eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › budowa dwóch budynków mieszkalno-usługowych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Bernardyńskiej, Świętojańskiej i Toszeckiej w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-31

POZYCJA 16716

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: budowa dwóch budynków mieszkalno-usługowych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Bernardyńskiej, Świętojańskiej i Toszeckiej w Gliwicach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Pochaba, ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2310395, +48 032 3000034, fax +48 032 2310395, +48 032 3000033, e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl, www.2tbszbm.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dwóch budynków mieszkalno-usługowych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Bernardyńskiej, Świętojańskiej i Toszeckiej w Gliwicach 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: przygotowanie placu budowy, budowę dwóch TBS-owskich budynków oraz zagospodarowanie terenu. Łączna kubatura budynków: 29.936,00 m sześc., łączna ilość mieszkań: 77, łączna powierzchnia użytkowa mieszkań: 4.279,19 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gliwice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: - Przygotowanie placu budowy. - Budowa dwóch TBS-owskich wielorodzinnych budynków mieszkalno-usługowych wg dokumentacji projektowej P. W. - przy ul. Bernardyńskiej, Świętojańskiej i Toszeckiej. - Wykonanie sieci wraz z przyłączami wg PW; - Wykonanie zagospodarowania terenu wg PW, - Wykonanie małej architektury wg PW, - Koordynacja prac z właścicielami: sieci c.o. - Przedsiębiorstwom Energetyki Cieplnej - Gliwice sp. z o.o. zasilania energetycznego - Rejonem Energetycznym Gliwice - GZE S. A. (obecnie Vattfenfall Distribution Poland), sieci wodnokan. Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Gliwice, sieci telefonicznej - Telekomunikacją Polską TP S.A., sieci gazowej - Górnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. w Zabrzu oraz wykonawcą sieci internetowej. - Generalny Wykonawca zapewni udział specjalistycznej firmy podwykonawczej do wykonania wzmocnienia gruntu wg przyjętej w projekcie technologii Kolumn kamiennych metodą wibrowymiany gruntu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 23;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 270 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (art 22 ust. 1 Pzp). wykonawca musi przedłożyć w ofercie: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólni, np. konsorcjum (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - potencjał kadrowy - dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i elektrycznych; osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu sieci: wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych i teletechnicznych; osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu dróg i ulic; - kserokopie uprawnień budowlanych i kserokopie dowodów przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej 2 zrealizowane zamówienie w charakterze głównego wykonawcy, z budownictwa powszechnego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowego przedsięwzięcia o kubaturze nie mniejszej niż 6.000,00 m sześc. i wartości zamówienia nie mniejszej niż 3,0 mln złotych brutto. - co najmniej 1 zrealizowane zamówienie dotyczące wzmocnienia gruntu w technologii kolumn kamiennych metodą wibrowymiany gruntu. - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww. zamówień, - bilans oraz rachunek zysków i strat za 2005 r. a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - informację określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności ogółem za 2005 r. Zamawiający wymaga, aby wielkość obrotów wykonawcy w 2005r. była nie mniejsza niż 6 mln złotych. - dowód wniesienia wadium, - oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przypadku składania oferty przez podmiot zbiorowy - Dla wykonawców z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajduje zastosowanie par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% okres rękojmi - 10% warunki płatności - 5% termin wykonania - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.05.2006, cena - 976,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego wymieniona w pkt. I.1), pokój nr 309.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.