eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Poprawa infrastruktury technicznej związanej z odprowadzeniem ścieków poprzez budowę sieci kanalizacyjnych w miejscowościach Rozbórz, Mirocin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Przeworsk: Poprawa infrastruktury technicznej związanej z odprowadzeniem ścieków poprzez budowę sieci kanalizacyjnych w miejscowościach Rozbórz, Mirocin
Numer ogłoszenia: 16720 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przeworsk , ul. Bernardyńska 1a, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 0-16 648 7397, faks 0-16 648 7397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury technicznej związanej z odprowadzeniem ścieków poprzez budowę sieci kanalizacyjnych w miejscowościach Rozbórz, Mirocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy Miejscowość Rozbórz: - ciąg główny z rur PVC o średnicach 160,200,250.315 mm -długość łączna 5111mb - ciąg rozdzielczy o rur PVC o średnicach 160,200 mm oraz z rur PE 160 mm -długość łączna 15839 mb -rurociąg tłoczny z rur PVC 160 mm i 63 mm - długość łączna 1428 mb -przepompownia ścieków z przepływomierzem kpl.1 -przyłącza domowe z rur PE i PVC - 5732mb/504 szt. Miejscowość Mirocin - sieć główna i rozdzielcza z rur PVC średnicach 225,200,160 mm oraz rur ciśnieniowych PVC 160 mm - długość łączna 13 212 m - rurociąg tłoczny z rur PE śr 90 mm -420 mb -pompownie ścieków -kpl.2 -przyłącza domowe z rur PVC o średnicach 200,160 mm -długość 5852 mb/339 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych/Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S. A I Oddział Przeworsk nr 69 1240 2597 1111 0010 0892 2329 Dla wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok.9 Kasa/parter/ - Gmina Przeworsk, 37-200, Przeworsk,ul. Bernardyńska 1A lub dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej terminowe i prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają w swojej kadrze osoby mające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach; budowlana, sanitarna 4.Wykonali w okresie 5 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o długości minimum 40 km 5.Prowadzą działalność gospodarczą, 6.Nie posiadają zaległości podatkowych, 7.Nie posiadają zaległości w opłacaniu składek ZUS/KRUS, 8. Wpłacili wadium, 9.Posiadają Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na zasadzie spełnia nie spełnia, warunkiem spełniania ww wymagań jest przedstawienie Zamawiającemu dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego żądane wymaganie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków opisanych w punkcie 8 SIWZ Zamawiający żąda: a) podpisanego oświadczenia będącego częścią SIWZ (załącznik nr 2), b) podpisanego oświadczenia - o braku podstaw do wykluczenia - będącego częścią SIWZ (załącznik nr 3), c) wykaz potencjału kadrowego, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia d) Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę, wraz z referencjami potwierdzającymi ilość wykonanych robót oraz, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, e) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) potwierdzenie wpłacenia wadium, h) Polisę o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - okres gwarancji - 0.05

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.przeworsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przeworsk ,37-200 Przeworsk,ul.Bernardyńska 1A pok.17 -piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Przeworsk ,37-200 Przeworsk,ul.Bernardyńska 1A sekretariat , pok.2 parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich działanie 321 Podstawowe usługi dla ludności i gospodarki wiejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.