eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Oczyszczanie miasta Płońska w 2009 r., zamówienia częścioweI - Oczyszczanie kanalizacji deszczowej. II - Konserwacja i oczyszczanie rowów melioracyjnych na terenie miasta. III - Konserwacja rzeki Płonki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Płońsk: Oczyszczanie miasta Płońska w 2009 r., zamówienia częściowe: I - Oczyszczanie kanalizacji deszczowej. II - Konserwacja i oczyszczanie rowów melioracyjnych na terenie miasta. III - Konserwacja rzeki Płonki
Numer ogłoszenia: 167234 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta Płońska w 2009 r., zamówienia częściowe: I - Oczyszczanie kanalizacji deszczowej. II - Konserwacja i oczyszczanie rowów melioracyjnych na terenie miasta. III - Konserwacja rzeki Płonki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Oczyszczanie miasta Płońska w 2009 r. - zamówienia częściowe: 1. I - Oczyszczanie kanalizacji deszczowej. 2. II - Konserwacja i oczyszczanie rowów melioracyjnych na terenie miasta. 3.III - Konserwacja rzeki Płonki. Ad. 1 Zamówienie częściowe nr 1 pn. Oczyszczanie kanalizacji deszczowej. 1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płońska, polegające na wykonaniu nw. czynności: -bieżące udrażnianie kolektorów kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami i kratkami spustowymi w drogach gminnych z wywozem lodu mułów i piasku na wysypisko odpadów wg. wykazu zawartego w załączniku nr 2 do umowy. -oczyszczenie separatora nad rzeką Płonką. -naprawa uszkodzonych odcinków (wymienionych w ww. załączniku) kolektorów, studzienek i kratek spustowych -bieżące uzupełnianie pokryw studzienek - 15 szt., kratek spustowych - 80 szt., które zostały uszkodzone lub skradzione. -po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca protokolarnie przekaże Zamawiającemu pozostałą, niewykorzystaną ilość pokryw studzienek i kratek spustowych i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Udrażnianie kolektorów winno być wykonywane sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji. 3. Usunięcia awarii zgłoszonej przez Zamawiającego w czasie 2 godzin od chwili powiadomienia. Ad. 2 Zamówienie częściowe nr 2 pn. Konserwacja i oczyszczanie rowów melioracyjnych na terenie miasta Płońska. 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów melioracyjnych obejmująca: -wykoszenie porostów ze skarp i dna rowu wraz z wywozem , -odmulenie dna rowu warstwą do 30 cm o szerokości 0,6 m , -wycięcie krzewów wraz z wywozem, -odmulenie przepustów, -wywóz namułu z odmulonych rowów i przepustów. 2. Prace te dot. następujących rowów : a). Rów w ul Żeromskiego od firmy Olczak Motors - ok. 500 m. b). Rów od ul. 19 stycznia do rzeki Płonki - ok. 400 m. c). Rów od trasy Nr 10 do firmy Elanders - ok. 790 m. d). Rów w ul . Wieczorków - ok. 634 m. e). Wylot rurociągu przy przepompowni kolejowej - ok. 20 m. Razem - ok. 2.344 m. Ad. 3 Zamówienie częściowe nr 3 pn. Konserwacja rzeki Płonki. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z konserwacją rzeki Płonki na odcinku od mostu kolejowego do drogi krajowej Nr 7 (t.j. ok. 1200 m) polegających na : - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem , - oczyszczenie płyt betonowych, - usunięciu kożucha przy głębokości ponad 1m, bez budowli przy średniej szerokości 3 m, - usunięciu zatorów i przetamowań z koryta rzeki, - usunięciu przedmiotów wrzuconych do rzeki, - wywóz urobku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych; 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu zadań odpowiadających rodzajem i treścią przedmiotowi zamówienia. 3) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz z zaświadczeniami zgodnymi z niniejszą siwz. 4) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na danym terenie (dotyczy tylko zamówienia częściowego nr 1 oczyszczanie kanalizacji deszczowej) 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. 1) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których mowa w art. 92 ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w Płońsku, ul. Płocka 39, wejście od ul. 1 Maja..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1A. Dokumenty dotyczące zamówienia częściowego nr 1 pn. Oczyszczanie kanalizacji deszczowej. 1A 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 1A 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1A 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia (sprzęt) niezbędne do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia. (załącznik nr 3 do siwz) Wykonawca dla prawidłowej realizacji zamówienia powinien wykazać, że dysponuje bądź będzie dysponował sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji. UWAGA. Urządzenie używane do wykonania zamówienia powinno być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z ustawa Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zmianami) oraz w środki łączności. 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Należy wykorzystać załącznik nr 4 do siwz. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 1 usługi, podobnej do oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część przez Wykonawcę należy wskazać wykonywaną usługę podobną do usługi z każdej części zamówienia. 1A 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na minimum 160 000,00 zł. 1A 5. Postanowienia w sprawie pełnomocnictwa: 1) Zamawiający zastrzega, aby pełnomocnictwo dołączone do oferty było w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1A 6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 1.A.2.1),2) oraz 1.A.4.1) siwz, 5) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.1. 1A 7. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.A.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczona notarialnie. 1A 8. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone), składane w ofercie Wykonawca wydziela i oznacza w wybrany przez siebie sposób dla zabezpieczenia przed ujawnieniem. