eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Wybór wykonawcy robót uzupełniających zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie prac wykończeniowych budynku administracyjnego dla Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Lidzbark Warmiński: Wybór wykonawcy robót uzupełniających zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie prac wykończeniowych budynku administracyjnego dla Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 167074 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Bartoszycka 28A, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 22 22, faks 89 767 22 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy robót uzupełniających zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie prac wykończeniowych budynku administracyjnego dla Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych uzupełniających związanych z wykonaniem prac wykończeniowych budynku administracyjnego w oparciu o dokumentację projektową. Zakres rzeczowy robót uzupełniających obejmuje dodatkowe zabezpieczenie drzwi wejściowych do budynku garażowego, dodatkowa instalacja elektryczna wewnętrzna, usprawnienie wentylacji w budynku garażowym, zabezpieczenie skarp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany STOLBUD mgr Jan Podolak, ul. Nadbrzeżna 10, 11-220, 11-220 Górowo Iławeckie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5620,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5284,55

  • Oferta z najniższą ceną: 5284,55 / Oferta z najwyższą ceną: 5284,55

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego- Biuletyn Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 270378-2012; 2. Umowa Nr 3/2012 na roboty podstawowe została zawarta w dniu 25.07. 2012 roku - nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 3. Roboty uzupełniające zlecane są dotychczasowemu wykonawcy robót, wybranemu w drodze przetargu ograniczonego tj. Zakład Remontowo - Budowlany STOLBUD mgr Jan Podolak, 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Nadbrzeżna 10; 4. Zapis pkt 38 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawiera informację o robotach uzupełniających: 38. Zamówienia uzupełniające 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji, zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustaw Prawo zamówień publicznych. 2. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w następujących okolicznościach: zaistnieje konieczność udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6; 5. Zapis pkt II.1.4) Ogłoszenia w BZP Nr 270378-2012 z dnia 25.07.2012 r. zawiera informację, że Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 6. Roboty uzupełniające stanowią 35,73% wartości brutto robót podstawowych tj. 410 734,14 PLN netto, nie przekraczają 50% wartości zamówienia podstawowego; 7. Roboty uzupełniające dotyczą przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej dla robót podstawowych i są powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia: Kod CPV 45 00 00 00-7 Nazwa Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.