Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16707 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
1000 Bruxelles: Remont mieszkania przy Rue des Francs 26/13-14, 1040-Bruksela
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ambasada RP w Brukseli, krajowy numer identyfikacyjny
17791600000, ul.
Rue Stevin
139,
1000 Bruxelles, państwo
Polska, woj.
, tel.
+32 2 780 44 94, faks
0032 2 736 78 81, e-mail
monika.krizmanic@msz.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bruksela.msz.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: placówka zagraniczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mieszkania przy Rue des Francs 26/13-14, 1040-Bruksela
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem roboty remontowe w mieszkaniu nr 13-14 na IV p. budynku przy Rue des Francs 26, 1040-Bruksela. Roboty remontowe i instalacyjne w budynku należy wykonać wg. dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej: STWiOR) Dane dot. lokali podlegających remontowi: Mieszkanie nr 14 o Powierzchnia ścian: 290,00 m2 o Powierzchnia sufitów/podłóg: 92,00 m2 o Powierzchnia parkietu: 63 m2 o Drzwi wewnętrzne: szt. 10 o Stolarka okienna - 6 szt. o Powierzchnia tarasu - 60 m2 Mieszkanie nr 13 o Powierzchnia ścian: ,00 m2 o Powierzchnia sufitów/podłóg: 92,00 m2 o Powierzchnia parkietu: 63 m2 o Drzwi wewnętrzne: szt. 10 o Stolarka okienna - 6 szt. o Powierzchnia tarasu - 60 m2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
39141000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont mieszkania przy Rue des Francs 26/13-14 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23599.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25937.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówniena z wolnej reki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 10
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiającym jest placówka zagraniczna, a wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ze względu na wartość zamówienia oraz - na krótki termin wykonania prac, wybór innego trybu byłby nieefektywny i przedłużałby czas wyboru Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.