eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy Przedszkola Samorządowego oraz żłobka w Brzezince gm. Oświęcim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Oświęcim: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy Przedszkola Samorządowego oraz żłobka w Brzezince gm. Oświęcim
Numer ogłoszenia: 167252 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60494 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy Przedszkola Samorządowego oraz żłobka w Brzezince gm. Oświęcim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej dla zadania pn. Budowa Przedszkola Samorządowego oraz żłobka w Brzezince gm. Oświęcim wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji która stanowi załącznik do nin. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. część opisową (założenia projektowe) oraz część graficzną. 2. Lokalizacja : Brzezinka, działki ewidencyjne 1084 i 1082 na których należy zlokalizować obiekt przedszkola wraz ze żłobkiem, zagospodarowanie terenu, dojścia, dojazdy, parkingi, miejsca rekreacyjne i małą architekturę. UWAGA: Dla wskazanej działki brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3 SKŁAD DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 1.Projekt budowlano-wykonawczy wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę opracowany zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji wraz z uzyskaniem w/w decyzji 2.Projekty wykonawcze dla następujących branż: Branża architektoniczno-budowlana :5 egzemplarzy a)projekt architektury z kolorystyką elewacji b)projekt konstrukcji z niezbędnymi rysunkami warsztatowymi (szczegóły) c)projekt wyposażenia wszystkich pomieszczeń d)projekt aranżacji wnętrz wraz z kolorystyką e)projekt detali architektonicznych f)projekt elementów małej architektury Branża drogowa :5 egzemplarzy a)projekt robót drogowych b)projekt zagospodarowania terenu wraz z uzgodnieniami branżowymi obejmującymi miejsca postojowe (min.15) drogi wewnętrzne, dojazdowe, ciągi komunikacyjne małą architekturę oraz ogrodzenie terenu z wejściem głównym (brama wjazdowa, bramka wejściowa) Branża sanitarna :5 egzemplarzy a)projekt sieci wodociągowej wraz z przyłączami b)projekt osadnika ściekowego wraz z przyłączem do budynku c)projekt odwodnienia budynku i terenu d)projekt przyłącza instalacji gazowej e)projekt instalacji wewnętrznej wod.-kan f)projekt instalacji p.poż g)projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji h)projekt instalacji gazowej i)projekt instalacji c.o. j)projekt technologii kotłowni gazowej k)projekt technologii kuchni wraz z wyposażeniem Branża elektryczna :5 egzemplarzy a)projekt przyłącza elektroenergetycznego (umowa przyłączeniowa) b)projekt instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych obiektu c)projekt instalacji oświetlenia terenu i miejsc parkingowych d)projekt instalacji odgromowej e)projekt instalacji sygnalizacji pożaru f)projekt instalacji niskoprądowych ( teletechnicznych, sieci komputerowej nagłośnienia, systemu antywłamaniowego i telewizji dozorowanej oraz kontroli dostępu) 3.Przedmiar robót z podziałem na poszczególne branże i powiązany ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zawierający opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r, (Dz.U.Nr 202, poz. 2072) 3 egz. 4.Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (D.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004r.)3 egz. 5.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych obejmująca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych 3 egz. 6.Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 3 egz. 7.Certyfikat energetyczny 8.Opracowania związane z przeprojektowaniem istniejących urządzeń infrastruktury technicznej w przypadku kolizji z projektowanym obiektem. 9.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest uzyskać : a)niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę b)decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, o ile jest wymagana na podstawie odrębnych przepisów, c)mapy do celów projektowych w skali 1:500 - wg wymogów Wydziału Architektoniczno-Budowlanego Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu d)oraz wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym też badania geotechniczne i geologiczne, 10.Prawomocne pozwolenie na budowę dla całego zakresu 4. UWAGI odnośnie dokumentacji: 1.Wszystkie opracowania należy dostarczyć zamawiającemu w formie papierowej w podanych wyżej ilościach oraz na nośniku elektronicznym pdf oraz w dwg. 2.Rozwiązania projektowe należy uzgodnić z przyszłym użytkownikiem przedszkola oraz przedstawić je Zamawiającemu. 3.W razie potrzeby obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnić dokumentację szczegółowymi projektami wykonawczymi umożliwiającymi wykonanie robót budowlanych bez konieczności dodatkowych opracowań. 