eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w tym 31 podległych biur powiatowych na terenie województwa wielkopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Poznań: Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w tym 31 podległych biur powiatowych na terenie województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 167118 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w tym 31 podległych biur powiatowych na terenie województwa wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) świadczenie usług monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych dla obiektów Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) i biur powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego, w których system zabezpieczeń wykrył zagrożenie 2) instalacje, naprawy, rozbudowy oraz modernizacje niżej wymienionych systemów zabezpieczeń (zwanych dalej w umowie systemami zabezpieczeń) zlokalizowanych w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego: a) System Kontroli Dostępu (SKD) b) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) c)System Telewizji Dozorowej w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 i ul. Strzeszyńskiej 36 (CCTV) (W przypadku montażu systemu CCTV w innych obiektach Zamawiającego Wykonawca bez zwiększania wynagrodzenia automatycznie obejmie umową również nowe systemy), d) System transmisji sygnałów alarmowych e) System przeciw pożarowy (p.poż) 3) okresowe przeglądy i konserwacje wymienionych w pkt 2 systemów zabezpieczeń zlokalizowanych w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa Wielkopolskiego. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego uzyskanych w trakcie niniejszego postępowania. Wykaz obiektów Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego: 1. Biuro Powiatowe Chodzież, 64-830 Margonin, ul. Kościelna 17; 2. Biuro Powiatowe Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Kościuszki 88; 3. Biuro Powiatowe Gniezno 62-200 Gniezno, ul. Roosevelta 114; 4. Biuro Powiatowe Gostyń 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 140a; 5. Biuro Powiatowe Grodzisk Wlkp. 62-065 Grodzisk Wlkp., ul. Przemysłowa 12; 6. Biuro Powiatowe Jarocin 63-200 Jarocin, ul. St. Moniuszki 29 A ; 7. Biuro Powiatowe Kalisz 62-800 Kalisz ul. Bolesława Rumińskiego 2; 8. Biuro Powiatowe Kępno 63-600 Kępno, ul. Przemysłowa 1a; 9. Biuro Powiatowe Koło 62-600 Koło, ul. Kolejowa 13; 10. Biuro Powiatowe Konin 62-510 Konin, ul. Hurtowa 1 11. Biuro Powiatowe Kościan 64-000 Kościan, ul. Bernardyńska 2; 12. Biuro Powiatowe Krotoszyn 63-700 Krotoszyn, ul. Fabryczna 4B; 13. Biuro Powiatowe Leszno 2 obiekty 64-100 Leszno, ul. Kurpińskiego 6 64 -100 Leszno, ul. Słowiańska 63; 14. Biuro Powiatowe Międzychód 64-400 Międzychód, ul. Sikorskiego 22 a; 15. Biuro Powiatowe Nowy Tomyśl 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Kolejowa 2; 16. Biuro Powiatowe Oborniki 64-610 Rogoźno, ul. Boguniewska 38; 17. Biuro Powiatowe Ostrów Wlkp. 63-421 Przygodzice, ul. P.T.R. 12; 18. Biuro Powiatowe Ostrzeszów 63-500 Ostrzeszów, ul. Kościuszki 25; 19. Biuro Powiatowe Piła 64-920 Piła, Al. Wojska Polskiego 49 b; 20. Biuro Powiatowe Pleszew 63-300 Pleszew, ul. Ogrodowa 13; 21. Biuro Powiatowe Rawicz 63-910 Miejska Górka, ul. Paderewskiego 20; 22. Biuro Powiatowe Słupca 62-400 Słupca, Al. Tysiąclecia 60; 23. Biuro Powiatowe Szamotuły 64-500 Szamotuły, ul. B. Chrobrego 8A; 24. Biuro Powiatowe Śrem 63-100 Śrem, ul. Gostyńska 1; 25. Biuro Powiatowe Środa Wlkp. 63-000 Środa Wlkp., ul. Kosynierów 2b (planowana jest zmiana lokalizacji siedziby BP); 26. Biuro Powiatowe Turek 62-700 Turek, ul. Milewskiego 9; 27. Biuro Powiatowe Wągrowiec 62-100 Wągrowiec, ul. Grunwaldzka 30; 28. Biuro Powiatowe Wolsztyn 64-200 Wolsztyn, ul. Przemysłowa 7; 29. Biuro Powiatowe Września 62-300 Września, ul. Generała Sikorskiego 34; 30. Biuro Powiatowe Złotów 77-400 Złotów, ul. 8-go Marca 5; 31. Biuro Powiatowe Poznań 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 29; 32. Wielkopolski Oddział Regionalny 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36 oraz ul. Strzeszyńska 29. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji/adresu obiektów w trakcie trwania umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji znajduje się w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość zlożenia zamówień uzupełniających do kwoty nie przekraczającej 5% wartości przemiotu zamówenia podstawowego w zakresie: instalacje, naprawy, rozbudowy oraz modernizacje niżej wymienionych systemów zabezpieczeń (zwanych d w umowie systemami zabezpieczeń) zlokalizowanych w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biurach Powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego: a) System Kontroli Dostępu (SKD); b) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN); c) System Telewizji Dozorowej w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 i ul. Strzeszyńskiej 36 (CCTV). W przypadku montażu systemu CCTV w innych obiektach Zamawiającego Wykonawca bez zwiększania wynagrodzenia automatycznie obejmie umową również nowe systemy; d) System transmisji sygnałów alarmowych; e) System przeciw pożarowy (p.poż).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. 30 dni. Termin 30 dniowy liczy się od dnia składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tzn. przed 27.05.2014 r. godz. 10:00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których stanowi art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na wydzielony rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Poznań 54 1130 1088 0000 3160 0020 0026 z dopiskiem: wadium - przetarg na usługę ochrony osób i mienia. 6. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz (gwarancje i poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w pokoju 407 (IV piętro) nie później niż do dnia wyznaczonego na składanie ofert do godz. 10.00. 7. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tzn: a) art. 46 ust. 4a tzn: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tzn: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz np.: w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zmianami) minimum w zakresie określonym przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku: spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku: spełnia nie spełnia; na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku: spełnia nie spełnia; na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku: spełnia nie spełnia; na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500.000,00 złotych w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku: spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Poprawnie wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), ponadto należy złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (oryginał) - załącznik nr 2 do SIWZ; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp (oryginał) - załącznik nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie o powiązaniu kapitałowym (wg załącznika nr 4 do SIWZ); d) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia aktualnej koncesji na prowadzenie usług ochrony osób i mienia; w przypadku podwykonawstwa kopie aktualnych koncesji podwykonawców; e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 złotych f) oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp; g) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; h) potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) - w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz np.: w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności; b) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; c) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; e) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ul. Strzeszyńska 36 60-479 POZNAŃ IV piętro. pok. nr 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR, 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36 w kancelarii - pokój za Punktem Obsługi.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.