowanie jej do rozliczenia. 21) stawienie się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie 24 godz. od powiadomienia pisemnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie obowiązków Specjalisty ds. technicznych Projektu pn. eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzorowanie Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego w ramach projektu pn.: eAdministracja - szansą na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu ze środków Unii Europejskiej. 1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie nadzorowania i koordynowanie prawidłowej realizacji Projektu, zgodnie z jego harmonogramem i przedmiotem, w tym dbanie o prawidłową realizację przedmiotowego projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, w szczególności: 1) nadzorowanie dostaw i usług wykonywanych w ramach realizacji Projektu, 2) opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu protokołów odbioru przedmiotu Projektu. 3) kontrola prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia realizowanego w ramach projektu pn. Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w ramach projektu pn. Administracja - szansa na rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Kościerzyna przez wybranych przez Zamawiającego Wykonawców. 4) udział w spotkaniach projektowych, roboczych w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie 24 godz. od chwili powiadomienia, 5) udział w testach akceptacyjnych dostarczonych systemów. 6) przygotowanie regularnych miesięcznych raportów (do 10 dnia każdego miesiąca) dotyczących przebiegu realizacji projektu, 7) współpraca z osobami rozliczającymi projekt, 8) bezzwłoczne informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji Projektu 9) wykonywanie innych obowiązków związanych z realizacja projektu, zlecanych przez Zamawiającego. 10) stawienie się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie 24 godz. od powiadomienia pisemnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.