4.Wykonawca w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie może wskazywać znaków towarowych, lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. W/w przypadku zastosowania stwierdzenia lub równoważne Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 5.Dokumentacja projektowa przedłożona Zamawiającemu winna: a) być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, b) być spójna i skorelowana we wszystkich branżach wchodzących w jej skład, c) posiadać pozwolenie na budowę, d) posiadać wszystkie niezbędne, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów. 5. WARUNKI REALIZACJI: 1. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania Zamawiającego z treścią uzyskanych uzgodnień. 2.W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad i błędów kosztorysowych, projektant zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie i pokryć koszty robót budowlanych jako dodatkowych i niezbędnych do wykonania. 3.Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielania Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania Wykonawców w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. 5.Dokumentacja winna być sporządzona z zachowaniem przepisów prawa, a w szczególności zgodnie z przepisami dotyczącymi przedszkoli i żłobków, a także zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, przepisami p.poż. itd. 6.Dokumentacja musi być zgodna z obowiązującymi przepisami na dzień składania jej u Zamawiającego. 7.W przypadku zmiany przepisów w okresie od daty złożenia dokumentacji u Zamawiającego do dnia składania wniosku o pozwolenie na budowę, projekt należy dostosować do obowiązujących zmian. 8.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego z powodu niewłaściwego, niespójnego z dokumentacją projektową sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. 9.Wykonawca zobowiązuje się do udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania wykonawców, jakie mogą wpłynąć podczas składania ofert w przetargu na wykonawstwo na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji projektowej. 10.W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad i błędów kosztorysowych, projektant zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie i pokryć koszty robót budowlanych jako dodatkowych niezbędnych do wykonania. 11.Rękojmia - Zamawiający wspólnie z Wykonawcą rozszerzają termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia do upływu terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady obiektu, wykonanego na podstawie dokumentacji - 5 lat od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 6. WARUNKI ODBIORU PRAC: 1.Obiór dokumentacji odbędzie się w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokolarnego jej przekazania przez Wykonawcę. 2.Do składanej dokumentacji należy załączyć wykaz opracowań i oświadczeń projektanta o jej kompletności oraz zgodności jej wykonania z obowiązującymi przepisami. 3.Zamawiający dokona jej sprawdzenia pod względem formalnym i w przypadku braku zastrzeżeń podpisze protokół odbioru. Protokół odbioru stanowił będzie podstawę do złożenia faktury za wykonane zamówienie. 7. WARUNKI ROZLICZENIA : 1.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego. 2.Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą częściową w wysokości 80% wynagrodzenia po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego oraz po otrzymaniu pozwolenia na budowę. 3.Pozostała kwota 20% końcowego wynagrodzenia zostanie zrealizowana po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę . 4.Termin płatności faktury częściowej i końcowej wynosi 21 dni od daty jej złożenia wraz z protokołem odbioru opracowania bez zastrzeżeń. 5.Z chwilą zapłaty wynagrodzenia za dokumentację projektową, Zamawiający nabywa nieodpłatnie na czas nieokreślony pełne autorskie prawa majątkowe do opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia na wszelkich znanych w chwili wykonania umowy polach eksploatacji, w tym w szczególności: -wprowadzenie do komputera, jego utrwalenie i zwielokrotnienie, -publikowanie w formie pisemnej i elektronicznej -umieszczanie na stronach internetowych Urzędu Gminy Oświęcim oraz innych podmiotów - przekazywanie autorskich praw majątkowych osobom trzecim bez dodatkowej zgody autora opracowania - prawa do zmiany, modyfikacji, przeróbki, aktualizacji, w tym do przekazania tego swobodnie wybranemu projektantowi - Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń związanych z wykorzystaniem opracowania projektowego przez Zamawiającego. - Przeniesienie praw autorskich majątkowych obejmuje przeniesienie własności egzemplarzy dzieła i następuje nieodpłatnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 35.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa GAWŁOWSKI Gawłowski Piotr, ul. Biała 7, 42-221 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69249,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.