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji, które nie podlegają ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1B. Dokumenty dotyczące zamówienia częściowego nr 2 pn. Konserwacja i oczyszczanie rowów melioracyjnych na terenie miasta Płońska. 1B 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 1B 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1B 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Należy wykorzystać załącznik nr 4 do siwz. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 1 usługi podobnej do oferowanego przedmiotu zamówienia. 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia (sprzęt) niezbędne do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia. (załącznik nr 3 do siwz) Wykonawca dla prawidłowej realizacji zamówienia powinien wykazać, że dysponuje bądź będzie dysponował następującym sprzętem: ciągnik rolniczy z przyczepą. 1B 4. Postanowienia w sprawie pełnomocnictwa: 1) Zamawiający zastrzega, aby pełnomocnictwo dołączone do oferty było w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1B 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne): 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 1B.2.1), 2) siwz, 5) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.1. 1B 6. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.B.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał 1B 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone), składane w ofercie Wykonawca wydziela i oznacza w wybrany przez siebie sposób dla zabezpieczenia przed ujawnieniem. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji, które nie podlegają ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1C Dokumenty dotyczące zamówienia częściowego nr 3 pn. Konserwacja rzeki Płonki. 1C 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 1C 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1C 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Należy wykorzystać załącznik nr 4 do siwz. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 1 usługi podobnej do oferowanego przedmiotu zamówienia. 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia (sprzęt) niezbędne do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia. (załącznik nr 3 do siwz) Wykonawca dla prawidłowej realizacji zamówienia powinien wykazać, że dysponuje bądź będzie dysponował następującym sprzętem: ciągnik rolniczy z przyczepą. 1C 4. Postanowienia w sprawie pełnomocnictwa: 1) Zamawiający zastrzega, aby pełnomocnictwo dołączone do oferty było w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1C 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne): 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 1C.2.1),2) siwz, 5)Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.1. 1C 6. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.C.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczona notarialnie. 4) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 5) Dokumenty niejawne (zastrzeżone), składane w ofercie Wykonawca wydziela i oznacza w wybrany przez siebie sposób dla zabezpieczenia przed ujawnieniem. 6) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji, które nie podlegają ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 7) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja), II piętro, Referat Zamówień Publicznych, pokój 212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 Urząd Miejski, (wejście od ul. 1 Maja), Kancelaria Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.07.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie kanalizacji deszczowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płońska, polegające na wykonaniu nw. czynności: -bieżące udrażnianie kolektorów kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami i kratkami spustowymi w drogach gminnych z wywozem lodu mułów i piasku na wysypisko odpadów wg. wykazu zawartego w załączniku nr 2 do umowy. -oczyszczenie separatora nad rzeką Płonką. -naprawa uszkodzonych odcinków (wymienionych w ww. załączniku) kolektorów, studzienek i kratek spustowych -bieżące uzupełnianie pokryw studzienek - 15 szt., kratek spustowych - 80 szt., które zostały uszkodzone lub skradzione. -po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca protokolarnie przekaże Zamawiającemu pozostałą, niewykorzystaną ilość pokryw studzienek i kratek spustowych i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Udrażnianie kolektorów winno być wykonywane sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji. 3. Usunięcia awarii zgłoszonej przez Zamawiającego w czasie 2 godzin od chwili powiadomienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i oczyszczanie rowów melioracyjnych na terenie miasta Płońska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów melioracyjnych obejmująca: -wykoszenie porostów ze skarp i dna rowu wraz z wywozem , -odmulenie dna rowu warstwą do 30 cm o szerokości 0,6 m , -wycięcie krzewów wraz z wywozem, -odmulenie przepustów, -wywóz namułu z odmulonych rowów i przepustów. 2. Prace te dot. następujących rowów : a). Rów w ul Żeromskiego od firmy Olczak Motors - ok. 500 m. b). Rów od ul. 19 stycznia do rzeki Płonki - ok. 400 m. c). Rów od trasy Nr 10 do firmy Elanders - ok. 790 m. d). Rów w ul . Wieczorków - ok. 634 m. e). Wylot rurociągu przy przepompowni kolejowej - ok. 20 m. Razem - ok. 2.344 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-1, 90.47.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja rzeki Płonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z konserwacją rzeki Płonki na odcinku od mostu kolejowego do drogi krajowej Nr 7 (t.j. ok. 1200 m) polegających na : - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem , - oczyszczenie płyt betonowych, - usunięciu kożucha przy głębokości ponad 1m, bez budowli przy średniej szerokości 3 m, - usunięciu zatorów i przetamowań z koryta rzeki, - usunięciu przedmiotów wrzuconych do rzeki, - wywóz urobku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-1, 90.47.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.